Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi miten ryppyisiltä ja vanhoilta kädet näyttävät jo 32-vuotiaana

Vierailija
18.10.2014 |

Uskottava se on, vanhuus ei tuu yksin!!! :`(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva?

Vierailija
2/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aurinkohan sen teettää. Jos katsoo vaikka käsivarsiensa tai reisiensä sisäpintoja niin nehän ovat sileät kuin vauvan peppu. Mulla on käsivarsissa ihan selvät rajat siinä mikä osa on osunut kaikki nämä vuoden aurinkoon ja mikä ei, vaikken oo ikinä varsinaisesti kauheasti aurinkoa ottamalla ottanut. Mutta kyllä nämä ns. ensimmäiset ikääntymisen merkit pistää tajuamaan, että itsestäkin tulee joskus sellainen pieni vaikeasti liikkuva ryppyinen mummo, joka ei kiinnosta ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 00:06"]Kuva?
[/quote]
En laita. Mutta nyt on enemmän tullu kiinnitettyä näihin ikääntymisen merkkeihin kuin aiemmin. :-/ Ap

Vierailija
4/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla on ollut ryppyisen näköiset kädet jo parikymppisenä, kuiva iho tekee sen. Mutta mitäpä sillä on niin väliä.

Vierailija
5/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:56"]

Uskottava se on, vanhuus ei tuu yksin!!! :`(

[/quote]

Ehkä sinulla. Minulla on ikää 36 vuotta ja kädetkin edelleen täysin rypyttömät.

Vierailija
6/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole käsissä ryppyjä vielä.  Naama ei enää kyllä mikään persikkainen ole.

34v.

Vierailija
7/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ollut ryppyiset kädet vaikka kuinka kauan. Atooppinen iho ja nyt 40 v.

Vierailija
8/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei mullakaan käsissä ryppyjä ole. Mutta välillä löydän harmaan hiuksen ja se vasta herättääkin.

Vierailija
9/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 00:16"]Joo ei mullakaan käsissä ryppyjä ole. Mutta välillä löydän harmaan hiuksen ja se vasta herättääkin.
[/quote]

Ja ikää mulla siis 33 v. Mutta miksi finnejä tulee edelleen :'( Eikö niistä nyt edes pääsis. T:Kohta finninaamainen harmaahapsi

Vierailija
10/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ryppyjä missään. Ei edes silmäkulmissa. "Syytän" asiasta geenejä ja sitä etten koskaan ole ottanut aurinkoa vaan välttelen sitä.

Vierailija
11/11 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs silmät? Onko muilla nuorehkoilla ;) jo näkyvillä juonteita tai selkeitä ryppyjä?

Mä 35-v, polttanut tupakkaa jo vuosia, ja vasta nyt alkaa ekat merkit näkyä. Silmäkulmat sileät, mutta alaluomilla pieniä juonteita, joita en varmaan nelikymppisenä voi enää pieniksi sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi