Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on kirurgi ja kertoo usein miten hölmöjä sairaanhoitajia hänen

Vierailija
07.11.2014 |

työpaikallaan on. Eivät ymmärrä kokonaisuuksia vaan jumittavat joissain pienissä asioissa ja varmistelevat kirurgilta kaiken. Mies on kertonut myös, että kuuntelee hoitajien juttuja yksityiselämästään salaa, koska se on niin viihdyttävää, koska hoitajat ovat niin hönttejä yksityiselämässäänkin.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäähän sen että kirurgimiehesi ihmettelee sairaanhoitajien puheita, kun hän on itse löytänyt noin fiksun ja älykkään naisen rinnalleen.

Vierailija
2/43 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyhän siltä mieheltäsi kuinka monta potilasta hän ehtisi/kykenisi leikata (=tienata rahaa) ilman hoitajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi

Vierailija
4/43 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirurgi osaa kaiken, muttei tiedä mitään. Sisätautilääkäri tietää kaiken, muttei osaa mitään. Psykiatri ei tiedä eikä osaa mitään.

Kirurgeissa tutkitusti esiintyy psykopatiaa kuudenneksi eniten kaikista ammattiryhmistä.

T: psykiatri

Vierailija
5/43 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet kerro vaimoilleen työpaikan asioista. Tämä tosiseikka paljasti aloituksen keksityksi.

Vierailija
6/43 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies on lääkäri eikä se kyllä koskaan puhuisi pahaa työkavereistaan. Päinvastoin, aina muistaa kertoa, miten fiksuja terveydenhoitajia on. Oli tosi pahoillaan, kun työparinsa lähti juuri tekemään maisteriopintoja ja mietti, millainen mahtaa uusi terkka olla.

Mutta mun mies onkin sivistynyt, fiksu- ja ennenkaikkea oikeasti lääkäri ;).

Vierailija
7/43 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu sä vaan tk-lääkäristäsi, kirurgi on kirurgi.

Vierailija
8/43 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä, miksi mä jankkaan idiootin kanssa, mutta itse asiassa mun mies on korvalääkäri ja leikkaa useinkin ;) Pitää vastaanottoa myös neuvolassa.

Tk- lääkärissä ei muutenkaan mielestäni ole mitään vikaa, vaan sellaisen täytyy tuntea todella laajoja kokonaisuuksia. Ihan sivuhuomautuksena.

Mikä oli oma ammattisi?

Vierailija
9/43 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän naiset ole hönttejä ja hupsuja ihan yleisestikin, eihän me miehet niistä muuten tykättäis.. ;)

Vierailija
10/43 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me raukat sairaanhoitajat joudumme kuuntelemaan kirurgien kitinää surkeasta palkasta ja siitä kuinka he joutuvat maksamaan VEROJA!! Aikalailla myös huvittaa heidän piheytensä. Osaston nyyttäreihin he eivät tietenkään raski tuoda mitään, mutta ovat kyllä ensimmäisenä syömässä hoitajien tuomia tarjottavia. Paljon olisi juttuja kerrottavana näistä jumalaa suuremmista, kaikkitietävistä joka alan asiantuntijoista,

Vierailija
11/43 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:14"]

Kirurgi osaa kaiken, muttei tiedä mitään. Sisätautilääkäri tietää kaiken, muttei osaa mitään. Psykiatri ei tiedä eikä osaa mitään.

Kirurgeissa tutkitusti esiintyy psykopatiaa kuudenneksi eniten kaikista ammattiryhmistä.

Allekirjoitan täysin tuon viimeisen lauseen. Been there seen that.

T: psykiatri

[/quote]

Vierailija
12/43 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siihen sanot AP kun KIRURGI kipsasi mun käden väärin?????
Ja se kipsausmies sanoikin että ei kirurgi ymmärrä mitään ihon päällä nehän kulkee vaan ihon alla.....

Vierailija
13/43 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi

Vierailija
14/43 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti varmistelevat, koska pelkäävät joutuvansa vastuuseen hoitovirheestä jos jättävät tekemättä jotakin yleisen käytännön mukaan. siksi luultavasti huomauttavat kirurgille ihan varmuuden vuoksi.

Vierailija
15/43 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttaoivoi, kyllä se ap:n mies vaan tarttee niitä hoitajia. Avutonta. Sanopa sille, että kokeilee tehdä ne työnsä vaikka jatkossa ..hmm yksin? 

Vierailija
16/43 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää jonkun hoitsun kanssa kuitenkin. Kyllähän se tiedetään mitä leikkurissa tapahtuu. :D

Vierailija
17/43 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuule viitsi edes kertoa, mitä me hoitajat sun miehestäs puhutaan.

Vierailija
18/43 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirurgin vaimo on hassu nousukuas, joka keulii miehensä idioottimaisuudella AV:lla. Ootte ihania! :) Montaaako hoitsua se on pannut siellä osastolla? Kertooko hoitsuille ehkä, että vaimo on ikävä eikä anna. :)

Vierailija
19/43 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole sairaanhoitaja itse, mutta olen työpaikassa, jossa heitä paljon on, ja uskon, että tuollaista voi olla.

Vierailija
20/43 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuuluu niiden hoitajien kodeissa kirurgista. Tosin, eikö hoitajien pidäkin jumittaa pikkuasioissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän