Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 28-vuotias neitsytmies ikinä löytää naisen

Vierailija
21.09.2021 |

?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin seurustelemaan ensimmäisen kerran vasta 28-vuotiaana ja menetin neitsyytenikin vasta tälle ensimmäiselle kumppanilleni. Sitä ennen en ollut ollut kenenkään kanssa "sillä tavalla". Joitain läheltä piti-tilanteita tosin kävi vuosien aikana muutama mutta siihen ne jäivät.

Nyt ikää on 38 ja olen naimisissa, en tosin sen ensimmäisen naisystäväni kanssa. Olen neitsyyden menettämisen jälkeen ollut "jopa" neljän eri naisen kanssa "sillä tavalla" jos mukaan lasketaan se ensimmäinen naisystävä.

Älä siis menetä toivoasi. Kyllä minäkin olin joskus oikeasti todella epätoivoinen. Kaikki jotka kiinnostivat minua vain "friendzonettivat" minut. Se oikeasti laskee itsetuntoa. Sitten kuitenkin yhden kerran onnisti ja siitä se lähti. Itsetuntonikin kohosi pikku hiljaa.

Vierailija
22/27 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Liity tuohon uuteen treffipalveluun Valo, joka on suunnattu uskovaisille. Sieltä varmaan löytyy neitsyt naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattoo tonne deittisivustoille niin neisyet on jo horoskooppimerkin puolesta yliedustettuna saati sitten jos joku 28-vuotias mies on oikeasti neitsyt. Kyllä se tuossa kohtaa se juna on jo mennyt jos et sitten ole hihhuliveli etsimässä hihhulisiskoa.

Vierailija
24/27 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyydellä sinänsä ei ole mitään väliä, mutta olisin ehkä vähän huolissani niistä asioista jotka ovat johtaneet kokemattomuuteen tuolla iällä

Mitäpä kuvittelisit, että ne asiat voisivat olla? Ja mitkä niistä olisivat ns. hyväksyttäviä syitä?

Vierailija
25/27 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Akat välittävät vain omasta nautinnostaan. Neitsyt ei osaa saada naista nauttimaan. Joten akoille ei kelpaa neitsyt.

Vierailija
26/27 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Itse löysin vasta 32 vuotiaana. Nykyään olisi vientiä aivan eritavalla kuin nuorempana, johtuu varmaan että osaan olla rennompi naisten seurassa. Olen kuitenkin varattu ja uskollista sorttia, joten se siitä.

Vierailija
27/27 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Akat välittävät vain omasta nautinnostaan. Neitsyt ei osaa saada naista nauttimaan. Joten akoille ei kelpaa neitsyt.

No mitä sellaisella jo omiin housuihinsa laukeavalla nyhjäkkeellä tekee. Kuitenkin joku häiriintynyt kilttis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi