Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:n omalääkäreitä paikalla? Mikä mulla on ihossa..? (kuva)

Vierailija
07.11.2014 |

http://aijaa.com/kPdo7h

Kyse on siis käsivarresta. Alue alkoi kutiamaan muutama päivä sitten, jolloin en kiinnittänyt asiaan sen suurempaa huomiota kun kärsin muutenkin atooppisesta ihosta. Toissapäivänä alue alkoi kipeytyä ja nyt tuo "rinkula" on kasvanut muutaman sentin päivävauhdilla. Alue on hieman arka ja kuumottava.

Näyttää omaan silmääni ihan punkin puremalta, mutta en keksi missä välissä/missä se olisi voinut tapahtua. Voisiko olla mitään muuta selitystä..? Huomenna pitää varmaan varata aika lääkärille jos ei lähde paranemaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti lääkäriin, mieluiten jo tänään. Näyttää kyllä punkinpuremalta, niitä on monenlaisia ihomuutoksia, ei pelkästään se rinkula, jota mediassa aina toitotetaan. Antibiootti auttaa sitä paremmin, mitä nopeammin aloitetaan. Tarpeeksi pitkä myös, vähintään 3 viikon amoksisilliinikuuri (tuo tehokkain). 

Alä vetkuttele, borrelioosi ei ole kiva sairaus. Lääkäriin heti.

Vierailija
22/23 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 14:06"]En ole sheivannut tuota kohtaa varmaan koskaan ja muutenkin itselläni siinä karvan kasvu lähes olematonta :D Kyseessä siis käsivarren kohta kyynärpäästä kymmenisen senttiä alaspäin. Voi kai se karvatuppi silti tulehtua, en tiedä.. Ap
[/quote]

aaa okei. :D älä sitte välitä mun löpinöistä vaan mee lääkäriin. Mulle ne tulehtuneet karvatupit näytti ihan finneiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 lisää vielä, punkin huomaa alle puolet, jotka ovat borrelioosiin sairastuneet. Puissakin on paljon punkkeja eli hyvin voipi käsivarressakin purema olla. Minullakin käsivarressa. Antibiootti tehoaa hyvin varhaisessa vaiheessa. Vaadi sitä kuuria. Jos ehdottavat verikokeiden ottamista ja tuloksen odottamista, kuurin ottaminen sen jälkeen ei enää tehoa.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan