Ostin itselleni langattomat/sangattomat kuulokkeet mutta ne putoavat koko ajan korvilta
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Korvissa jotain vikaa?
Normaali kuulo
Minulla pysyy korvissa vain Urbanistan tietyn malliset kuulokkeet. Olen ostanut ties minkä merkkisiä, kalliitakin korvanappeja ja vaihdellut niistä kumeja, mutta ei. Enää en edes yritä, vaan haen aina vain uudet samanlaiset. Ne istuvat omaan korvaani niin hyvin, että en edes huomaa niiden olevan korvassa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla pysyy korvissa vain Urbanistan tietyn malliset kuulokkeet. Olen ostanut ties minkä merkkisiä, kalliitakin korvanappeja ja vaihdellut niistä kumeja, mutta ei. Enää en edes yritä, vaan haen aina vain uudet samanlaiset. Ne istuvat omaan korvaani niin hyvin, että en edes huomaa niiden olevan korvassa.
Saatan siis käyttää korvakuulokkeita 5-7h/arkipäivänä, kuuntelen äänikirjoja töissä ja välillä myös puhun puhelimessa.
No olisit ostanut sellaiset mitkä sopii sinun korviin.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin nämä nettikaupasta. En tohdi palauttaa korvissani jo olleita kuulokkeita.
ap
Jätät liian löysästi. Kokeile pyöräyttää paikoilleen. Akselinsa ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Saako niitä muka testata jossain?
Mulla ei pysy mitkään kuulokkeet korvissa kun on niin pienet korvakäytävät. Yksi muovimalli suht ok, mutta nuo kumiset ei pysy muutamaa sekunttia pitempään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei pysy mitkään kuulokkeet korvissa kun on niin pienet korvakäytävät. Yksi muovimalli suht ok, mutta nuo kumiset ei pysy muutamaa sekunttia pitempään.
Sama. En tämän takia uskalla edes kokeilla sellaisia nappimallisia, joissa ei mitään johtoa. Menisi rahat hukkaan ja napit tippuisivat lenkkipolulle. Lenkillä käytän sellaisia bluetooth-nappikuulokkeita, jotka kytketty toisiinsa johdolla, johto menee niskan takaa, ja teippaan ihoteipillä kuulokkeiden johdon korvien alle kiinni.
Yhtä järkevää kuin ostaa sangattomat silmälasit.
Sinua on huijattu.
Korvissa jotain vikaa?