Mieheni väittää olevansa Ruotsissa, mutta en usko sitä
Eikö silloin tulisi ruotsinkielinen viesti kun menee vastaajaan? En ole saanut koko päivänä yhteyttä ja kun soitin neljännen kerran niin meni vastaajaan ja ihan suomea siellä puhuttiin. Tulee vasta sunnuntaina kotiin ja näitä samoja muka ulkomaan matkoja tai ainakin epäilyksiä niiden totuudesta on ollut ennenkin. Ja älkää nyt sanoko pelkästään että JSSAP tai muuta vaan oikeasti, miten selvitän missä se mulkero luuraa?
Kommentit (52)
Sano siten sille että haluat jonkun ruotsista helposti saatavilla olevan tuotteen. Mitä suomesta ei saa.
Ota selvää miten siletä tulee koneita kun mies on tulossa. Mene kentälle vastaan. Kysy mieheltä millä koneella saapuu eli olet vastassa ja jos tulee OK niin sittenhän se ei valehdellut, kai.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:03"]
Kait nyt lentonentällä passi kysytään?
[/quote] Passia ei tarvita. Henkilökortti riittää, sitäkään ei kysytä matkan missään vaiheessa.
Luottokortin maksutapahtumaerittelystä näet myös mitä ja missä höylännyt! Selvitä myös mikä on ko kaupungin vetonaula/suosittu ravintola/tapahtuma. Kysyt pokkana sitten että kävitkö siellä vai missä. Tarkista taustatietoa että osaat epäillä jos heittä lonkalta valheita
Pyydä sitä tuomaan sun kaverille nuuskatorni kentältä, tosin ehkä hieman kallis jos et vois sitten myydä sitä eteenpäin.
Anna olla. Nauti kun saat olla ilman sitä kotona :)
Pidä puhuttelu sitten kun tulee.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:50"]
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:46"]
Joo siis aina kun oon Kiinassa työmatkalla, puhelimesta tulee minun äänelläni kiinankielinen vastaajaviesti! Mun mies aina jättää hämmästyneitä viestejä siitä miten oon ykskaks oppinut puhumaan kiinaa. Ne miehen viestit on aina suomea.
[/quote]
Heh heh. Näin tän vissiin moni käsitti mutta kun tarkoitin sitä että se viesti oli ei saa yhteyttä på svenska... Eli EI siis mikään miehen ite nauhottama vaan meni jonnekin inget kontakt naiselle suoraan..
ap
[/quote]
Ai nyt se viesti olikin ruotsiksi? Aloituksessa sanoit, että suomeksi... Eli mies sit kuitenkin näyttäis olevan Ruotsissa tämän mukaan.
Pyydä tuliaiseksi joku helposti ostettavissa ruotsalainen suklaapatukka (esim Kex,Plopp) tai esim Festis juoma tai Celcius mitä saa kaikista Pressbyrån kioskeista (r-kioskin tapainen...)
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:14"]
Pyydä sitä tuomaan sun kaverille nuuskatorni kentältä, tosin ehkä hieman kallis jos et vois sitten myydä sitä eteenpäin.
[/quote]
Joo nuuskaa työkaverille tm. Pieni hinta sille että saat totuuden selville
Juu se meni sillai että nousukiidossa meni pelikaani turbiinista läpi ja nyt menee ainakin viikko.
Laita viesti ettet luota hänen olevan Ruotsissa. Luottamuksen pystyy palauttamaan ainoastaan matkustusasiakirja jossa lukee miehen nimi ,matkustuspäivämäärä ja lentoreitti. Jos laukkuja on ollut ruumassa tähän paperiin on liimattu viivakooditarrat laukuista. Jos paperia ei löydy, on se merkki valehtelusta.
Tätä paperia ei voi tulostaa mistään ja se on helposti tuotavissa kotiin miltä tahansa lennolta!
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:46"]
Joo siis aina kun oon Kiinassa työmatkalla, puhelimesta tulee minun äänelläni kiinankielinen vastaajaviesti! Mun mies aina jättää hämmästyneitä viestejä siitä miten oon ykskaks oppinut puhumaan kiinaa. Ne miehen viestit on aina suomea.
[/quote]
Heh heh. Näin tän vissiin moni käsitti mutta kun tarkoitin sitä että se viesti oli ei saa yhteyttä på svenska... Eli EI siis mikään miehen ite nauhottama vaan meni jonnekin inget kontakt naiselle suoraan..
ap
[/quote]
Nyt sekosi provo omaan näppäryyteensä. Tulikos sieltä siis suomea vai ruotsia?:D:D
Mulla sattui olemaan mieheni apple-tilin tunnus, ja find my iphone-toiminnolla jäljitin miehen ihan muualle kuin missä väitti olevansa. Hakutoiminto antaa ilmoituksen sähköpostiin, joten salaa sitä ei pysty tekemään. Mutta tulipahan kerralla selväksi, että työmatka olikin ihan jotain muuta.
käske sen tuomaan hapansilakkaa ja sitten kun se tuo sitä syöt sen myös
Soita hotelliin missä on tai jos siellä ei ole montaa hotellia, niin soita ne läpi ja sano soittaessasi, että haluaisit jättää tärkeän perheasioita koskevan viestin asukkaallenne. Älä kysy onko miehesi hotellissa, koska hotelli ei saa antaa tietoja, vaan oleta soittaessasi, että hän on siellä.
Oikeesti?!! Puhelin ei toimi norrköpingissä??? Wtf?
Kyllä mun mies soittaa Jenkeistä ja Japanista työmatkoilta ja hyvin kuuluu. Mies vaihtoon!
Lennä itse sinne Norrköpingiin ja tarkasta asia henkilökohtaisesti. Muuten et rauhaa saa.
Laskulla kyllä sitten näkyy verkkovierailut
Selvität häneltä paluulennon ajan ja menet kentälle vastaan. Siinähän näet tuleeko terminaalista vai mistä. Netistä näkee myös lasketuvien lentojen aikataulut, päättele sen mukaan milloin hänen väitetty lentonsa tarkalleen laskeutuu. Ja muista olla kentällä ajoissa jotta ei pääse selittelemään lennon aikaistumista yms