Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loputon väsymys

Vierailija
21.09.2021 |

Minulla on nyt vuosia kestänyt väsymys, joka vain syvenee vuosi vuodelta. Opiskelen yliopistossa ja jaksan juuri ja juuri pysyä pystyssä luentojen ajan ja sitten nukun. Toisinaan pakotan itseni salille tai lenkille ja sitten nukun vielä enemmän. Usein saatan olla päiviä syömättä koska en jaksa tehdä ruokaa, eikä kyllä nälkäkään ole kummoinen kun en tee mitään. En tule olemaan työkykyinen tällä väsymyksellä. Lääkärit ovat määränneet masennuslääkkeitä jotka vain ja ainoastaan ovat pahentaneet väsymystä sekä yleistä olotilaa. Masennusta minulla ei ole. Raudanpuute minulla on ollut koko nuoruuteni, syönkin sitä suuria määriä päivittäin. Valitettavasti se ei ole auttanut muuhun kuin hemoglobiiniin. Kilpparit ok. Vitamiinit ok. Mitä tässä voi enää tehdä? Rautainfuusiota en saa koska anemiaa ei ole. Se olisikin viimeinen toivoni mutta minkäs teet kun et saa vaikka ferrit on sen 5. Toisaalta monet naiset kärsivät raudanpuutteesta mutta jaksavat elämää ihan normaalisti, joten todennäköisesti ei korjautuisi silläkään. Ideoita tai kokemuksia vastaavasta?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama meno täällä, tosin uniapnean vuoksi. Mikän ei auta, ei unilääkkeet, ei CPAP-maskit, ei liikunta, ei saunominen, ei mikään, aina nukun huonosti ja päivät menee väsymyksen kanssa taistellessa. Ei jaksais millään tällaista laahautumista zombiena päivästä toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla