älkää tarjotko kahvin kanssa rasvatontamaitoa
Siitä menee maha sekaisin. Sama ku toiset saa eilaa niin sitten ei maito myöskää rasvattomana! Ja sehänon epäterveellistäkin.
Kommentit (9)
Juoko joku vielä oikeasti muutakin kuin rasvatonta maitoa? Miksi? Itse en halua juoda ylimääräisiä kaloreita.
Nyt on tainnu mennä pää eikä vatsa sekaisin...
Joo se ei oo hyvää kahvissa.
Eikä kyllä juotunakaan.
Ei kannattaisi varmaan juoda kahvia
Niin, kahvistahan se massu sekaisin menee. Tuskin rasvattomasta maidosta, vai?
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:35"]
Siitä menee maha sekaisin. Sama ku toiset saa eilaa niin sitten ei maito myöskää rasvattomana! Ja sehänon epäterveellistäkin.
[/quote]
En kyllä tajunnut aloitukse pointtia,mutta jos joku itse käyttää vain rasvatonta maitoa,pitäisikö olla erikseen muuta vierasmaitona? Minä käytän kotona kahviin kevytmaitoa,joskus jopa täysimaitoa. En silti koe ongelmaksi jos kyläpaikassa tarjotaan kahvin sekaan rasvatonta maitoa,ei se hyvää ole,mutta parempi kuin musta kahvi.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 21:35"]
[/quote]
En kyllä tajunnut aloitukse pointtia,mutta jos joku itse käyttää vain rasvatonta maitoa,pitäisikö olla erikseen muuta vierasmaitona? Minä käytän kotona kahviin kevytmaitoa,joskus jopa täysimaitoa. En silti koe ongelmaksi jos kyläpaikassa tarjotaan kahvin sekaan rasvatonta maitoa,ei se hyvää ole,mutta parempi kuin musta kahvi.
[/quote] edim. Juhlat