Mieheni jäi kiinni pettämisestä
En voi uskoa. Luulin aina ettei tuo mun mies tekisi mulle ikinä näin. Tulin kerrankin töistä aikaisemmin kotiin (miehellä vapaapäivä) ja hänen piti hoitaa uutta koiranpentua (3kk) Vielä mitä! Menen aivan normaalisti sisälle ja alan ihmetellä kun pentu repii eteisen mattoa, että missäs se mies onkaan. Siellähän tuo kusipää painaa jotaki kurppaa olkkarin sohvalla!! Mitä ihmettä voi päässä liikkua jos ollaan sovittu, että katsoo tuon koiran perään, mutta ei, hänpä tuokin tänne jonku pikkubimbon pikku "iltapäiväkaffille"
Tekis mieli vaan kiljua tai itkeä tai jotain. En tiedä. ahdistaa.
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:28"]
En vastaakaan. Sielläpä nyt katuu jos nyt edes katuu. Antaa laittaa viestiä ja soittaa, ei tule vastauksia minulta saamaan.
En ole pihtaaja, en lihava, enkä nalkuta. Minä en ole koskaan kieltäytynyt seksistä, olen normaalikokoinen ja "nalkutus" on aiheellista aina silloin tällöin kun ei tuo muutenkaan saa aikaan mitään kotona ollessaan.
ap
[/quote]
en usko.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 20:24"]Katse peiliin. Jos kotona on kaikki hyvin , ei ole tarvetta pettää. Pihtasit, nalkutit ja loisit miehen rahoilla?
[/quote]
Jos kotona ei ole kaikki hyvin, niin se oikeuttaa eroamaan, ei suinkaan pettämään.
2