Ihmeellistä vatsasärkyä!
Ensimmäinen yrityskierto pillereiden jälkeen menossa, eli kierron pituudesta ei ole tietoa, mutta luulen sen olevan lähemmäs 40, (esikoinen sai alkunsa heti ekasta kierrosta, ja plussaa näytti kp 41, ovis luultavasti kp 29 tai 30). Tässä kierrossa oireiluja on ollut vähän kaiken näköistä, ja testannut olen jo kolme kertaa negaa. Viimeisin nega tuli tänä aamuna. Olinkin hiukan ihmeissäni tuosta negasta, koska oireita on ollut niin paljon, ja eniten ihmetyttää eilinen vatsasärky. Alavatsaa särki ja jomotti oudosti koko päivän, mutta illalla särkyä oli enemmän, ja se säteili reisiin ja hieman myös alaselkään. Tuntui hiukan samalta, kuin supistukset esikoisen synnytyksen alettua. Kysynpä siis, että onko kellään ollut tuon tapaisia oireita alkuraskaudesta?
Kommentit (2)
Tuollainen särky vois olla ovulaatiosta johtuvaa... pillereitten lopettamisen jälkeen on myös hyvin monenlaiset säryt ja tuntemukset mahdollisia kun hormonit voi olla vähän sekaisin. Toivotaan nyt kuitenkin että se on sitä itteensä. :)
toisen kanssa hirmuinen vatsasärky. mutta se oli jo tosi alkuvaiheessa. kp25/25-32. minun käskettiin kuitenkin silloinn testata ja sain plussan..
kipu kuitenkin oli kova ja särki juuri alaselkään myös.