Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ootte päässeet eroon ihmisistä

Vierailija
06.11.2014 |

Joita ette ole halunneet nähdä? Mulla tuntuis riittävän liikaa velvollisuuden kautta tuttuja ihmisiä, joista en pidä (esim sukulaisuus). En jaksaisi tuhlata heihin enää aikaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastu! Sairaita kartetaan kuin ruttoa!

Vierailija
2/16 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat hulluksi. Kukaan ei halua olla hullun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta kauemmas. Tai rupea (muka) kiireiseksi, työn tai vaikka harrastuksen tms. varjolla. Kyllä ne yhteydet siitä pikkuhiljaa vähenee, kun olet vain muka unohtavinasi, että piti ottaa yhteyttä. Ja ajattele: ehkäpä ne sukulaisetkin ajattelevat samoin sinusta, ja ovat salaa helpottuneita, kun on yksi pakkotuttavuus vähemmän.

Vierailija
4/16 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo vähän hullu, mutta se ei näy kunnolla =(

Vierailija
5/16 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä persettä.

Vierailija
6/16 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota olenkin muuten alkanut käyttää, että olen kiireinen! Paljon kivampi kun pystyy sanomaan, että mulla on menoa, kuin keksiä tekosyitä, kun oikeestikin on menoa.

Vierailija
7/16 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus kiireitä, joiden takia en ehtinyt nähdä tiettyä henkilöä. Tämä henkilö lakkasi sitten ottamasta yhteyttä, selitykseni kuulostivat varmaan tekosyiltä. Koita samaa.

Vierailija
8/16 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vastaa puheluihin, enkä tekstareihin, kortit heitän suoraan roskiin, on vaan lakannut olemasta mulle. Monta vuotta siihen meni että kykenin potkaisemaan sen painajaisen pois mun elämästä.

Vierailija
9/16 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä alkaa kusettaan. Sanoo suoraan ettei kiinnosta.

Vierailija
10/16 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5&7 tietty ap.

Eilen tuli kaverin kanssa riitaa aika mitättömästä aiheesta, ja mulle tuli tunne, että en kauheasti siinä menetä, jos tää ystävyys oli tässä. Nyt vaikuttaa, että lapsi on tulossa kipeäksi, mistä en tietenkään ole iloinen, mutta sillä syyllä saan jättäytyä pois sukutapaamisesta. Ihanaa, kun olen viimein tajuamassa, että mun elämä on mun oma.

Vierailija
11/16 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 00:11"]

Mitä järkeä alkaa kusettaan. Sanoo suoraan ettei kiinnosta.

[/quote]

Yritinkin kysellä, miten te olette päässeet eroon. Onko joku oikeasti sanonut jollekin ettei kiinnosta? vaikka vuosien teennäisen ystävyyden jälkeen? Mua kiinnostaisi tietää, mitä näissä tilanteissa on tapahtunut seuraavaksi. Itse en varmaan vaan millään uskaltaisi sanoa suoraan päin naamaa! Ja jos mulle tehtäisiin näin, niin en tiedä mitä tuntisin. Ehkä arvostaisin rehellisyyttä, toisaalta tuntisin itseni vähemmän hylätyksi jos suhde hiipuisi pikkuhiljaa. Silloin jäisi olo, että mä olin mukana hiivuttamassa sitä kanssa :)

Vierailija
12/16 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä rahaa lainaan aina kun olette yhteydessä. Kerro omia murheitasi taukoamatta, pian jo huomaat kuinka ei olla niin innokkaita tapaamaan.

Vierailija
13/16 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 00:22"]Pyydä rahaa lainaan aina kun olette yhteydessä. Kerro omia murheitasi taukoamatta, pian jo huomaat kuinka ei olla niin innokkaita tapaamaan.
[/quote]

Ja jos tämä ei tehoa ala suunnitella muuttoa sukulaisten luokse, lähettele jatkuvasti tekstiviestejä jotka todella outoja.

Vierailija
14/16 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää jaksanut olla kuunteluautomaattina. Lopetin vastaamisen viesteihin ja niihin harvoihin puheluihin.

Vierailija
15/16 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on itse niitä ihmisä joiden ystävyys loppuu heti jos toinen ei ole aina mielin kielin. Minua itseäni inhottavat ihmiset joiden seurassa saat olla koko ajan varpaillasi ettet sano jotain mistä toinen voisi loukkaantua. "Mun omasta elämästä" puhuvat ihmiset jotka pakenevat pielessä ole ihmmissuhteita  ja kuvittelevat olevansa jotain erikoista. Normaali kypsä  ihminen kykenee tulemaan toimeen myös epämieluisien tuttavuuksien kanssa.

Vierailija
16/16 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali kypsä ihminen kykenee tulemaan toimeen myös epämieluisien tuttavuuksien kanssa? Kun sitä vapaa-aikaa ei hirveästi ole, niin kyllä sen viettäisi tehden asioita joista nauttii niiden kanssa joista oikeasti pitää. Muuten vapaa-aikakin tuntuu rasitukselta. Haluaisin, että elämä on enemmän mieluisaa kuin epämieluisaa. Voin joskus harvoin kokoontua suvun kanssa silkasta velvollisuudesta. Olen silti iloinen, jos se peruuntuu.

Itse tykkään ihmissuhteissa siitä, että asiat puhutaan selviksi. Ne, joiden kanssa oleminen on muuttunut teennäiseksi, on niitä jotka on enemmän "painetaan villasella" -tyyppiä. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme