Mitä voimaantuminen tarkoittaa?
Olen ihan koulutettu ihminen, mutta en pääse kartalle ja käsitä mitä tämä uusi termi "voimaantuminen" tarkoittaa. Avatkaa nyt joku minulle tätä termiä ja missä voisin sitä itse käyttää, koska minäkin haluaisin olla trendikäs.
Kommentit (40)
En tiijä mitä se on mutta tverkkaamalla ja tissejä näyttämällä voimaantuu
Ja lihavana oleminen kun sanoo olevansa kehopositiivinen. Sillon voimaantuu
Vierailija kirjoitti:
Naisilla:
- twerkkaaminen
- Onlyfans
- seksin myyminen
Miehillä:
- tavoitteellinen kuntosaliharjoittelu
- opinnoissa eteneminen ja itsensä sivistäminen
- uralla eteneminen
Tämän kuvan olen saanut mediasta, osuvasti kirjoitettu
Pitää myös sanoittaa tunteitansa. Sekin auttaa voimaantumaan. Edelleenkään tiedä mitä se on.
Vierailija kirjoitti:
Onko kyse samasta asiasta kuin "kasvaa henkisesti"?
Ap
Eipä kylläkään.
Enemminkin niin että iloisesti vaan on just niin kehittymätön kuin on mutta kehuskelee sillä.
Vierailija kirjoitti:
Yliopistoissa nykyään kurssivalintana. XD
RUNK! RUNK! RUNK! RUNK! ÖRGH! RUISK! AAHH!
SETÄ SPERMA
Voidaanko puhua että vänrikki Kariluoto voimaantui, kun nousi sieltä suolta, kun kapteeni Kaarna oli kaatunut?
Ap
Voimaannuin äsken, kun lihaskivuistani piittaamatta tein äsken kotihommia. Nyt on todella voimaantunut olo, kun sattuu vielä enemmän.
Tatuointeja ottamalla voimaantuu....
Olisko se voimaantuminen sitä kun alkaa leikkiä jotain sellaista mitä ei ole.... niinku joku villi ja vapaa?
ihan mitä tahansa mitä nainen tekee mvoidaan nykyään pitää voimaannuttavana mutta erityisesti jos se on mautonta, vulgaaria, ja vain vähän vaivannäköä vastivaa
Vierailija kirjoitti:
ihan mitä tahansa mitä nainen tekee mvoidaan nykyään pitää voimaannuttavana mutta erityisesti jos se on mautonta, vulgaaria, ja vain vähän vaivannäköä vastivaa
Näin kyllä on.
voimaantumisharjoitus AP:lle. Twiittaa #metoo niin olet jo voimaantunut. Jos sinulla ei ole Twitter-tiliä, niin luo sellainen ensin, ja sitten twiittaat tuon. Tulee tuplasti voimaantunut olo, kun olet osa Twitterin sisarkuntaa ja twiittaat tärkeistä asioista, joilla muutetaan koko maailma hashtag kerrallaan.
Esim. Spidermän kun sai sen hämähäkin pureman niin voimaantui