Mitä voimaantuminen tarkoittaa?
Olen ihan koulutettu ihminen, mutta en pääse kartalle ja käsitä mitä tämä uusi termi "voimaantuminen" tarkoittaa. Avatkaa nyt joku minulle tätä termiä ja missä voisin sitä itse käyttää, koska minäkin haluaisin olla trendikäs.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Yliopistoissa nykyään kurssivalintana. XD
Aika törkeetä, ton pitäis olla pakollinen kurssi! Nyt lähdetään osoittamaan mieltä!
Päätin viikolla etten syö yhtään karkkia. Äsken pussi puolittui ja ah tunnen eläväni ja voimaantuneeni. Koska mulla on oikeus siihen. (vaikkakin oli lapsen pussi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointeja ottamalla voimaantuu....
Olisko se voimaantuminen sitä kun alkaa leikkiä jotain sellaista mitä ei ole.... niinku joku villi ja vapaa?Eli Jari Aarnio ei voi voimaantua? Leikki rosvoa vaikkei ollut ja nyt ei ole villi ja vapaa?
Ap
Miehet eivät voimaannu. Tämä on varattu naisille.
Lähinnä koskettaa naisia. Nainen alkaa käyttäytymään typerästi.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko se voimaantuminen sitä kun alkaa leikkiä jotain sellaista mitä ei ole.... niinku joku villi ja vapaa?Eli Jari Aarnio ei voi voimaantua? Leikki rosvoa vaikkei ollut ja nyt ei ole villi ja vapaa?
Ap
Ei pidä paikkaansa.
Olen mies ja olen voimaantunut, ja tiedän miten se tehdään.
Vaimoni kolhi taas autoaan parkkihallissa. Oli kuulemma voimaantunut.
Keski-ikäinen nainen voimaantuu kun menee paneskelemaan poikansa ikäistä miestä.
Mies ei voimaannu jos tekee vastaavaa nuoren naisen kanssa.
Eli tämä on sukupuolijuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei pidä paikkaansa.
Olen mies ja olen voimaantunut, ja tiedän miten se tehdään.
Sitä ei sanota voimaantumiseksi. Olet vain lapsellinen ja toksinen.
Voimaatuminen voi tarkoittaa esim. sitä, kun kotirouvat yhtäkkiä ymmärsivät, että heistä on vertaistukea toisilleen ja he kamppailevat samojen asioiden kanssa ja siitä alkoi voimaantuminen. Naiset tajusivat alisteisen asemansa, ottivat tilan haltuun ja alkoivat muuttaa asioita. Kyse ei ole varsinaisesti kurjalistosta noususta, vaan tietoisuuden lisääntymisestä ja aktiivisesta toimimisesta asioiden eteen.
Koristelet kanamunan kuukautisverellä. Postaat siitä kuvan someen. #voimaantuminen#
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Transmiehet ja maahanmuuttajamiehet voivat voimaantua, mutta ei valkoiset heteromiehet, se olisi feministeille kauhistus. Valkoiset heteromiehet ei heidän mielestään saa voimaantua, se olisi väärin.
Vierailija kirjoitti:
Voimaatuminen voi tarkoittaa esim. sitä, kun kotirouvat yhtäkkiä ymmärsivät, että heistä on vertaistukea toisilleen ja he kamppailevat samojen asioiden kanssa ja siitä alkoi voimaantuminen. Naiset tajusivat alisteisen asemansa, ottivat tilan haltuun ja alkoivat muuttaa asioita. Kyse ei ole varsinaisesti kurjalistosta noususta, vaan tietoisuuden lisääntymisestä ja aktiivisesta toimimisesta asioiden eteen.
Ymmärsinkö siis oikein, että jos ylipainoinen nainen vie bussissa kaksi paikkaa ja on ostanut vain yhden lipun, niin hän ei matkusta pummilla vaan on ottanut tilan haltuun ja voimaantunut?
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni kolhi taas autoaan parkkihallissa. Oli kuulemma voimaantunut.
Taas? Voimaantuiko aiemminkin?
Liittyy idioluutioon.
Ääliömäistä porukkaa on sen verran paljon, että idioottimaisille tekemisille on pitänyt keksiä hieno nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliopistoissa nykyään kurssivalintana. XD
RUNK! RUNK! RUNK! RUNK! ÖRGH! RUISK! AAHH!
SETÄ SPERMA
Eikös tää oo enemmän juuri SETA:n täti-ihmisille tarkoitettua. Nehän ne tuollaista nuorten tyttöjen pyllyjen hetkutusta käy tirkistelemässä muka 'voimaantumisen' kannustajina.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä koskettaa naisia. Nainen alkaa käyttäytymään typerästi.
mies53v
Eli ensin pitää naisen leikata hääkakkua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö siis oikein, että jos ylipainoinen nainen vie bussissa kaksi paikkaa ja on ostanut vain yhden lipun, niin hän ei matkusta pummilla vaan on ottanut tilan haltuun ja voimaantunut?
Ymmärsit väärin. Ennen voimaantumista ylipainoinen nainen ei olisi juuri sinun kaltaistesi ihmisten vuoksi uskaltanutkaan ajatella bussiin menoa, mutta voimaantumisen jälkeen hän menee sinne siinä kuin muutkin ja vie sen tilan minkä vie ja maksaa normaalisti niin kuin muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsit väärin. Ennen voimaantumista ylipainoinen nainen ei olisi juuri sinun kaltaistesi ihmisten vuoksi uskaltanutkaan ajatella bussiin menoa, mutta voimaantumisen jälkeen hän menee sinne siinä kuin muutkin ja vie sen tilan minkä vie ja maksaa normaalisti niin kuin muutkin.
Miksi hän minua pelkäisi, en kulje bussilla vaan omalla autolla? Vaimoni kulkee joukkoliikenteellä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kanssa emäntä on kova voimaantumaan. Kerran viikossa ottaa tilan haltuun ja huonekalut vaihtaa paikkaansa. Verhot vaihtuu kerran kuukaudessa ja tapetit puolen vuoden välein. Sellainen kotirouva mulla on.
Eli Jari Aarnio ei voi voimaantua? Leikki rosvoa vaikkei ollut ja nyt ei ole villi ja vapaa?
Ap