Miten lähestyn vanhempaa naista?
Eli tarkoituksena on lähestyä vanhempaa naista ihan jollain julkisella paikalla, ei missään baarissa tms. Näin äsken aika kuuman, noin kolmekymppisen blondin tupakalla ja hän katsoi minuun sillä silmällä. Ongelma on siinä, etten tiedä haluavatko että tulen juttelemaan vai katsovatko ihan vain huvin vuoksi? Ottaa päähän kun en mennyt juttelemaan. Jumaloin vanhempia naisia, mutta niitä voi näköjään lähestyä vain baareissa. Vai miten reagoisitte itse, jos kaksikymppinen jätkä tulisi juttelemaan?
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 11:47"]
No älä ainakaan tuo julki 30 vuotialle, et tykkäät vanhemmista naisista.. vinkkinä vaan.
[/quote]
Juu, kyllä minä sen tajuan - en ole mikään avuton naisten kanssa. (En kysele ikää tms.) Olen kyllä saanut jo pari kertaa, mutta haluaisin saada useammin.
Kysymykseni oli ehkä huonosti ilmaistu. Eli korjaan: pahastuisitko, jos sinua huomattavasti nuorempi mies tulisi juttelemaan?
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 11:51"]
Kysymykseni oli ehkä huonosti ilmaistu. Eli korjaan: pahastuisitko, jos sinua huomattavasti nuorempi mies tulisi juttelemaan?
[/quote]
En pahastuisi mutta en todellakaan pystyisi ryhtymään mihinkään parikymppisen kanssa.
t. hyvinsäilynyt 50v
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 11:47"]
No älä ainakaan tuo julki 30 vuotialle, et tykkäät vanhemmista naisista.. vinkkinä vaan.
[/quote]
Juu, kyllä minä sen tajuan - en ole mikään avuton naisten kanssa. (En kysele ikää tms.) Olen kyllä saanut jo pari kertaa, mutta haluaisin saada useammin.
[/quote]
Anteeksi kun pisti hymyilyttämään, "en ole mikään avuton naisten kanssa.." Miksi sitten kyselet neuvoja MAMMA palstalta?
Mutta joo, meet vaan rohkeesti juttelemaan, sillähän se selviää :)
Tuu mun luokse! T. Kuuma kolmekymppinen
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 11:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 11:47"] No älä ainakaan tuo julki 30 vuotialle, et tykkäät vanhemmista naisista.. vinkkinä vaan. [/quote] Juu, kyllä minä sen tajuan - en ole mikään avuton naisten kanssa. (En kysele ikää tms.) Olen kyllä saanut jo pari kertaa, mutta haluaisin saada useammin. [/quote] Anteeksi kun pisti hymyilyttämään, "en ole mikään avuton naisten kanssa.." Miksi sitten kyselet neuvoja MAMMA palstalta? Mutta joo, meet vaan rohkeesti juttelemaan, sillähän se selviää :)
[/quote]
No olen tottunut puhumaan ikäisilleni naisille ja niiltä saan ihan helposti. Minua vanhempien lähestyminen on sitten taas eri juttu.
Mikä siinä vanhempia lähestymisessä on eri juttu?
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 11:59"]
[/quote]
Tulisin, jos olisin varma ettet ole joku pilailija tms.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:03"]
[/quote]
Tulisin, jos olisin varma ettet ole joku pilailija tms.
[/quote]
En tietenkään ole feikki.
Tuu mun uniin.. Eiku uuniin.. Eiku sori.. Tuu mun muniin..
T. Kuuma kolmekymppinen
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:02"]
[/quote]
No, en oikein tiedä miten he suhtautuisivat siihen. Olisiko se heille noloa?
no se yksi fb- humble bragailija simppelisti vaan auttoi kadun yli ja vie lounaalle. siitä se lähtee. kohta on nimi testamentissa. tsemppii hei!
Tarjoudu vaikka viemään lääkäriin, taluttaamaan tien yli ja annostelemaan lääkkeet valmiiksi.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 12:02"]
[/quote]
No, en oikein tiedä miten he suhtautuisivat siihen. Olisiko se heille noloa?
[/quote]
En nyt edes keksi miten se olisi sille naiselle noloa. Jos se jollekin on noloa, niin sinulle. Ja koska ei ole sinullekaan, niin ei ole sitä kenellekään.
Yks tärkee juttu on, ettei sitten huomauttele kroonikkovaipoista tai tekohampaista. Tutustu vaikka etukäteen tekohampaiden säilytysnesteisiin. Olet sitten asiantunteva ensitreffeillä.
No olen tottunut puhumaan ikäisilleni naisille ja niiltä saan ihan helposti. Minua vanhempien lähestyminen on sitten taas eri juttu.
[/quote]
Samalla tavalla niille eri ikäisillekin puhutaan. Ei se puhuminen siitä enää sen kummemmaksi muutu, kun olet kuitenkin jo lapsuusiän selkeästi ohittanut.
Halloo. Todellakin karmea asenne: minulla on vanhempi nainen. En iki maailmassa tahtoisi olla sinun vanhempi naisesi. Onneksi minulla on itseäni selkeästi vanhempi mies. Ota vaan ikäisesi sinuun hullaantunut nainen. Voi olla, että et tunne itseäsi enää niin nuoreksi etkä vapaaksi mutta so What. Jonain päivänä meidän täytyy kaikkien aikuistua.