Annatko 5-vuotta täyttäneelle koronarokotuksen?
Nyt on uutisoitu, että keväällä 2022 aletaan mahdollisesti rokottaa 5-11 vuotiaita. Rokotetaanko sinun alle 11-vuotiaasi?
Kommentit (38)
Ei. Yhtäkään lapsistani ei rokoteta. Itse otin rokotteen kyllä, mutta minä en aio enää tehdä lapsia. Lapseni ehkä aikovat, ja siksi en vaaranna heidän lisääntymisterveyt. Osalla ihmisistä reaktio ei ole paikallinen (eli ei pysy pistoskohdassa) vaan monistunut proteiini leviää ja liikkuu veriplasman mukana, kertyen naisilla mm munasarjoihin.
En. Haluan odottaa ja katsoa, miten ne vaikutukset sitten niinku oikeasti näkyvät, kun miljoonia on rokotettu.
Kyllä rokotetaan. Heti kun vain mahdollista. Rokotetta tutkittu jo sen verran aikaa että jos ensi keväänä tuota ikäluokkaa aletaan Suomessa rokottaa niin en näe mitään syytä miksi sitä ei otettaisi. Rokote vaikuttaa turvalliselta, korona pahemmalta.
5-vuotta? Se on 5 vuotta. Mene takas kouluun.
Ei todellakaan.
Sehän on pahempi kuin lapsen törkeä raiskaus.
En hyväksy eläinkokeita lemmikeilläni saati sitten lapsillani! Joten ei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Yhtäkään lapsistani ei rokoteta. Itse otin rokotteen kyllä, mutta minä en aio enää tehdä lapsia. Lapseni ehkä aikovat, ja siksi en vaaranna heidän lisääntymisterveyt. Osalla ihmisistä reaktio ei ole paikallinen (eli ei pysy pistoskohdassa) vaan monistunut proteiini leviää ja liikkuu veriplasman mukana, kertyen naisilla mm munasarjoihin.
JULKAISTU 18.09.2021
Mtv3
Koronarokotteen jälkeen Jennin kuukautiset menivät aivan sekaisin – kolmet menkat viikon välein: "Ajattelin, että vuodan kuiviin"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koronarokotteen-jalkeen-jennin-kuuk…
"Nyt on alettu tutkia, voiko rokote todella aiheuttaa kuukautishäiriöitä."
"Koronarokotteiden ja kuukautishäiriöiden yhteyttä tutkitaan
Jenni ei ole pohdintojensa kanssa yksin. Monet muutkin naiset ovat huomanneet koronarokotteen saamisen jälkeen muutoksia kuukautisissaan. Isossa-Britanniassa yli 30 000 naista on kertonut kärsineensä rokotteen jälkeen esimerkiksi epäsäännöllisistä kuukautisista ja tavallista voimakkaammasta vuodosta, kertoo lääketieteellinen BMJ-lehti."
"Ei ole todisteita siitä, että koronarokote vaikuttaisi hedelmällisyyteen, mutta havaitut kuukautishäiriöt todennäköisesti lietsovat aiheetonta pelkoa lapsettomuudesta."
Ei ole myuöskään todisteita, ETTEI SE VAIKUTTAISI.
Ei ota, eikä ottanut 12vuotiaanikaan.
En todellakaan rupea itse rokotteita antamaan. Ihan saa sairaanhoitaja/terveydenhoitaja sen tehdä niin kuin muissakin rokotteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JULKAISTU 18.09.2021
Mtv3
Koronarokotteen jälkeen Jennin kuukautiset menivät aivan sekaisin – kolmet menkat viikon välein: "Ajattelin, että vuodan kuiviin"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koronarokotteen-jalkeen-jennin-kuuk…
"Nyt on alettu tutkia, voiko rokote todella aiheuttaa kuukautishäiriöitä."
"Koronarokotteiden ja kuukautishäiriöiden yhteyttä tutkitaan
Jenni ei ole pohdintojensa kanssa yksin. Monet muutkin naiset ovat huomanneet koronarokotteen saamisen jälkeen muutoksia kuukautisissaan. Isossa-Britanniassa yli 30 000 naista on kertonut kärsineensä rokotteen jälkeen esimerkiksi epäsäännöllisistä kuukautisista ja tavallista voimakkaammasta vuodosta, kertoo lääketieteellinen BMJ-lehti."
"Ei ole todisteita siitä, että koronarokote vaikuttaisi hedelmällisyyteen, mutta havaitut kuukautishäiriöt todennäköisesti lietsovat aiheetonta pelkoa lapsettomuudesta."
Ei ole myuöskään todisteita, ETTEI SE VAIKUTTAISI.
Tämä:
Ei ole myuöskään todisteita, ETTEI SE VAIKUTTAISI
En anna. Rokotusohjelmaan kuuluvat ovat saaneet. Jos olisi 12v lapsi en antaisi tämänkään ottaa jos ei ole täysin perusteltusti ottanut itse selvää rokotteesta ja sen riskeistä.
Itsellä kuukautishäiriöitä 2. Rokotteesta.
en omille lapsille mutta muille lapsille kyllä jos ne saa haittavaiktuksia nii ne oli huonoja orjia
T:Sanna Marin
En missään nimessä. Katselen mitä maailmalla tapahtuu, ja mietin asiaa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
En. Haluan odottaa ja katsoa, miten ne vaikutukset sitten niinku oikeasti näkyvät, kun miljoonia on rokotettu.
Haluat altistaa lapsesi koronalle vielä ainakin vuoden ellei pidempäänkin. Melkoista...
Tottakai. Jos meillä olisi sen ikäisiä lapsia, niin aivan varmasti. Meillä koko perhe on nyt rokotettu kahteen kertaan, paitsi mies on nyt saanut kolme rokotetta.