THL: kolmatta koronarokotusta ei suositella alle 30-vuotiaille miehille
"THL kertoi aiemmin tänään, että mrna-rokotteen hyvin harvinaisena haittavaikutuksena on raportoitu sydänlihas- ja sydänpussitulehduksia, joita on ilmennyt Suomessa eniten nuorilla miehillä. Havainnot noudattavat muissa maissa saatuja tuloksia."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/thl-ohjeistaa-kolmannen-koronarokot…
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen päättää itse ottaako rokotuksen mutta tosiasia on että ennemmin tai myöhemmin tuolle koronalle altistuu. Ja jos altistuminen tapahtuu rokottamattomana, vakavan sairastumisen riski on moninkertainen verrattuna tilanteeseen jossa rokotteet olisivat kunnossa. No, onhan se tietysti eräänlaista luonnonvalintaa sekin että osa ihmisistä ei ymmärrä ottaa rokotetta ja heidän keskuudessaan viikatemies sitten niittää vähän tehokkaammin. Ainut mitä käy surku on heidän lapsensa joilta evätään rokote sekä tietysti se että rokottamattomat levittävät tautia tehokkaammin jolloin oikeat riskiryhmäläiset ovat pahemmassa vaarassa.
Rokotettu levittää koronaa yhtä paljon kuin rokottamatonkin.
Kerro minulle, että kuinka se virus monistuu rokotetun elimistössä?
Osaat varmasti googlettaa tutkimuksen aiheesta. Ei tarvitse Av mamman selittää. Onko uutinen mennyt ohi? Kyllä se tässä kesän aikana on julkisuuteen kerrottu ja on ihmisten tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Uutena haittavaikutuksena nyt alkanut ilmetä hiustenlähtöä. Parikymppisillä nuorilla naisilla lähtee aivan tupoittain. Ovat varmaan vaan niin helpottuneita rokotteen saatuaan. Jumankauta tästä tulee vielä karmeaa.
Tuosta on raportoitu jo pitempään, samoin hampaiden lähdöstä, sokeutumisesta ja kuuroutumisesta. Dna:n muokkauksesta todistaa sekin, että joillakin on vaihtunut silmien väri.
Tällä 15.9.2021 kuvatulla videolla lakimies Reiner Fuellmich tekee yhteenvedon koronakomitean tähän astisista havainnoista tästä koronaplandemiasta ja arvioi nykyistä tilannetta. He ovat haastatelleet kaikkiaan jo 150 asiantuntijaa. Hän valmistelee johtamansa yli 100 juristin tiimin kanssa Nurnberg2 oikeudenkäyntiä:
https://rapsodia.fi/reiner-fuellmich-15-9-2021-tilannepaivitys-2/
Viimeinkin suuri koronaväittely asiantuntijoiden kesken:
POLIITIKOILLA SUURI NOLLAUS -PINSSEJÄ?
Tässä lisää näitä uudelleen ohjelmoituja robotteja:
https://laitonlehti.net/2021/09/23/poliitikoilla-suuri-nollaus-pinsseja/
Entisestään nämä tiedetään:
https://pbs.twimg.com/media/E0ISMQcWYAIjKGy?format=jpg&name=medium
Vierailija kirjoitti:
POLIITIKOILLA SUURI NOLLAUS -PINSSEJÄ?
Tässä lisää näitä uudelleen ohjelmoituja robotteja:
https://laitonlehti.net/2021/09/23/poliitikoilla-suuri-nollaus-pinsseja/
Entisestään nämä tiedetään:
https://pbs.twimg.com/media/E0ISMQcWYAIjKGy?format=jpg&name=medium
Järkyttävää menoa Australiassa, poliiseista tulee kohta tappajia, nyt harjoittelevat kumiluodeilla:
PÄIVÄN VIDEO: POLPO METSÄSTÄÄ (K18) (POLPO = poliittinen poliisi)
Kanadalainen lääkäri Charles Hoffe kertoo tällä tekstittämällämme videolla 6.7.2021 todella hälyttävistä havainnoista potilaidensa osalta siitä, miten mRNA-rokotteet tukkivat heidän verisuonia niin, että siitä aiheutuu heille keuhkovaltimoiden hypertensio. Lääkäri Hoffe arvioi tästä syystä suurimman osan rokotetuista kuolevan 3 vuoden sisällä. Hän tutki omia potilaitaan D-dimeeritestillä ja havaitsi 62%:lla rokotetuista löytyvän todisteita mikroskooppisista verihyytymistä.
