Hyvä ravintola Porissa
Suosittele hyvää ravintolaa Porissa, perustele myös kiitos :)
Kommentit (17)
+ Steak and whiskeyhouse Galle
+ Torero yllättävän hyvä ketjuravintolaksi
+ Bucco
+/- Amado, hyvä ruoka - miinusta henkilökunnasta ja hotellimaisuudesta
- Huviretki
- Martina
Bucco, Galle, Andalucia ja Amado, jossa ruoka hyvää, mutta miljöö tosi kasari.
Galleen en enää astu. Palvelun ja ruoan vuoksi. Perunalisuke pilasi koko pihvi kokemuksen, selkeesti pilaantuneita. Ja kun asiasta tarjoilijalle mainitsin niin kommentti oli että perunalajike varmaan vaihdettu....just! Ei pahoitteluja, ei hinnan alennusta ei mitään, jätin perunat syömättä, minä äänestän jaloillani.
En ymmärrä kun paikalliset kehuvat paikka.
Raatihuoneen kellari on mun suosikki, mutta täytyy sanoa, että Torero yllätti erittäin positiivisesti juuri nyt joululomalla.
T.40v entinen porilainen
En kyl ymmärrä miks suosittelette sitä Gallea. Alkuruuat ku suoraan 90-luvulta, etanoita valkosipulivoissa tai valkosipulileipää...pääruuassa ihan ok liha (kypsyydet tosin ei ihan menny nappiin), mut lisukkeena mm. kylmiä omenalohkoja ilman minkäänlaista käsittelyä, kuoret päällä. Ei mielestäni mikään 30€ annos! Sisustus so maat season ja tarjoilijalla nimikyltti , johon itse kirjoittanut "OPISKELIA". Ei ihan kauheen tasokasta kuvaa anna.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 21:58"]
En kyl ymmärrä miks suosittelette sitä Gallea. Alkuruuat ku suoraan 90-luvulta, etanoita valkosipulivoissa tai valkosipulileipää...pääruuassa ihan ok liha (kypsyydet tosin ei ihan menny nappiin), mut lisukkeena mm. kylmiä omenalohkoja ilman minkäänlaista käsittelyä, kuoret päällä. Ei mielestäni mikään 30€ annos! Sisustus so maat season ja tarjoilijalla nimikyltti , johon itse kirjoittanut "OPISKELIA". Ei ihan kauheen tasokasta kuvaa anna.
[/quote]
...ja ennenku joku ehtii kuittailla omaa kirjoitusvirhettäni, niin kännykälle kiitos korjaavasta. Siis maat=last :D
[/quote]
No hänellä on torin hese. Mene sinne ;)
Joo mä en kanssa oikein lämmennyt Gallelle. Miljöö 80-lukuinen, ruoka korkeintaan keskinkertaista ja palvelu jätti todella paljon toivomisen varaa. Kävin kerran, mutta en usko että menen toiste. Harmi sinänsä, sillä olen ulkopaikkakuntalainen ja valitsin kyseisen ravintolan nimenomaan sen takia, että sitä kehuttiin. Odotukset olivat kovat, mutta jouduin pettymään. Miksi porilaiset kehuvat niin kovasti paikkaa? No, jos ei ole tietoa paremmastakaan, niin sitten ymmärrän.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:02"]
[/quote]
No hänellä on torin hese. Mene sinne ;)
[/quote]
siis lähellä, ei hänellä
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:24"]
Joo mä en kanssa oikein lämmennyt Gallelle. Miljöö 80-lukuinen, ruoka korkeintaan keskinkertaista ja palvelu jätti todella paljon toivomisen varaa. Kävin kerran, mutta en usko että menen toiste. Harmi sinänsä, sillä olen ulkopaikkakuntalainen ja valitsin kyseisen ravintolan nimenomaan sen takia, että sitä kehuttiin. Odotukset olivat kovat, mutta jouduin pettymään. Miksi porilaiset kehuvat niin kovasti paikkaa? No, jos ei ole tietoa paremmastakaan, niin sitten ymmärrän.
[/quote]
Täysin samat ajatukset ulkopaikkakuntalaisena, en kans ymmärrä...ihan törkeet hinnat tasoon nähden. En ole menossa uudelleen enkä suosittele.
Pari kertaa on tullut käytyä Gallessa ja munkin mielestä aika keskinkertainen paikka ja palvelu aika huonoa. Buccosta tykkäsin, hyvä ruoka, palvelu ja tunnelma.
Käytiin Gallessa, täytyy kyl sanoo, että ei oikein hinta-laatusuhde kohdannut. Perussettiä kaikilla, pettymys. Kiitos silti suosituksista, ens kerralla joku muu valinta.
Täältäkin lähtee ääni Gallelle.
Jos hifistelyravintolaa hakee, niin sitten Bucco.
Galle on Porin ainoa oikea Ravintola.
Andalucia menettelee, oli ennen muuttoa parempi.