Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulostaako tällainen mies narsistilta?

Vierailija
21.09.2021 |

- Iskee naisen kadulta
- Kehuu tätä kauniiksi naiselle itselleen, mutta myös kaikille kavereilleen ja esittelee naisen heille nopeasti
- Jättää kertomatta tai vähättelee eellisia asioita itsestään, jos ne ovat vähänkään sellaisia, mitkä voisivat haitata naista (esim. hänellä on lapsia, hän tupakoi paljon)
- Kaverinsa puhuvat hänen olevan ammattilainen naisten kanssa
- Aluksi hän haluaa olla tiiviisti yhteydessä ja lupailee naiselle ihania asioita, joita he voivat tulevaisuudessa tehdä yhdessä, mutta pian hänestä ei kuulukaan enää mitään eikä hän vastaa yhteydenottoihin

Voiko tällainen mies olla olematta narsisti?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja syy, miksi pohdin tätä vaihtoehtoa, on se, että haluaisin tapailla tätä miestä, jos hän ei ole narsisti.

Vaikka ensin tietenkin hänestä pitäisi jotain kuuluakin...😁

Ap

Miksi haluaisit tavata häntä, ”jos hän ei ole narsisti”? Hän joka tapauksessa käyttäytyy sinua kohtaan inhottavasti. Sen pitäisi olla sinulle riittävä informaatio. Olen paininut itse samanlaisten ongelmien kanssa eli en ole osannut kuunnella sitä omaa fiilistä. Ei sillä ole mitään väliä, täytyisikö tuo mies diagnostiset kriteerit, mutta sillä pitäisi olla sinulle väliä, että hän on sinulle inhottava. Älä jää kiinni mieheen, joka ei ole sinusta aidosti kiinnostunut vaan tekee jotain kuumaa-kylmää-peliä. Siis jos tekee. Voihan olla, että hänen tarpeensa jo täyttyi. Jos olet nyt hänen peräänsä, varmistat hänelle paikkasi hänen varapatjanaan.

Ei hän ole kohdellut minua inhottavasti, hän ei vaan ollut tavoitettavissa silloin, kun meidän olisi pitänyt tavata. Tästä on siis aikaa neljä tuntia, eli siis hiljaiseloa oli vain tuon verran. Ehkä hänellä on hyvä syy siihen, miksi ei vastannut. Saas nähdä yrittääkö hän soittaa uudestaan. En vielä edes tiedä, vastaanko tai soitanko itse hänelle. Kiusaus on kyllä suuri. Nautin tällaisesta jännityksestä. Elämän pitää tuntua joltain.

Ap

Et ole tosissasi. Älä oikeasti lähde tuohon.

Sinulla oli varmaan samantyylinen isä?

Jos mies on oikeasti kiinnostunut, hän ei ole tavoittamattomissa silloin kun teidän piti tavata.

Moni varmaan sanookin, että juokse, kun vielä voit, mutta nautin jännityksestä. Tämä mies on antanut minulle tämän lyhyen ajan sisällä paljon uutta energiaa, jota minulla häntä ennen ei ole ollut. Ei se voi olla huono asia. Tiedän, että tässä voi käydä huonosti, mutta kestän sen.

Ap

Se VOI olla huono asia ja tässä tapauksessa melko selvästi onkin, ellet sitten ole itsekään hakemassa mitänä pyysyvää. Älä jää koukkuun.

Aivot kaipaavat jännitystä muodossa missä tahansa, ne eivät oikein osaa erotella milloin on kyseessä hyvä ja milloin huono jännitys. Siksi niin monet naiset viihtyvät ja toisaalta itkevät näiden pelimiesten kynsissä. Siihen jää koukkuun eikä järkeä kuunnella.

Vierailija
22/29 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopäähän sä oot itsekin. Kysyt ja kuitenkin teet oman pääs mukaan. Onnea elämäös. Sitä sä tarttet. Toivottavasti et osu omalle kohdalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun isä tosiaan ole mikään pulmunen ollut. Sille joka asiasta kyseli.

Ap

Eli olisiko niin, että tällainen mies tuntuu sinusta tutulta? Sinulle olisi parempi mennä terapiaan. Sanot itsekin, että isäsi ei ollut mikään pulmunen. Tyttö ottaa siitä helposti mallin, millaisen kohtelun arvoinen on, ts. miten miehen on OK itseä kohdella. Ansaitset sellaisen, joka ei unohda teidän treffejä jne.

Monesti voi olla niinkin, että sitä torjuu ne hyvin kohtelevat miehet, koska itsellä on niin arvoton olo. ”Jos tuo tykkää minusta, hän on varmaan itsekin sellainen surkimus kuin minä.”

Jos tiedostaa omia ajattelumalleja, olisi edes jotain mahdollisuuksia saada aidosti tyydyttäviä suhteita.

Vierailija
24/29 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli olisiko niin, että tällainen mies tuntuu sinusta tutulta? Sinulle olisi parempi mennä terapiaan. Sanot itsekin, että isäsi ei ollut mikään pulmunen. Tyttö ottaa siitä helposti mallin, millaisen kohtelun arvoinen on, ts. miten miehen on OK itseä kohdella. Ansaitset sellaisen, joka ei unohda teidän treffejä jne.

Monesti voi olla niinkin, että sitä torjuu ne hyvin kohtelevat miehet, koska itsellä on niin arvoton olo. ”Jos tuo tykkää minusta, hän on varmaan itsekin sellainen surkimus kuin minä.”

Jos tiedostaa omia ajattelumalleja, olisi edes jotain mahdollisuuksia saada aidosti tyydyttäviä suhteita.

Mutta kun tuntuu, että hän tykkää minusta. Voi se toki olla vääräkin tunne. Ehkä luulen vain liikoja itsestäni.

Ap

Vierailija
25/29 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ns. hyviä parisuhteita, mutta en jaksa kauan tasaista elämää. Kaipaan jännitystä. Vain toinen sekopää voi oikeasti ymmärtää minua ja minä häntä.

Ap

Vierailija
26/29 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistennaurattaja. Kerää rusinat pullasta, mutta ei syö koko pullaa.

Vierailija
27/29 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole narsisti vaan pikkasen vajaa pölhö.

Vierailija
28/29 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta kun tuntuu, että hän tykkää minusta. Voi se toki olla vääräkin tunne. Ehkä luulen vain liikoja itsestäni.

Ap

Millä perusteella hän tykkää? Ei välittävä ihminen ole tavoittamattomissa, kun piti tavata. Jos oli oikeasti jotain akuuttia, olisi jo laittanut viestiä, kun et vastannut.

Voisiko olla, että sinä sekoitat sen tunteen, joka sinulle alussa hänestä tuli, siihen tunteeseen, että hän tykkää. Itsekin mietit, onko narsisti. Kyllä he osaavat olla hurmaavia, kun haluavat jotain.

Vierailija
29/29 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo ettet menetä mitään suurta, esim omaisuutta. Pieni vähitellen tapahtuva ajan ja energiansyönti kyllä myös loppupeleissä voi olla tappavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä