Kuulostaako tällainen mies narsistilta?
- Iskee naisen kadulta
- Kehuu tätä kauniiksi naiselle itselleen, mutta myös kaikille kavereilleen ja esittelee naisen heille nopeasti
- Jättää kertomatta tai vähättelee eellisia asioita itsestään, jos ne ovat vähänkään sellaisia, mitkä voisivat haitata naista (esim. hänellä on lapsia, hän tupakoi paljon)
- Kaverinsa puhuvat hänen olevan ammattilainen naisten kanssa
- Aluksi hän haluaa olla tiiviisti yhteydessä ja lupailee naiselle ihania asioita, joita he voivat tulevaisuudessa tehdä yhdessä, mutta pian hänestä ei kuulukaan enää mitään eikä hän vastaa yhteydenottoihin
Voiko tällainen mies olla olematta narsisti?
Kommentit (29)
Sekopäähän sä oot itsekin. Kysyt ja kuitenkin teet oman pääs mukaan. Onnea elämäös. Sitä sä tarttet. Toivottavasti et osu omalle kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun isä tosiaan ole mikään pulmunen ollut. Sille joka asiasta kyseli.
Ap
Eli olisiko niin, että tällainen mies tuntuu sinusta tutulta? Sinulle olisi parempi mennä terapiaan. Sanot itsekin, että isäsi ei ollut mikään pulmunen. Tyttö ottaa siitä helposti mallin, millaisen kohtelun arvoinen on, ts. miten miehen on OK itseä kohdella. Ansaitset sellaisen, joka ei unohda teidän treffejä jne.
Monesti voi olla niinkin, että sitä torjuu ne hyvin kohtelevat miehet, koska itsellä on niin arvoton olo. ”Jos tuo tykkää minusta, hän on varmaan itsekin sellainen surkimus kuin minä.”
Jos tiedostaa omia ajattelumalleja, olisi edes jotain mahdollisuuksia saada aidosti tyydyttäviä suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli olisiko niin, että tällainen mies tuntuu sinusta tutulta? Sinulle olisi parempi mennä terapiaan. Sanot itsekin, että isäsi ei ollut mikään pulmunen. Tyttö ottaa siitä helposti mallin, millaisen kohtelun arvoinen on, ts. miten miehen on OK itseä kohdella. Ansaitset sellaisen, joka ei unohda teidän treffejä jne.
Monesti voi olla niinkin, että sitä torjuu ne hyvin kohtelevat miehet, koska itsellä on niin arvoton olo. ”Jos tuo tykkää minusta, hän on varmaan itsekin sellainen surkimus kuin minä.”
Jos tiedostaa omia ajattelumalleja, olisi edes jotain mahdollisuuksia saada aidosti tyydyttäviä suhteita.
Mutta kun tuntuu, että hän tykkää minusta. Voi se toki olla vääräkin tunne. Ehkä luulen vain liikoja itsestäni.
Ap
Mulla on ollut ns. hyviä parisuhteita, mutta en jaksa kauan tasaista elämää. Kaipaan jännitystä. Vain toinen sekopää voi oikeasti ymmärtää minua ja minä häntä.
Ap
Naistennaurattaja. Kerää rusinat pullasta, mutta ei syö koko pullaa.
Ei ole narsisti vaan pikkasen vajaa pölhö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mutta kun tuntuu, että hän tykkää minusta. Voi se toki olla vääräkin tunne. Ehkä luulen vain liikoja itsestäni.
Ap
Millä perusteella hän tykkää? Ei välittävä ihminen ole tavoittamattomissa, kun piti tavata. Jos oli oikeasti jotain akuuttia, olisi jo laittanut viestiä, kun et vastannut.
Voisiko olla, että sinä sekoitat sen tunteen, joka sinulle alussa hänestä tuli, siihen tunteeseen, että hän tykkää. Itsekin mietit, onko narsisti. Kyllä he osaavat olla hurmaavia, kun haluavat jotain.
Varo ettet menetä mitään suurta, esim omaisuutta. Pieni vähitellen tapahtuva ajan ja energiansyönti kyllä myös loppupeleissä voi olla tappavaa.
Se VOI olla huono asia ja tässä tapauksessa melko selvästi onkin, ellet sitten ole itsekään hakemassa mitänä pyysyvää. Älä jää koukkuun.
Aivot kaipaavat jännitystä muodossa missä tahansa, ne eivät oikein osaa erotella milloin on kyseessä hyvä ja milloin huono jännitys. Siksi niin monet naiset viihtyvät ja toisaalta itkevät näiden pelimiesten kynsissä. Siihen jää koukkuun eikä järkeä kuunnella.