Maailman basistisin valtio ?
Mun mielestä mennään tonne Afrikan suuntaan, heillä kuitenkin on tuo rytmi veressä, vai mitä ?
Kommentit (9)
Minä veikkaisin USA:n eteläosia, vaikkei ne mikään valtio olekaan.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 02:20"]
Minä veikkaisin USA:n eteläosia, vaikkei ne mikään valtio olekaan.
[/quote]
Juu, siellä on hyvä meininki kanssa.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 02:18"]
:'D tää piristi mua, en tiedä miksi. Tuli mieleen, kun afrikkalaiset soittaa bongorumpuja ja tanssii iloisesti. :')
[/quote]
Se oli vähän tän alotuksen tarkotus, kiva että tulit hyvälle tuulelle :)
Leena Lehtolaisen Maria Kallio-kirjasarjassa se Maria Kallio oli varsinainen basisti ja mua jotenkin ärsytti se. Siis sen basistius ja henkilö itsessään.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 02:22"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 02:18"]
:'D tää piristi mua, en tiedä miksi. Tuli mieleen, kun afrikkalaiset soittaa bongorumpuja ja tanssii iloisesti. :')
[/quote]
Se oli vähän tän alotuksen tarkotus, kiva että tulit hyvälle tuulelle :)
[/quote]
Ihana olet. :) liikaa täällä kaikkea negatiivista, mutta aina jotain pilkettä av:takin löytyy! :D
Marko Ahtisaari on basisti ja oli Nokia-vainaan muotoilujohtaja. Basisti muotoilujohtajana, only in Finland!
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 02:28"]
Marko Ahtisaari on basisti ja oli Nokia-vainaan muotoilujohtaja. Basisti muotoilujohtajana, only in Finland!
[/quote]
Basistin papereilla suoraan huipulle.