Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä ravintola Porissa

Vierailija
06.11.2014 |

Suosittele hyvää ravintolaa Porissa, perustele myös kiitos :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galle on Porin ainoa oikea Ravintola.

Andalucia menettelee, oli ennen muuttoa parempi.

Vierailija
2/17 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ Steak and whiskeyhouse Galle
+ Torero yllättävän hyvä ketjuravintolaksi
+ Bucco
+/- Amado, hyvä ruoka - miinusta henkilökunnasta ja hotellimaisuudesta
- Huviretki
- Martina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raatihuoneenkellari

Vierailija
4/17 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bucco, Galle, Andalucia ja Amado, jossa ruoka hyvää, mutta miljöö tosi kasari.

Vierailija
5/17 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galleen en enää astu. Palvelun ja ruoan vuoksi. Perunalisuke pilasi koko pihvi kokemuksen, selkeesti pilaantuneita. Ja kun asiasta tarjoilijalle mainitsin niin kommentti oli että perunalajike varmaan vaihdettu....just! Ei pahoitteluja, ei hinnan alennusta ei mitään, jätin perunat syömättä, minä äänestän jaloillani.
En ymmärrä kun paikalliset kehuvat paikka.

Vierailija
6/17 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raatihuoneen kellari ja Torero:)

Vierailija
7/17 |
25.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raatihuoneen kellari on mun suosikki, mutta täytyy sanoa, että Torero yllätti erittäin positiivisesti juuri nyt joululomalla. 

T.40v entinen porilainen

Vierailija
8/17 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyl ymmärrä miks suosittelette sitä Gallea. Alkuruuat ku suoraan 90-luvulta, etanoita valkosipulivoissa tai valkosipulileipää...pääruuassa ihan ok liha (kypsyydet tosin ei ihan menny nappiin), mut lisukkeena mm. kylmiä omenalohkoja ilman minkäänlaista käsittelyä, kuoret päällä. Ei mielestäni mikään 30€ annos! Sisustus so maat season ja tarjoilijalla nimikyltti , johon itse kirjoittanut "OPISKELIA". Ei ihan kauheen tasokasta kuvaa anna.

Vierailija
9/17 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 21:58"]

En kyl ymmärrä miks suosittelette sitä Gallea. Alkuruuat ku suoraan 90-luvulta, etanoita valkosipulivoissa tai valkosipulileipää...pääruuassa ihan ok liha (kypsyydet tosin ei ihan menny nappiin), mut lisukkeena mm. kylmiä omenalohkoja ilman minkäänlaista käsittelyä, kuoret päällä. Ei mielestäni mikään 30€ annos! Sisustus so maat season ja tarjoilijalla nimikyltti , johon itse kirjoittanut "OPISKELIA". Ei ihan kauheen tasokasta kuvaa anna.

[/quote]

...ja ennenku joku ehtii kuittailla omaa kirjoitusvirhettäni, niin kännykälle kiitos korjaavasta. Siis maat=last :D 

Vierailija
10/17 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No hänellä on torin hese. Mene sinne ;)

Vierailija
11/17 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä en kanssa oikein lämmennyt Gallelle. Miljöö 80-lukuinen, ruoka korkeintaan keskinkertaista ja palvelu jätti todella paljon toivomisen varaa. Kävin kerran, mutta en usko että menen toiste. Harmi sinänsä, sillä olen ulkopaikkakuntalainen ja valitsin kyseisen ravintolan nimenomaan sen takia, että sitä kehuttiin. Odotukset olivat kovat, mutta jouduin pettymään. Miksi porilaiset kehuvat niin kovasti paikkaa? No, jos ei ole tietoa paremmastakaan, niin sitten ymmärrän.

Vierailija
12/17 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeet touhuu. No sillai kai.

Vierailija
13/17 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:02"]

[/quote]

No hänellä on torin hese. Mene sinne ;)

[/quote]

siis lähellä, ei hänellä

Vierailija
14/17 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:24"]

Joo mä en kanssa oikein lämmennyt Gallelle. Miljöö 80-lukuinen, ruoka korkeintaan keskinkertaista ja palvelu jätti todella paljon toivomisen varaa. Kävin kerran, mutta en usko että menen toiste. Harmi sinänsä, sillä olen ulkopaikkakuntalainen ja valitsin kyseisen ravintolan nimenomaan sen takia, että sitä kehuttiin. Odotukset olivat kovat, mutta jouduin pettymään. Miksi porilaiset kehuvat niin kovasti paikkaa? No, jos ei ole tietoa paremmastakaan, niin sitten ymmärrän.

[/quote]

Täysin samat ajatukset ulkopaikkakuntalaisena, en kans ymmärrä...ihan törkeet hinnat tasoon nähden. En ole menossa uudelleen enkä suosittele.

Vierailija
15/17 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on tullut käytyä Gallessa ja munkin mielestä aika keskinkertainen paikka ja palvelu aika huonoa. Buccosta tykkäsin, hyvä ruoka, palvelu ja tunnelma.

Vierailija
16/17 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin Gallessa, täytyy kyl sanoo, että ei oikein hinta-laatusuhde kohdannut. Perussettiä kaikilla, pettymys. Kiitos silti suosituksista, ens kerralla joku muu valinta.

Vierailija
17/17 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin lähtee ääni Gallelle.

Jos hifistelyravintolaa hakee, niin sitten Bucco.