Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa tätä pahoinvointia =(

Vierailija
07.11.2014 |

Rv 9+0 ja voinut nyt kuukauden huonosti, ja olo vain pahenee....
Oksettaa koko ajan, jos juon tai syön on pakko jonkun ajan kuluttus käydä halaamassa wc-pönttöä.
Suuta kuivaa, huulet ovat kipeät ja kuivat,  mutta juominen ei auta koska sit oksennan taas. 
Huomenna lääkärin, pakko käydä kerjäämässä saikkua koska en nyt töihin pysty menemään kun oksettaa koko ajan enkä saa pahoinvoinnin takia nyt nukuttuakaan =(

Kiitos että sain valittaa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä voinut juoda noita vitamiinijuomia =/ En kyllä menettäis mitään kookeilemalla jos vaikka nyt auttaisikin, kiitti vinkistä =)

Vierailija
22/34 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vain itkettää... olo oli hetken parempi, sain syötyä, mutta yllätys yllätys hetken päästä oksensin taas kaiken... en kestä enää, tuntuu että jos abortin saisi heti pyytämällä eikä tarttis päivääkään odottaa menisin kaavintaan heti kunahn tämä olo vain loppuisi!
No ei kai, kyl mä haluan tän lapsen, mutta kunpa aika nyt kuluisi nopeasti..... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, heräsin ilman pahoinvointia!
Kävin päivystyksessä eilen ja pistivät tiputukseen, ja sain Primperaniakin. Sain reseptinkin mutta taitaa mennä huomiseksi että saan ne haettua... Nyt nautin kuitenkin täysillä olostani kun pystyin juomaan eikä heti tuntunut siltä että on pakko oksentaa!
Kiitos tsemppaajille kun olette valitustani jaksanut lukea, jotenkin helpottaa vähän sekin että saa puhua asiasta eikä tämä raskaus ole vielä niin yleinen tieto että kavereille hirveästi valittelisi.... =)

Vierailija
24/34 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, että antavat Primperania!

Itsellä kolme raskautta ja joka kerta pahoinvointi jatkui viikolle 16-20. Muistan kun ajoin töihin, niin piti välillä pysäyttää auto ja oksentaa ovesta ulos. Työpäivän aikana ravasin vessassa oksentamassa. Ilman pahoinvointia olisin tehnyt vielä neljännen lapsen.

Vierailija
25/34 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:25"]

Itsellä kolme raskautta ja joka kerta pahoinvointi jatkui viikolle 16-20. Muistan kun ajoin töihin, niin piti välillä pysäyttää auto ja oksentaa ovesta ulos. Työpäivän aikana ravasin vessassa oksentamassa. Ilman pahoinvointia olisin tehnyt vielä neljännen lapsen.

[/quote]

Miksi on uskomatonta että antavat Primperania.....?

Vierailija
26/34 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi ihmeessä kävit töissä tuossa kunnossa.....? Ehkä olisi ollut parempi olo jos olisit levännyt.....?

Vierailija
27/34 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:43"]

[/quote]

Miksi ihmeessä kävit töissä tuossa kunnossa.....? Ehkä olisi ollut parempi olo jos olisit levännyt.....?

[/quote]

Olen kaiketi ollut liian velvollisuudentuntoinen. Olisi todella pitänyt levätä.  Olen törmännyt Primperaniin vain sytostaattihoitojen aiheuttaman pahoinvoinnin yhteydessä. En ole koskaan kuullut että raskauspahoinvointia lääkittäisi. Siksi hämmästyin.

Vierailija
28/34 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksit huora.

Vierailija
29/34 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:47"]

Olen törmännyt Primperaniin vain sytostaattihoitojen aiheuttaman pahoinvoinnin yhteydessä. En ole koskaan kuullut että raskauspahoinvointia lääkittäisi. Siksi hämmästyin.

[/quote]

Meilläkin on primperania kotona vaikka ei ole syöpää eikä raskautta. Paketissa lukee: suolen toimintaa normalisoiva. A-klinikalla sitä jaetaan krapula pahoinvointiin jne...

Vierailija
30/34 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
31/34 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:50"]

Mitäs läksit huora.

[/quote] Kultainen olet <3

Vierailija
32/34 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
33/34 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan tosiaan osaa! Mulla oli ekassa raskaudessa ihan karmea pahoinvointi viikot 6-10, nyt toisessa jatkuva vellova paha olo, vaikken olekaan montaa kertaa oksentanut. Mua on auttanut sitruunaviipaleen imeskely, oletko kokeillut?

Vierailija
34/34 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä auttaisko viipaleet, aiemmissa raskauksissa pahoinvointiin on auttanut vissy johon olen purostanut sitruunamehua, mutta nyt sitruunan maku ja haju on lähinnä ällöttävnyt koska meillä on tietty vessassa sitruunainen haju ja nyt kun olen siellä viettänyt aika paljon aikaa niin sitruuna lähinnä laukaisee pahanolon... 

Tänään olen oksentanut vain pari kertaa, juon mehukeitoa vähän kerrallaan mutta mahdollisimman usein. 
Kunhan ei tartte liikkua olo on melkein siedettävä välillä...

Saikkua tiistaille, uudestaan lekuriin olo pahenee. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän