Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, auttakaa!! Olen jo niin lähellä yhteydenottoa exään....

Vierailija
02.09.2006 |

Vaikka olen AINA ollut sitä mieltä että ei saa pettää ja se on halveksuttavaa ym ym. Nyt vaan on päässyt ajatuksiini exäni, jonka kanssa oli niiiin ihanaa seksiä... :-(

Ex on tahollaan naimisissa, niinkuin minäkin, joten ihan vakavissani kuitenkin olen suhteessani, mutta en vain saa tarvitsemaani huomiota mieheltäni, joka juoksee vain baareissa.... :(

Pelottaa hirveästi et jos tapaan exäni, sitä ei voi olla kotona huomaamatta ja eroamme nykyisen kanssa. Toisaalta ajattelen että olisiko se nin paha kun kuitenkin joudun kokoajan olemaan yksin...?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos kerran naimisissa sekin. Vai oletteko sitten jo asiasta puhuneet?

Joku syyhän siihenkin on miksi se on ex, keskity miettimään niitä huonoja puolia.

Vierailija
2/4 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten saatkin olla ylpeä itsestäsi.

Ajattele vähän! Eiköhän parempi olisi tehdä jotain nykyiselle suhteellesi? Miksi seksi ei ole yhtä hyvää nykyisen miehesi kuin exäsi kanssa? Miten voisit itse vaikuttaa siihen, että siitä tulisi parempaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin näin juuri viime yönä (taas) unta iiiihanasta eksästäni.

Aina kun lähden ulos toivon törmääväni häneen.

Pelkkä ajatuskin kihelmöi.

Kamala tunne!

Itse en kuitenkaan halua pettää, tahtoisin vain nähdä tuon tyypin ja sanoa että " hei mä näen susta vielä unia" ja tietää että hän tietää.

En tiedä, mulla on aina näitä kausia kun olen jossain haaveissa... hmm.

Vierailija
4/4 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin erityistä meil oli. Enkä voi ajatuksilleni mitään, ja suhteeni eteen olen kokoajan yrittäny tehä töitä, mut tuntuu ettei mies jaksa panostaa, niin se v.tuttaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme