Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen isä sinulla on/oli?

Vierailija
06.11.2014 |

Millainen isä sinulla on ollut ja haluatko muistaa häntä tulevana sunnuntaina? Minun isäni oli älykäs ja empaattinen.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs mies, herkkä, jossain määrin traumatisoitunut sodan jälkeisessä lapsuudessaan. Nuorena komea kuin filmitähti.

Vierailija
22/52 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä oka häipyi yli 30 v sitten. En ole nähnyt sen jälkeen. Isänpäivä ei koske häntä eikä minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkä, mut silti vahva, kuunteli aina mua ja opetti mulle kaikki pallopelit ja sen että mä oon hyvä just tällasena kun oon. Kohta ensimmäinen isänpäivä ilman häntä, lähti liian aikaisin.

Vierailija
24/52 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu, sivistynyt ja kiinnostunut uusista asioista ja meistä lapsista. Pilke silmäkulmassa oli usein ja tykkäsi musiikista.
Vaikka hän matkusti työnsä puolesta paljon eikä ollut meidän arjessa aina läsnä, oli meillä hyvä suhde.
Äitiä hän kunnioitti suuresti ja kohteli ihanasti. Isä Oli urheilullinen ja otti minut aina hiihtämään ja eräretkille.
Kamala ikävä- Isä kuoli kolme kuukautta sitten..

Vierailija
25/52 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehtivainen, välillä jopa liiakseen, huumorintajuinen ja rakastava. Paras isä, jota toivoa saattaa! Vaikkakin teini-iässä ollessani riitelimme jatkuvasti, nykyisin niitä aikoja muistellaan anteeksiannettuina ja huumorilla. Mennään perheeni kanssa isänpäivänä isää katsomaan, niin myös appiukkoa joka huippu hänkin.

Vierailija
26/52 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäväinen, sosiaalinen, rakastava ja kärsivällinen isä. Edelleen paras ystäväni. Isäni kaivoi minut nuorempana ulos isosta synkkyydestä. Vieläkin yli 30v kutsun häntä isiksi. Ja tietysti muistan häntä sunnuntaina kuten muistavat omat lapsenikin.

Vierailija
27/52 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi parempaa voinut saada. Ihana, ymmärtäväinen, lempeä, auttavainen, ym ym

Mun isä on mun kallio. 

Vierailija
28/52 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras mitä tyttö voi toivoa!Oli aika paljon poissa työnsä takia mutta aina kun oli kotona riitti aikaa minulle, oli kannustava ja oikeudenmukainen ja häneen voi aina luottaa, rakasti minua yli kaiken ja minä häntä. Olin hänelle maailman kaunein tyttö! Se on valtava perintö mitä olen isältäni saanut, olen aina tuntenut olevani kaunis ja ihailtu, hyvä ihminen. Hyvä isää kantaa pitkälle. Menetin isäni kolmekymppisenä ja se oli kova isku, olin paikalla ja pidin häntä kädestä ja kiitin. Oma lukunsa on se että äitini ja isäni suhde oli hyvä, sain elää lämpimässä ja turvallisessa kodissa rakastettuna. Kaipaan isääni todella paljon mutta edelleen hän kulkee mukanani ihanissa muistoissa. Puolisoksi ja lapsilleni sain myös hyvän isän, turvallisen ja luotettavan, älykkään sanansa mittaisen miehen joka puhuu ja pussaa!

Vierailija
29/52 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti äitini kun sai tietää tämän olevan raskaana. Elarit on ilmeisesti maksanut mutta ei ole kiinnostanut minua tavata. Joskus mietin että mitä jos ottaisin isään yhteyttä mutta eipä häntä ole viimeiseen 30+ vuoteen minun elämäni kiinnostanut, miksi kiinnostaisi nyt?

Vierailija
30/52 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen, tavallinen suomalainen jöröttäjä. Kiltti kuin mikä, mutta välillä luulee tietävänsä paremmin kuin muut, ja päällepäsmäröi silloin. Kuitenkin todella avulias ja lempeä, parempaa en voisi kuvitella :) ! Surettaa kun en ennätä isällä käymään sunnuntaina... Mutta ajattelin edes soittaa pitkän puhelun!

Vierailija
31/52 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä maailman ihanin / välillä ilkee ja yritti tahallaan pahoittaa mun mielen, kun olin lapsi.

Vierailija
32/52 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava isä siihen asti kunnes erosivat äitin kanssa mun ollessa 10v. Siihen asti siis huolehtiva, rento ja ennen kaikea rakastava. Sen jälkeen.. Voi enää isäksi kutsua! Uus naikkonen tärkeämpi, uuden naikkosen lapset tärkeämpiä, koko uuden naikkosen suku tärkeämpi kuin omansa! Tohvelisankari kuvaa parhaiten, tyhmä ja ajattelematon myös. Laitan vain tekstiviestin sunnuntaina, en muuta.

Vierailija
33/52 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea ja empaattinen oli mutta sodassa ehkä jotain traumaa saanut. Harmi kun piti sotaan mennä isä, joka olisi jo kohta 100-vuotias!

Vierailija
34/52 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman paras isi mitä toivoa voin:)
Kiltti,huumorintajuinen ja aina valmis tekemään kaikkensa mun eteen ja käyttämään vaikka viimeiset rahansakin ❤️

Vierailija
35/52 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo joka petti äitiä ja pelasi rahat ja säännöllisin väliajoin häipyi elämästämme aina n. viideksi vuodeksi. Otti yhteyttä kun tarvitsi rahaa tai jos sukulaisensa kyselivät meistä.
Lapseni on 5-vuotias eikä ole koskaan isoisäänsä nähnyt koska a) isäni tulee aina "kipeäksi" kun pitäisi tavata ja b) en anna humalassa tavata lastani.
Lapseni sai vasta nyt tietää että hänellä on ukki, kun sattui kuulemaan kun puhuin isäni kanssa puhelimessa.

Vierailija
36/52 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana, rakas, empaattinen älykköisä. Sellainen pitäisi jokaisella tytöllä olla! Kun erosin nuorempana, isä soitti entiselle puolisolleni ja läksytti siitä, miten tyttöjä tulee kohdella reilusti ja vastuuntuntoisesti. Se oli hieno teko ja olen siitä 15 vuoden jälkeen edelleen kiitollinen.

Isäni mielestä naisten ja miesten pitää kunnioittaa toisiaan. Sen olen yrittänyt pitää mielessä.

Vierailija
37/52 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti se minunkin isäni... mutta rakas kuitenkin. Soitan varmaan sunnuntaina, käydä hänen p*skaisessa kämpässään ei viitsi kun polttaakin sisällä

Vierailija
38/52 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras isä mitä minulla on ikinä ollut. Kukaan ei ole täydellinen.

Vierailija
39/52 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, älykäs, keskusteleva, empaattinen, ymmärtäväinen, avulias, luotettava, huolehtivainen, sanoinkuvaamaton, rakkaista rakkain. <3 Rakastan isääni todella paljon! <3

Vierailija
40/52 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän