Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten huono suhtautuminen miesten harrastuksiin?

Vierailija
07.11.2014 |

Tilasin pari viikkoa sitten tällaisen http://img.amiami.jp/images/product/main/103//FIG-MOE-2025.jpg ja viimein se saapui tänne muiden figuureideni joukkoon. Olen keräillyt animefiguureita vuosia ja muutenkin harrastan japanilaista kulttuuria. Tyttöystäväni tiesi tämän seurustelun alussa ja sanoi hyväksyvänsä asian.

Tyttöystäväni hermostui kuitenkin täysin ja raivosi ettei halua nähdä enää yhtään figuuria kotonani ja että animetyttöjulisteet todella loukkaavat häntä. Hän kehtasi loukata ihanaa Hideyoshiani kutsumalla häntä "kimittäväksi animelutkaksi". Hän ei edes tiedä että Hideyoshi on poika. Samaan aikaan hän itse kuolaa ulkomaalaisten urheilijoiden perään, mutta sanoo sen olevan ihan normaalia.

Jättäisin naisen mutta hän on ihan hyvä panokaveri. Hideyoshin pilkkaaminen taisi kuitenkin olla viimeinen pisara. Hän on vain kateellinen koska ei tule koskaan olemaan yhtä täydellinen kuin ihanat animehahmot, sietääkin olla mustasukkainen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin lapsena osasin ajatella että sitten aikuisena mä oon yhtä tärkeä kuin isä ja äiti, nyt mä oon vasta lapsi. Tiesin että harrastukset on yhtä tärkeitä kuin työt. Tunsin hirveää syyllisyyttä kun isä joutui jättämään soittokeikan väliin mun korvatulehduksen takia. Suoraan sanoen nyt aikuisena ihmettelen miksi jätti? Äitilläkin oli ajokortti.

Vierailija
22/23 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 16:04"]Monilla kuuluisien bändien jäsenillä on lapsia. Ihan hyvin voi olla studiossa ja kiertueella monta kuukautta.
[/quote]

Tossa vaiheessa tilanne on sama kuin esim. lätkänpelaajilla tai futareilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki on aina ykkönen. Ei kai kukaan tosissaan luule parisuhteen olevan tärkeämpi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi