Rokotepassi tulee jo 12-vuotiaille!
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Tosi kiva niille nuorille, joiden vanhemmat painostavat olemaan ottamatta rokotetta. Siinä on sitten vähän puun ja kuoren välissä, kun pitää valita että pääseekö harrastuksiin yms. vai suututtaako vanhemmat.
Alaikäiset pääsevät koronapassiaan varten maksuttomasti koronatestiin.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiristetä tervettä ihmistä ottamaan mrna-muokkausta. Yhdelle uimahallikäynnille tulee hintaa yli 200 euroa, joten antaa olla. Rokottamattomien verotusta pitäisi alentaa huomattavasti, kun verovaroilla ylläpidetyistä palveluista suljetaan ulos!
Jos uimahalli on kunnan omistama, sinne ei tule koronapassivaatimusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi kiva niille nuorille, joiden vanhemmat painostavat olemaan ottamatta rokotetta. Siinä on sitten vähän puun ja kuoren välissä, kun pitää valita että pääseekö harrastuksiin yms. vai suututtaako vanhemmat.
Ja miksi tervettä oireetonta ihmistä pitää testata? Varsinkin kun rokotettuja ei testata, vaikka olisi oireita. Sitten ne menevät paikkoihin virusta levittävänä. Miksi rokottamaton pitää testata negatiiviseksi päästäkseen samaan tilaan? Varsinkin kun rokote toimii, ja rokottamaton ihan itse ottaa riskin saada viruksen ja on OK sen faktan kanssa.
Täten tässä yhtälössä KORONAPASSI ON TURHA. En tule käsittämään, jos tämä todella menee läpi. Ja vielä enemmän ihmettelen, jos tämä laillisesti perustuslain mukaisesti menisi läpi.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiristetä tervettä ihmistä ottamaan mrna-muokkausta. Yhdelle uimahallikäynnille tulee hintaa yli 200 euroa, joten antaa olla. Rokottamattomien verotusta pitäisi alentaa huomattavasti, kun verovaroilla ylläpidetyistä palveluista suljetaan ulos!
Kotitestit pitäisi hyväksyä koronapassiin, muuten kyse on painostustoimenpiteestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
-eri
Nostan tämän, jotta joku pääsee poistamaan tämänkin. :D
Vierailija kirjoitti:
Totta! Ja työkyvyttömyyseläke annettava kyselemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee. Etkö kuunnellut tiedotustilaisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Aloitatko avantouinnin mun kaa?
Eipä tuosta kannata ressiä ottaa- jos elämä menee liian mahottomaksi niin sitten vain piikille. Piikki ei näytä olevan ihan niin paha kuin jotkut väittävät, vaikka sillä näyttääkin olevan keskivertoa enemmän haittavaikutuksia. Mutta luultavasti sellaista pakkotilannetta ei kovin monelle tule kun rokotepassihan ei estä ruokakaupassa käymistä tai työntekoa. Ei ainakaan monella työntekijällä rokotepakkoa ole. Loppujen lopuksi olen luottavainen siihen että Suomi on niin hyvä maa, että täällä saa tehdä omat ratkaisunsa vaikka olisi höpsö, ja kukaan ei tule tökkäämään "valtion virallista rokotetta" olkaan. Ja te intoilijat, ottakaa järki käteen ja huomatkaa että tämä ei ole musta surma, eikä ebola, tämä on korona josta selviää esim. 30-39 ikäryhmässä n. 99,95% sairastuneista, laskettu THL:n numeroista. Ruumiillinen koskemattomuus on vakava asia, eikä pakkohoitoa tarvitse antaa muille kun mielisairaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi tervettä oireetonta ihmistä pitää testata? Varsinkin kun rokotettuja ei testata, vaikka olisi oireita. Sitten ne menevät paikkoihin virusta levittävänä. Miksi rokottamaton pitää testata negatiiviseksi päästäkseen samaan tilaan? Varsinkin kun rokote toimii, ja rokottamaton ihan itse ottaa riskin saada viruksen ja on OK sen faktan kanssa.
Täten tässä yhtälössä KORONAPASSI ON TURHA. En tule käsittämään, jos tämä todella menee läpi. Ja vielä enemmän ihmettelen, jos tämä laillisesti perustuslain mukaisesti menisi läpi.
Tuo on syrjintää. Syrjinnänvastainen laki kieltää syrjimästä pelkän oletuksen perusteella tai terveyssyillä. Tuossahan oletetaan, että rokottamaton levittää tautia!
” 8 §
Syrjinnän kielto
Ketään ei saa syrjiä iän, alkuperän, kansalaisuuden, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, poliittisen toiminnan, ammattiyhdistystoiminnan, perhesuhteiden, terveydentilan, vammaisuuden, seksuaalisen suuntautumisen tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella. Syrjintä on kielletty riippumatta siitä, perustuuko se henkilöä itseään vai jotakuta toista koskevaan tosiseikkaan tai oletukseen.
Välittömän ja välillisen syrjinnän lisäksi tässä laissa tarkoitettua syrjintää on häirintä, kohtuullisten mukautusten epääminen sekä ohje tai käsky syrjiä.”