Samat löydökset tehty myös Ranskassa tutkittaessa rokotettuja potilaita.
https://rapsodia.fi/suurin-osa-rokotetuista-kuolee-3-vuodessa-3/
Tästä tulee sama mieleen kun sekoilusta Astra Zenecan kanssa. Ensin sitä ei saanut antaa yli 70v ja sitten keksittiinkin EIKU nimenomaan pitää antaa yli 70v. Voi hyvää päivää näitten päättäjien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No on se varmaan vähän eri asia saako sydänkohtauksen vai ovulaatiohäiriöitä... t. Nainen
Kommenttisi todistaa taas kerran sen, että ihmisten lyhytnäköisyys on todella huolestuttavaa.
Tämä ketju on aloitettu 1,5 vuorokautta sitten. Tässä ajassa rokotekriittisiä peukutuksia on kertynyt kommenttia kohden 50 - 200 kpl.
Jotenkin tuntuu, osa peukuista tulee Pietarista.
Norjahan ei anna nuorille kuin yhden rokotteen. Liikaa haittavaikutuksia ja katsovat, että yksi rokote antaa jo hyvän suojan vakavaa tsutimuotoa vastaan.
Mites tämän täysin terveellisen ja turvallisen piikin kanssa näin kävi?
Talidomidi ja sikapiikkikin oli turvallisia kunnes toisin todettiin. Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko sinisilmäisesti kaikkea
Mikähän on saatujen piikkien antama suoja vaikkapa ensi keväänä? Jos ja kun korona jää kiertämään, on todella älytöntä kuvitella nyt "täysin rokotettujen" olevan siltä loppuelämän suojassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen päättää itse ottaako rokotuksen mutta tosiasia on että ennemmin tai myöhemmin tuolle koronalle altistuu. Ja jos altistuminen tapahtuu rokottamattomana, vakavan sairastumisen riski on moninkertainen verrattuna tilanteeseen jossa rokotteet olisivat kunnossa. No, onhan se tietysti eräänlaista luonnonvalintaa sekin että osa ihmisistä ei ymmärrä ottaa rokotetta ja heidän keskuudessaan viikatemies sitten niittää vähän tehokkaammin. Ainut mitä käy surku on heidän lapsensa joilta evätään rokote sekä tietysti se että rokottamattomat levittävät tautia tehokkaammin jolloin oikeat riskiryhmäläiset ovat pahemmassa vaarassa.
Mutta jätit taas kertomatta, että vakavan sairastumisen riski on joka tapauksessa äärimmäisen pieni. Sellainen pikku fakta jäi vaan sinulta kertomatta.
Pieni tai iso, rokotus pienentää sitä entisestään murto-osaan. Ei siis poista mutta pienentää murto-osaan. Etukäteen et tiedä tuleeko korona olemaan sinulle oireeton vähäoireinen vai vakava. Miksi siis ottaa turhaa riskiä? Eikä kuolema ole ainoa riski, nk long covid saattaa aiheuttaa pitkänkin työkyvyttömyyden. Korona ei ole flunssa tai influenssa vaan ensisijassa verisuonitulehdus joka oireilee myös monella muullakin tapaa.
Rokotteella otat molempien vaihtoehtojen huonot puolet. Rokottamaton voi toki saada vakavan koronan. Todennäköisyys kuolemalle tai vakavalle koronalle on alle 1%. Rokotettu taas ottaa sekä riskin rokotteen haittavaikutuksista, että vakavasta tautimuodosta tai kuolemasta, jonka todennäköisyys on alle 1%.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulee sama mieleen kun sekoilusta Astra Zenecan kanssa. Ensin sitä ei saanut antaa yli 70v ja sitten keksittiinkin EIKU nimenomaan pitää antaa yli 70v. Voi hyvää päivää näitten päättäjien kanssa.
Miten itse olisit toiminut tuon hetken tiedoilla jos olisit istunut päättäjien tuolilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten itse olisit toiminut tuon hetken tiedoilla jos olisit istunut päättäjien tuolilla?
