Varaisitteko ajan tässä tilanteessa lääkärille?
Elikkäs mulla on nyt ollut alavatsa ja alaselkäkipuja viikon ajan, välillä helpottanut ja välillä vähän kovempaa. Yhden särkylääkkeen oon ottanut ja helpotti hetkeksi.
Ovulaatio pitäis olla sunnuntaina. Pillerit lopetin heinäkuussa. Menkat on sen jälkeen tullu päivätarkasti ajallaan eikä menkkakipuja ole. Elokuussa alavatsa oireili samalla tavalla viikon ajan, kunnes meni itsestään ohi. Nyt kipu kyllä häiritsee kieltämättä. Varaanko ajan lääkärille vai odotanko vielä ovulaation yli että meneekö itsestään ohi?
Raskaana en ole.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 11:07"]
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 10:51"] Soitin terveysneuvontaan, olivat sitä mieltä että pistetään lääkärille ja sain ajan. -Ap [/quote] Olisko kannattanut ensin soittaa sitten sinne eikä kysellä täällä, kun kuitenkin tiesit haluavasi lääkärille? [/quote] Se varmaan onkin niin kamalaa että kysyin täältä? Pilasiko sun päivän? Mitä se sua haittaa että kysyin täältä neuvoa? Mä ite pohdin sitä pitäisikö mennä lääkäriin ja halusin vielä ammattilaisen mielipiteen tähän päälle, ja puhelimen päässä ollut hoitaja sanoi että olisi parasta varata aika. Siksi se varattiin mulle.
[/quote]
No mua vähän huvittaa nämä kyselijät täällä. Kysytään neuvoa lääkärille soittamisesta tai mikä on, ja kuitenkin tehdään oman pään mukaan. Yleensä just niin päin, että vaikka kaikki sanoo, ettei ole vaarallista, niin silti halutaan se aika lääkärille. Eli vain vahvistusta omalle päätökselle.
Ihan sama kuin nää jotka kysyy, että miksi ihastus ei pidä yhteyttä, ja pitäskö soittaa sille. Kaikki sanoo että ÄLÄ SOITA! ja näitä neuvoja tulee pari sivua, ja sitten ap kertoo, että soitin just ihastukselle, ja se oli jotenkin ihan outo, mikähän tää juttu ny on.
Huoh. En soittanut lääkärille. Soitin terveysNEUVONTAAN, (huom. ei lääkäri), ja siellä neuvonnassa oltiin sitä mieltä että pistetään sulle aika. En itse pyytänyt sitä aikaa vaan mä kysyin että pitäisikö se aika varata vai vielä odottaa.Päätöstä en ite tehnyt missään vaiheessa että hei varatkaa mulle aika, vaan kysyin neuvoa terveysNEUVONNASTA että onko se tarpeellista. Huvittav tässä olet sinä. - Ap
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 10:51"]
Soitin terveysneuvontaan, olivat sitä mieltä että pistetään lääkärille ja sain ajan. -Ap
[/quote]
Olisko kannattanut ensin soittaa sitten sinne eikä kysellä täällä, kun kuitenkin tiesit haluavasi lääkärille?
[/quote]
Se varmaan onkin niin kamalaa että kysyin täältä? Pilasiko sun päivän? Mitä se sua haittaa että kysyin täältä neuvoa?
Mä ite pohdin sitä pitäisikö mennä lääkäriin ja halusin vielä ammattilaisen mielipiteen tähän päälle, ja puhelimen päässä ollut hoitaja sanoi että olisi parasta varata aika. Siksi se varattiin mulle.