Jos kuulet, että naapurissa naidaan
Alkaateko tehdä mieli seksiä? Alkaako miehelläsi tehdä? Itse kiihotun kyllä. T. mies
Kommentit (17)
Taputan. Ei ala tehdä mieli, joku ruma akka siellä rääkyy kuitenkin.
No aika kovaa pitäis huutaa jos naapurista meille kuuluis. Talojen välissä n. 200 metriä sekä tiheää kuusikkoa... Ehkä olisin enemmän kauhuissani, että tapetaanko siellä jotain?
En ole koskaan kuullut. Riitelyä vain. Mutta tottakai se alkaisi sinkkumiestä panettaa....
Ihmettelisin kovasti, jos kuuluisi. Asutaan omakotitalossa...
Edellisessä opiskelukämpässä alakerrassa asui todella kovaääninen teinilikka. Viikonloppuisin likka huusi kuin viimeistä päivää kiihkoissaan. Isokaluinen poikkis vissiin :) Tosin johtui varmaan, että ilmastointiputket todella avonaiset eri äänet helposti kuuluu..
Ei, päinvastoin. Meillä vaan asuu niin luotaantyöntävä pariskunta naapurissa, että alkaa ällöttämään. Siellä kun mies tekee selväksi pihalla jo, "onko meillä tänään jotain?" Vinkvink Joten koko rivariyhteisö tietää kesäsin milloin heillä on "jotain" vinkvink. On se niin kova panomies, että!
Sittenn äänistä päätellen (tietenkin panevat risalla hetekalla ovet ja ikkunat auki), se koni tikkaa pari minuuttia täysillä ja uuvahtaa. *puistatus*
Eikä miehenikään kovin kiihottunut ole ollut. Päinvastoin kikatellaan yhdessä niille äänille ja jutuille kuin pahaset kakarat. Myös imitoidaan. Että kyllä meillä toisinaan hemmetin hauskaa on!
Jos olen yksin, voin alkaa kuunnella tarkemmin ja masturboida. Naapureina vain opiskelijoita.
Lähinnä ällöttäisi. Jos nämä naapurit (tai lähinnä se mies) olisivat nuoria ja todella hyvännäköisiä, olisin ehkä kateellinen.
Meillä kuuluu vessaan jos naapurissa pannaan. Sen verran ankea paikka se meidän vessa kyllä on, että ei ala panettaa, saati että tekis mieli jäädä kuuntelemaan. Eri asia ehkä olis, jos vois omalla sängyllä tai sohvalla kuulostella.
Ihan hottis on kyllä sinänsä meidän naapuripariskunta, ei siinä mitään.
Opiskelija-asuntolassa oli nuoria ja komeita miehiä naapurissa, niin minun alkoi tehdä mieli. Usein oli poikaystäväkin jo vamiiksi kiihottunut...
Mun naapurissa (kerrostalo) asui joskus tosi tulinen pariskunta. Välillä sai kuunnella niiden riitelyä ja ovien paiskomista, ja välillä sit niiden panemista. Kuulus naisen voihkinta ja miehen murahtelut, varsinkin ne oli kiihottavia :D ollaan siis kaikki noin 25-vuotiaita. Välillä mietin kuuluuko mun äänet muille, mut toisaalta en oo muita naapureita kuullut kuin noi em., joten varmaan äänieristykset on ihan ok.
Asutaan omakotitalossa, joten ei ole kyllä naapureiden naiminen kuulunut mielle koskaan.
Jossai hotellissa joskus kuulee että naapurihuoneessa Pannaan ja silloin kyllä joutuu hanskalle (yksin työmatkalla).
Jos kuulen että naapurissa naidaan niin aloitan ankaran masturboinnin.
t. t-94
Joskus olen kuullut vaan kerranpa sitten näin porraskäytävässä millainen saalis naapurin miehellä oli sillä kertaa ollut. Kunnon räkivä wt, käveli yskien pihalle tupruttelemaan pikkupakkaseen. Sen jälkeen en ole koskaan kadehtinut vaan muistanut tuon ällötyksen.
Kaverin vastapäisessä kerrostalossa asui Matti Nykänen joskus 1997 tjsp. Se paneskeli välillä valot päällä ja verhot auki. Ääniä ei toki kuulunut.
Jos tuo vanhempi pariskunta seinän takana alkaa panopuuhiin, niin multa lähtee halut taatusti kuukausiksi