Miten ois esim. toi varovaisuusperiaate? Ettei lähdetä runnomaan läpi mitään ilman kunnon taustatutkimuksia ja tietoa. Nyt päättäjiä ei kiinnosta pätkääkään, vaikka mitkään tutkimukset ei tue heidän päätöksiään esim. lasten rokottamisista. Tekevät pikemminkin tieteen vastaisia päätöksiä, ja myöhemmin toteavat, että hupsista tulipa tehtyä taas juosten kustuja päätöksiä ja linjaus vaihtaa yhtäkkiä suuntaa kuin tuuliviiri. Myöskään ei viitsitä katsoa yhtään, mitä naapurimaissa tapahtuu. Ajatellaan, että jotenkin mystisesti täällä asiat menisi eri tavalla, kun olemme niin poikkeuksellisen uniikki kansa. Jotain vastuunkantoa odottaisin heiltä, koska siitä vastuusta heille yleensä ruhtinaallisesti maksetaankin, mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Myös jos tulee koronapassi ja alle 30v miesten tarvii ottaa vaan kaks rokotetta koronapassiin, mutta alle 30v naisten loputon määrä. Niin aika pahaa syrjintää alle 30v naisia kohtaan ja nuorten naisten kehon määräysoikeutta kohtaan.... ja vieläpä jos on koronapassi joka rajoittaa nuorten naisten vapauksia jos ei ota rokotteita lisää ja lisää ja lisää, mitä nuorten miesten ei tarvii ku vaan 2..... Seksismiä..... Mut eipä naisten kehonmääräysoikeus oo koskaan ollu yhtä tärkeä kuin miesten kehonmääräysoikeus. Outoa vaan kun suomessa on niin monta nais hallitsijaa ja silti tällänen meno.
Kolmannen rokotteen saa vain, jos kahdesta ensimmäisestä ei saa riittävää rokotesuojaa. Esim. minulla on vakava vastustuskykyä huonontava sairaus ja saan kolmannen rokotteena. Ei sitä anneta automaattisesti kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Turha rokottaa terveitä ihmisiä sairautta varten, joka 99% todennäköisyydellä on heille lievä. Rokotteen haittavaikutukset aiheuttavat enemmän haittaa kuin hyötyä, jos kyseessä ei ole monisairas vanhus/riskiryhmäläinen. Olen sairastanut koronan, ja se oli tavallistakin nuhakuumetta lievempi tauti. Ilman testiä olisin ajatellut korkeintaan vilustuneeni liian pitkästä kylmässä olosta tms. Muutaman päivän köhä. Ihmetyttää tämä meno oikeasti. Ja pelotellaan tehoilla ja pitkäaikaisilla haittavaikutuksilla, vaikka tämän todennäköisyys on nuorella perusterveellä miehellä (huom. BMI 40 ei ole perusterve) on minimaalinen. Rokotteen haittavaikutuksia taas ei kukaan tiedä pidemmällä aikavälillä, kun tutkimuksia EI ole. 11 000 haittavaikutusilmoitusta odottaa käsittelyä, siitä vain piikille tautia vastaan, joka 99% todennäköisyydellä on flunssan kaltainen. Huhhuh.
Myös perusterveitä on sairastanut koronan vakavan muodon. Itsekin sain tartunnan, vaikka olin perusterve ja hyväkuntoinen (myös BMI normaali ennen kuin alat jankuttaa siitä). Koronasta jäi minulle mahdollisesti pysyviä haittavaikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllästyttää rokotuspainostus ja pelotteluotsikot. Ennen niitä suhtauduin koronaan varovasti, mutta ilman hysteriaa. Olen ottanut 1. piikin. Toisen ajan peruin, kun alkoi huolestuttaa sivuvaikutukset. Nyt, kiitos painostuksen ja kuolemaotsikoiden, olen alkanut pelätä koronaa.
Ja mua ärsyttää ja hämmästyttää yksipuolinen uutisointi, propaganda ja salailu rokotteeseen liittyen. En olisi uskonut, että Suomessa meno on tällaista. Hys, hys.
Minua pelottavat rokotehörhöjen propaganda ja salaliittoteoriat, ei normaalit uutiset.
Lukemattomilla naisilla on kuukautishäiriöitä ilman rokotteitakin. Ei siihen kuole.