mies käytti ehkäisykapseli-rahat tatskaan!!
oli mennyt kuulemma hetken mielijohteesta tatskaliikkeeseen ja siellä oli ollut vapaa aika.. minulle oli Ti tarkoitus laittaa ehkäisykapseli niillä rahoilla!!! :( olen kuukauden syönyt minipillereitä tätä varten ja nyt sitten..
ilmoitin herralle, että pillua ei sitten tipu koska minun on vaikea muistaa niitä pillereitä enkä halua enää lapsia ( miehellä kouluikäinen poika, meillä yhteinen tyttövauva). läksin tänne kaverille kahville, kun niin suututtaa ( kaveri on istunnolla, tyttö nukkuu partsilla niin ehdin purkaa sydäntä tännekin..). miehellä on jo 6 tatskaa ennestään, mikä helvetin vimma se oli saada uusi kuva JUURI NYT?!!
Kommentit (30)
Ja noin toimii kahden lapsen isä, hohhoijaa, elämänhallinta ja asioiden tärkeysjärjestys täysin hukassa. Kasvun paikka olisi muttei taida onnistua.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:45"]
Kuka menee hetken mielijohteesta ottamaan minkä sattuu kuvan tatskaliikkeen kuvastosta? Mun omat tatuoinnit on huolella suunniteltuja just mulle, ei todellakaan mitään ovesta sisään ja ulos -keikkoja.
[/quote]
Herää kysymys ottiko oikeestti tatskan vai käyttikö rahat sittenkin johonkin muuhun ja nyt selittelee vaan kun ei kehtaa sanoa mihin käytto rahat.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:54"]
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:38"]
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:26"]
En normaalisti sanoisi tätä, mutta nyt sanon: WT.
[/quote]
Samaa mieltä.
merkit ovat:
-rahattomuus, noinko pienestä on kiinni että joku tärkeä jää saamatta? Mitä se kapseli maksaa?
-elämänhallinnan puute tai pikemminkin miehellä impulssien hallinnan puute
-tatuoinnit
[/quote]
tilillä oli 300 e, siitä oli tarkoitus ostaa viikonloput ruuat sekä vaipat ja sitten Ti se kapseli, jonka laitto tk:ssa tulee maksamaan n. 140 e.
"ap"
[/quote]
Se kapseli yksistään maksaa 200 euroa. Kai tiesit, että se pitää itse hakea, eikä sitä saa kaikista apteekeista. Se ei ole mitää hyllytavaraa tk:ssa hintansa vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:45"]
Kuka menee hetken mielijohteesta ottamaan minkä sattuu kuvan tatskaliikkeen kuvastosta? Mun omat tatuoinnit on huolella suunniteltuja just mulle, ei todellakaan mitään ovesta sisään ja ulos -keikkoja.
[/quote]
Tiedän joitakin ihmisiä joiden nimenomaan on silloin tällöin vain saatava joku tatuointi. Valitsevat sitten valmiista vaihtoehdoista jonkun kammotuksen. Ja jos on mielessä joku idea tatuoinnille, senkin suunnittelu tehdään tuloksesta päätellen viidessä minuutissa. Tyyliin "haluun selkään tähden jossa lukee kiinaksi 'makkaraperunat'" ja sitten se vain tatuoidaan saman tien.
wt-mies, wt-ongelmat
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:14"]
oli mennyt kuulemma hetken mielijohteesta tatskaliikkeeseen ja siellä oli ollut vapaa aika.. minulle oli Ti tarkoitus laittaa ehkäisykapseli niillä rahoilla!!! :( olen kuukauden syönyt minipillereitä tätä varten ja nyt sitten..
ilmoitin herralle, että pillua ei sitten tipu koska minun on vaikea muistaa niitä pillereitä enkä halua enää lapsia ( miehellä kouluikäinen poika, meillä yhteinen tyttövauva). läksin tänne kaverille kahville, kun niin suututtaa ( kaveri on istunnolla, tyttö nukkuu partsilla niin ehdin purkaa sydäntä tännekin..). miehellä on jo 6 tatskaa ennestään, mikä helvetin vimma se oli saada uusi kuva JUURI NYT?!!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:54"]
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:38"]
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:26"]
En normaalisti sanoisi tätä, mutta nyt sanon: WT.
[/quote]
Samaa mieltä.
merkit ovat:
-rahattomuus, noinko pienestä on kiinni että joku tärkeä jää saamatta? Mitä se kapseli maksaa?
-elämänhallinnan puute tai pikemminkin miehellä impulssien hallinnan puute
-tatuoinnit
[/quote]
tilillä oli 300 e, siitä oli tarkoitus ostaa viikonloput ruuat sekä vaipat ja sitten Ti se kapseli, jonka laitto tk:ssa tulee maksamaan n. 140 e.
"ap"
[/quote]
Se kapseli yksistään maksaa 200 euroa. Kai tiesit, että se pitää itse hakea, eikä sitä saa kaikista apteekeista. Se ei ole mitää hyllytavaraa tk:ssa hintansa vuoksi.
[/quote]Nexplanon muistaakseni jotain 170-180euroa ja Jadelle vähän vähemmän. Itse en maksanut laitosta muistaakseni mitään? Vai olisko sitten ollut sen jonku 17€ kertamaksu terveyskeskukseen ja lasku joskus 1kk päästä kun en muista sellaista.
Tulee mieleen se keskustelu, jossa puhuttiin haluttomuudesta, ja joku kommentoi että "ei kukaan varmaan kiusallaan pihtaa" :D
No mies varannee ajan piuhojen katkaisuun.
Mut eiks tosiaan kapselit mene tk:n piikkiin kun ne siellä asennetaan?
Äijältä johdot poikki ettei ammu enempää vahinkolaukauksia!!!