Jännittää! 3 viikon päästä muutto Yhdysvaltoihin!
Koko vuosi ollaan käyty läpi paperihommia, selvitelty oleskelulupia... Talokin piti löytää. Huh, toivottavasti kaiken vaivan arvoista. :)
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:56"]Mihinpäin amerikkaa muutatte?
[/quote] Länteen. Ap
Oi että, kuulostaa mahtavalta.
Kerrothan kuulumisia kun olette asettuneet sinne?
Kunhan tanne paasette niin ne todelliset paperihommat vasta alkaakin. Tuutteko komennukselle vai pidemmaksi aikaa? Onko lapsia? Milla viisumilla tulette?
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:36"]miten saitte green cardin?
[/quote]
Ei kai sitä tarvita jos on työviisumi?
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:35"]Oi että, kuulostaa mahtavalta.
Kerrothan kuulumisia kun olette asettuneet sinne?
[/quote] Varmasti :) ap
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:36"]miten saitte green cardin?
[/quote] Ei tarvita. Työluvat kuitenkin on. Ap
Oi mahtavaa! Itsekin asuin Kaliforniassa neljä kuukautta, oli ihan mahtavaa :) Ne ihmiset on upeita, jos et ole ennen käynyt niin tulet järkyttymään kun tuntemattomat juttelee ja kehuu! Oon kade..
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:51"]
Ne ihmiset on upeita, jos et ole ennen käynyt niin tulet järkyttymään kun tuntemattomat juttelee ja kehuu! Oon kade..
[/quote]
Minua taas rasittaa usalaisissa juuri tuo, että vieraat ihmiset tulee makeilemaan ja puhumaan ihan puuta heinää kehujen muodossa vaikka eivät edes tarkoita sanaakaan siitä mitä sanovat. Samoin se tuttavallisuus ja iholle tunkeminen rasittaa, ollaan niin parasta kaveria kahden minuutin puhumisen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:51"]
Ne ihmiset on upeita, jos et ole ennen käynyt niin tulet järkyttymään kun tuntemattomat juttelee ja kehuu! Oon kade..
[/quote]
Minua taas rasittaa usalaisissa juuri tuo, että vieraat ihmiset tulee makeilemaan ja puhumaan ihan puuta heinää kehujen muodossa vaikka eivät edes tarkoita sanaakaan siitä mitä sanovat. Samoin se tuttavallisuus ja iholle tunkeminen rasittaa, ollaan niin parasta kaveria kahden minuutin puhumisen jälkeen.
[/quote] Omat kokemukset eivät ole tuollaiset mutta meitä on moneen junaan. Ihan perus "hey nice shoes" on musta ihan kohteliasta eikä ärsyttävää. Mutta kai kun täällä on totuttu siihen ettei saa katsoa päin tai tervehtiä niin onhan se kamalaa kun on mukavia ihmisiä.. :D t. Arizonassa asunut!
Kauanko ootte ja missäpäin länttä? Itse asuin reilu 3 vuotta Coloradossa, ja oli ihan mahtava kokemus :) Sinne on edelleen ikävä... jäi paljon ystäviä, joiden kanssa onneksi tiiviisti yhteydessä (onneksi on facebook ja email kulkee)
Heh, numero 11 on varmaan jostain peräkylästä missä ei saa katsoakaan tuntematonta päin. Jenkit on just lepposia ja iloisia! Ja ymmärtää jos on vähän ujo niin ei sitten "ole niin iholla". Ihan parasta sakkia!
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:59"]
Heh, numero 11 on varmaan jostain peräkylästä missä ei saa katsoakaan tuntematonta päin. Jenkit on just lepposia ja iloisia! Ja ymmärtää jos on vähän ujo niin ei sitten "ole niin iholla". Ihan parasta sakkia!
[/quote]
Jos sinusta eurooppalainen noin miljoonan asukkaan kaupunki on peräkylä, niin...
En ole ujo, en vaan edelleenkään pidä tuosta jenkkien kulttuurista jossa sanotaan mitä tahansa tarkoittamatta sitä lainkaan, makeillaan ja ollaan niin kaveria parin minuutin keskustelun jälkeen. Enkä pidä siitä iholle tunkemisesta lainkaan.
Jenkit voi sinun mielestäsi olla "ihan parasta sakkia", mutta se on vaan sinun mielipide, ei mikään fakta. Ja turha koittaa lytätä ja haukkua niitä jotka eivät ole tästä asiasta kanssasi samaa mieltä.
Mihinpäin amerikkaa muutatte?