Käytettyjen vaatteiden postikulut?
Kommentit (13)
postia kiinnostaa pääsääntöisesti vain ja ainoastaan paketin paino silloin kun se määrittää postimaksun suuruutta ei se, onko paketin sisältö uutta vai vanhaa. Mistä posti edes sen voisi tietää murtamatta samaal kirjesalaisuutta, joka käsittää hyvin pikälle myös lähetettävät paketit.
Yliopisto-opiskelija
Vierailija kirjoitti:
postia kiinnostaa pääsääntöisesti vain ja ainoastaan paketin paino silloin kun se määrittää postimaksun suuruutta ei se, onko paketin sisältö uutta vai vanhaa. Mistä posti edes sen voisi tietää murtamatta samaal kirjesalaisuutta, joka käsittää hyvin pikälle myös lähetettävät paketit.
Yliopisto-opiskelija
Paketin hinta ei riipu paketin painosta. Paketin hinta riippuu paketin koosta ainoastaan.
Siksi kannattaa suosia lähishoppailua ja noutotuotteita. Hullua maksaa tuotetta enemmän postikuluja.
Ei paketin hintaan vaikuta se onko sisällä vanhoja vai uusia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliopisto-opiskelija
Paketin hinta ei riipu paketin painosta. Paketin hinta riippuu paketin koosta ainoastaan.
XXS-paketin maksimipaino on 2kg. Jos postitat vaatteen kirjeenä, hinta määräytyy painon mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Siksi kannattaa suosia lähishoppailua ja noutotuotteita. Hullua maksaa tuotetta enemmän postikuluja.
Itse ostan kyllä reilusti yli viiden euron tuotteita käytettyinä. Halvemmat saa uutenakin kaupasta, eikä säästö ole kummoinen käytettynä.
Ärrä(kupla)pussin hinta 5€, maksimipaino 5kg ja mitat 45*24*7cm.
Siihen saa tiukkaan viikkaamalla sopimaan talvitakin. Riippuu tietenkin takista.
Jos sisällön kokonaishinta on 30€ tai yli niin postikulut ovat vielä jotenkin kohtuullisia.
Sellaista vaihtoehtoa ei Suomesta löydy jolla ihan muutaman euron yksittäisen rätin saisi lähetettyä kohtuuhintaan paitsi että T-paita menee viikattuna A4-kirjekuoreen.
Oli pakko punnita. Miesten T-paita, puuvillaa, koko L = 190 grammaa.
Menee juuri 250g kirjeenä 25 x 35,3 x 3 cm joka maksaa 3,70€
Suhteeton hinta toki verrattuna tuohon €5 ärräpussiin johon niitä saisi sullottua tusinan.
Oon muutaman kerran tilannut vähän käytetystä isomman setin vaatteita ja siihen nähden 5,90 postikulut olivat todella kohtuullisia.
Pikkutavaroista en maksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Oon muutaman kerran tilannut vähän käytetystä isomman setin vaatteita ja siihen nähden 5,90 postikulut olivat todella kohtuullisia.
Pikkutavaroista en maksaisi.
Maksaako tuolla vaatteet tosiaan 4-5 euroa kpl?
Postikuluista maksetaan juuri sen verran kuin Posti tai muu toimija veloittaa. Jos siihen ei ole valmis, ei osteta postitettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkutavaroista en maksaisi.Maksaako tuolla vaatteet tosiaan 4-5 euroa kpl?
Täh?
Puhuttiin postikuluista, ei vaatteiden hinnoista.
Maksan, jos en itse pääse hakemaan. Hinta riippuu painosta ja paketin koosta.