Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni jäi kiinni pettämisestä

Vierailija
06.11.2014 |

En voi uskoa. Luulin aina ettei tuo mun mies tekisi mulle ikinä näin. Tulin kerrankin töistä aikaisemmin kotiin (miehellä vapaapäivä) ja hänen piti hoitaa uutta koiranpentua (3kk) Vielä mitä! Menen aivan normaalisti sisälle ja alan ihmetellä kun pentu repii eteisen mattoa, että missäs se mies onkaan. Siellähän tuo kusipää painaa jotaki kurppaa olkkarin sohvalla!! Mitä ihmettä voi päässä liikkua jos ollaan sovittu, että katsoo tuon koiran perään, mutta ei, hänpä tuokin tänne jonku pikkubimbon pikku "iltapäiväkaffille"

Tekis mieli vaan kiljua tai itkeä tai jotain. En tiedä. ahdistaa.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies sanoi?

Vierailija
2/47 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:00"]

Mitä mies sanoi?

[/quote]

Ai sen jälkeen kun heitin sitä kengällä? "Ei sun pitäny vielä tulla kotiin". Että näinkin nerokkaasti.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo Reginan juttuja

Vierailija
4/47 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmekään ku pettää, oot kuitenki yks läskeistä av-mammoista joka ei persettä voi antaa.

Vierailija
5/47 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se koira sanoi?

Vierailija
6/47 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttyneenä jaksat tänne kirjoittaa heti siltään

Vierailija
7/47 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:03"]

Ihmekään ku pettää, oot kuitenki yks läskeistä av-mammoista joka ei persettä voi antaa.

[/quote]

Perse on mun. Etupuolta voin joskus antaakin. Ei ap.

Vierailija
8/47 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten tapahtui?

Vierailija
9/47 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos näin olisi tapahtunut niin  sinussa taitaa olla melko paljon vikaa!

Vierailija
10/47 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se nainen sanoi?

Vierailija
11/47 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai heitit sen naisen hiuksista (nakuna) pihalle?

Vierailija
12/47 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jääny katselemaan. Akka pomppasi nopeasti pois päältä ja äijä jäi katsomaan monttu auki. Minä käännyin kannoiltani ja lähdin. Koko ajan se soittelee mutta en vastaa, en halua puhua hänelle..

Ap

Vierailija
13/47 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:08"]Kai heitit sen naisen hiuksista (nakuna) pihalle?
[/quote]

Olisi pitänyt, kai eka reaktio oli vain lähteä..

Ap

Vierailija
14/47 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet?Pärjäätkö?

Vierailija
15/47 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 19:59"]

En voi uskoa. Luulin aina ettei tuo mun mies tekisi mulle ikinä näin. Tulin kerrankin töistä aikaisemmin kotiin (miehellä vapaapäivä) ja hänen piti hoitaa uutta koiranpentua (3kk) Vielä mitä! Menen aivan normaalisti sisälle ja alan ihmetellä kun pentu repii eteisen mattoa, että missäs se mies onkaan. Siellähän tuo kusipää painaa jotaki kurppaa olkkarin sohvalla!! Mitä ihmettä voi päässä liikkua jos ollaan sovittu, että katsoo tuon koiran perään, mutta ei, hänpä tuokin tänne jonku pikkubimbon pikku "iltapäiväkaffille"

Tekis mieli vaan kiljua tai itkeä tai jotain. En tiedä. ahdistaa.

[/quote]

"kurppa", "pikkubimbo".. öö nyt on aika ristiriitasta.

Vierailija
16/47 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpå mies sulla, voimia!

Vierailija
17/47 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala mikä tilanne:( jotenkin paljon kamalampaa nähdä, kun petetään, kun vain saada kuulla siitä!

Minä heittäisin ukon pihalle, enkä kyllä oikeastaan edes keskustelisi asiasta. Olen kerran jäänyt suhteeseen pettämisen jälkeen, eikä se ainoaksi kerraksi jäänyt. Edelleen tuntuu vaikealta luottaa miehiin.

Vierailija
18/47 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurppa ja pikkubimbo siksi kun en tähän hätään muuten häntä osannut kuvailla. Olen kaverillani, pärjään kunhan alkushokki hälvenee. Saan olla täällä niin kauan kun haluan, enkä kyllä totta puhuen kotiin kaipaakaan.. Muutakuin polttamaan sen sohvan.

Vierailija
19/47 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 siis ap. Ja en kyllä jää suhteeseen. Otan koirani ja pakkaan tavarat ja lähden. Tuo on niin anteeksiantamatonta etten saata edes uskoa! Viestiä tulee tiuhaan tahtiin. viimeisin " Anteeksi kulta, en tiedä miksi tein niin.. tule kotiin niin puhutaan"

Ja ei muuten saatana puhuta mikäli se on minusta kiinni!

ap

Vierailija
20/47 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kokemuksesta sanon, älä jää suhteeseen. Kun mulle kävi ilmi, että mies oli pettänyt, soitin seuraavana aamuna töihin ja selitin tilanteen. Hain parin viikon sairasloman. Miehen työpäivän aikana tyhjensin parin ystävän avustuksella kamani kämpästä ja irtisanoin vuokrasopimuksen. Sitten laitoin puhelimen kiinni kahdeksi viikoksi ja lähdin toiseen kaupunkiin hotelliin. En syönyt mitään kahteen viikkoon, hyvä kun sain vettä juotua. Oli todella paha olla, on vieläkin, kun asiaa ajattelee. Mies soitteli paniikissa mun perään, kun lopulta avasin puhelimen, tekstiviestejä oli tukuittain. Juoksi äitinsä luona joka ilta parkumassa mua. Älä siis ainakaan vastaa puhelimeen äläkä mene kotiin ainakaan enää tämän viikon lopulla. Anna miehen nyt marinoitua liemessään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän