Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli Lontooseen mut lennot väh. 180e

Vierailija
06.11.2014 |

Mulla olisi muutaman päivän loma ja haluaisin lähteä käymään Lontoossa. Tietenkään minkään firman tarjouslennot ei osu tuohon vaan järkevistä lentoajoista (lähtö Suomesta aamulla ja paluu Lontoosta illalla) pitäisi maksaa lähes 200e. Tylsää, mutta ehkä tuo on vaan pakko maksaa sillä haluan pois kotoa hetkeksi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuli facen lentodiileihin tarjouslentoja 101 €. Löytyykö niistä sopivat päivät?

Vierailija
2/18 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tuo nyt ole jo superhalpaa?:O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy noista Norwegianin tarjouksista sopivaa. Reissu on sen verran lyhyt että haluan ehdottomasti mennä aamulla ja palata illalla. Lisäksi haluaisin ostaa yhden vähän isomman+painavamman jutun, jonka takia paluumatkalla pitäisi saada laukku ruumaan. Menomatkalla riittää käsimatkatavarat. Ap

Vierailija
4/18 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään järkeä mennä noin lyhyeksi ajaksi? Odota, että paremmat lomat ja mene sitten vaikka pariksi yöksi?

Vierailija
5/18 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enhän mä yhdeksi päiväksi ole menossa! Lomaa on 3 päivää ja haluan maksimoida perilläoloajan mutten kuitenkaan maksaa majoituksesta yhtään ylimääräistä. Ap

Vierailija
6/18 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en koskaan onnistu hyödyntämään supertarjouksia :( Jos ap haluat reissuun, mene!

Vierailija
7/18 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta oli norwegianilla tarjoukset, lontooseen menopaluun laukun kanssa sai alle satasella joulukuussa ja ihan hyviä lentoaikoja siellä oli. joten kannattaa noita katsella tarkkaan.

Vierailija
8/18 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:46"]vasta oli norwegianilla tarjoukset, lontooseen menopaluun laukun kanssa sai alle satasella joulukuussa ja ihan hyviä lentoaikoja siellä oli. joten kannattaa noita katsella tarkkaan.
[/quote]

Mutta kun EI OLE mun matkapäiville (eikä varsinkaan lentoajoille) tarjouksia! Olen katsonut vaikka mistä heti kun sain muutama päivä sitten tietää lomapäivien ajankohdan. Mä en halua olla perillä n. klo 18 illalla enkä halua lähteä takaisin Suomeen aamuyhdeksältä. Ap

Vierailija
9/18 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun EI OLE! Kiukun kiukun!!!

Aina ei voi saada kaikkea, ap hyvä! Jaksamista pimeään aikaan!

Vierailija
10/18 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiukkuan kun vastataan lukematta edellisiä viestejä. Ai mutta hei, jo aloituksessa sanoin, ettei tarjouslentoja ole... Ap

Vierailija
11/18 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 on halpa hinta.

Vierailija
12/18 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lentoja saa halvimmillaan 100 €:lla ja sinun matkapäiville hinta on 200 €, onko tuo erotus nyt niin suuri että siitä kannattaa täällä nurista?

Vierailija
13/18 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on sitten ota tai jätä - maksat sen 180 e, jonka muuten saa helposti uppoamaan vaikka Helsinki Oulu Helsinki junaan eli vähän suhteellisuudentajua nyt hei, tai sitten et mene. Valitettavasti ei meillä kestän taida olla omaa konetta, jolla lähteä heittämään. Lontoo on upea kaupunki eli mielestäni aina hintansa väärti.

Vierailija
14/18 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin olisit matkalle lähdössä?

Vierailija
15/18 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatko ison matkakaukun Lontoosta? Ei halvin ostopaikka... Jos lennät Norskilla, maksat ruumaan menevästä laukusta meno-paluun, jos otat laukun kotoa. Laske siis kokonaiskustannukset ja tarkista myös muiden yhtiöiden kokonaishinta. Ja kyllä, itse lennän Norskilla aina.

Vierailija
16/18 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 21:29"]

No enhän mä yhdeksi päiväksi ole menossa! Lomaa on 3 päivää ja haluan maksimoida perilläoloajan mutten kuitenkaan maksaa majoituksesta yhtään ylimääräistä. Ap

[/quote]

Pysy kotona kun noin tiukkaa kerran on. Huoh.

Vierailija
17/18 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 22:13"]

Ostatko ison matkakaukun Lontoosta? Ei halvin ostopaikka... Jos lennät Norskilla, maksat ruumaan menevästä laukusta meno-paluun, jos otat laukun kotoa. Laske siis kokonaiskustannukset ja tarkista myös muiden yhtiöiden kokonaishinta. Ja kyllä, itse lennän Norskilla aina.

[/quote]

Eipä ne matkalaukut kovin kalliita jossain Primarkissa ole.

-ohis-

Vierailija
18/18 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota isoa laukkua kotoa vaan sullon rinkka/duffel/urheilukassityyppisen kassin käsimatkatavarana mukaan tulevaan lentolaukkuun. Ilman tätä yhtä ostosta selviäisin hyvin pelkillä käsimatkatavaroilla, mutta haluan ostaa tuotteen jos Lontooseen lähden, sillä saan sen hurjasti Suomen hintaa halvemmalla. Ja tietenkin tarkastan kokonaishinnan, eihän vertailua muuten voi tehdä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi