On toi Harlinien ikäero kyllä ihan järkyttävävä kun järjellä ajattelee.
Kumpaakohan viedää kun litran mittaa nuorikkoa vai vanhikkoa.
Kommentit (793)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ottaisi alle 30-vuotiasta hoitoa kuin yhdeksi illaksi korkeintaan, koska olen yli 50-vuotias.
Hoidot on hoitoja, oli hoidon ikä mikä tahansa. Parisuhde on aivan eri asia.
Niin onkin. En viitsisi harrastaa yhden illan juttuja paljon nuoremman kanssa, mutta silloin kun rakastuu niin se on aivan eri asia eikä ikäerolla sitten enää ole väliä.
No se on ihan sama minusta, kun on yhden illan suhde, mikä on ikä. Toisaalta ei ihan epämiellyttävän kanssa viitsi edes yhtä iltaa, jos on selvä. Itse en luultavasti rakastuisi kauheasti itseäni vanhempaan, mutta ymmärrän, että joillakin niin tapahtuu.
Sitä voi aina miettiä, että jos toinen tekisi/ näyttäisi joltain ihan muulta, olisiko yhdessä. Renny vaikkapa raksamies ja Johannna +30kg peruskuntonen.
Ihanaahan se on jos aidosti toisistaan pitävät, sitä ei kukaan lopulta kukaan meistä tiedä.
on kallis kaupunki asua, johonkin huonolle seudullle p.a.t menee.
Kun me liityttiin unioniin ei ollut tarkoitus huonontaa meidän etuja täällä tai eläkeikää saati alkaa kiusata vanhoja ihmisiä kuten itä Euroopassa on tehty. Ammatin puolesta eläkeikä ja normi eläkeikä ei voi ei saa ylittää 55-60 vuotta näkeehån sen että eläkkeellä voi tehdä osa työtä jos kunto kestää ja pää toimii mutta muuten alkaa rapistua jo. Ei mitään rosvojen luola tyyliä Suomeen. Se on vaan otettava takaisin entisiä järki päätöksiä ja ajettava niitä koko Eurooppaan ja naisen oikeudet. Leikataan kaikki edut rosvoilta mutta pohjoismaista ei.
Tina Turner on pitkään ollut nuoremman miehen kanssa, ikäero ei kuitenkaan kovin hirveä ollut. Vaikuttaa ihan kunnon suhteelta Madonnan toy-boyseihin verrattuna. Suurin ikäero, minkä tunnen meillä taviksilla on 17 v. Nainen nyt 57, mies 74. Ovat olleet yhdessä 22 v. eivät ole naimisissa, eikä lapsia.
Mä olen 45. Mulla on hyvä ystävä, lähes naapuri ja entinen työkaveri joka on samanikäinen kuin Renny. Meillä on aina ollut hirveän hyvä yhteys, parempi kuin mulla ja kenelläkään naispuolisella ystävällä, ja jos ei oltaisi kumpikin varattuja niin varmasti jotain olisi tapahtunut. Myönnän leikitelleeni ajatuksella että mitä jos ei oltaisikaan varattuja ja voitaisiin olla yhdessä.
Tää mies on liikunnallinen ja tupakoimaton kuten minäkin, ei läheskään niin ryppyinen kuin Renny ja muutenkin ikäisekseen komea. Mutta pakko sanoa että romanttiset kuvitelmani kärsivät siitä, että vanhuuden merkit näkyvät hyväkuntoisessakin yli kuusikymppisessä. Niin paljon kuin tästä miehestä pidänkin, tiedän että nämä vanhuuden merkit alkaisivat ärsyttää minua jos viettäisin hänen kanssaan jatkuvasti aikaa.
Ihaninkaan ihminen ei ole kuolematon ja ikääntyminen tekee tehtävänsä jokaisessa. Nuorta naista varmasti imartelee vanhukselta saamansa palvonta mutta ennen pitkää nuori nätti energinen nainen tulee kyllästymään vanhukseen. Ellei jaksa odottaa perintöä.
Vierailija kirjoitti:
Johanna ottaa nyt kontaktit ja julkisuudessa ja jatkaa 10 v kuluttua nuorempaan ja rikkaanpaan
Mikä on rikkaanpi?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 45. Mulla on hyvä ystävä, lähes naapuri ja entinen työkaveri joka on samanikäinen kuin Renny. Meillä on aina ollut hirveän hyvä yhteys, parempi kuin mulla ja kenelläkään naispuolisella ystävällä, ja jos ei oltaisi kumpikin varattuja niin varmasti jotain olisi tapahtunut. Myönnän leikitelleeni ajatuksella että mitä jos ei oltaisikaan varattuja ja voitaisiin olla yhdessä.
Tää mies on liikunnallinen ja tupakoimaton kuten minäkin, ei läheskään niin ryppyinen kuin Renny ja muutenkin ikäisekseen komea. Mutta pakko sanoa että romanttiset kuvitelmani kärsivät siitä, että vanhuuden merkit näkyvät hyväkuntoisessakin yli kuusikymppisessä. Niin paljon kuin tästä miehestä pidänkin, tiedän että nämä vanhuuden merkit alkaisivat ärsyttää minua jos viettäisin hänen kanssaan jatkuvasti aikaa.Ihaninkaan ihminen ei ole kuolematon ja ikääntyminen tekee tehtävänsä jokaisessa. Nuorta naista varmasti imartelee vanhukselta saamansa palvonta mutta ennen pitkää nuori nätti energinen nainen tulee kyllästymään vanhukseen. Ellei jaksa odottaa perintöä.
Unohdit mainita, että jos hän olisi julkisuuden henkilö ja varakas, jättäisit nykyisen kumppanisi välittömästi ja alkaisit seurustella tämän vanhemman miehen kanssa.
Oliko Nanna Karalahden ja Rennyn välillä joku suhteenpoikanen joskus, vai oliko se vaan jotain höpölehtien roskaa ?
Vierailija kirjoitti:
Tina Turner on pitkään ollut nuoremman miehen kanssa, ikäero ei kuitenkaan kovin hirveä ollut. Vaikuttaa ihan kunnon suhteelta Madonnan toy-boyseihin verrattuna. Suurin ikäero, minkä tunnen meillä taviksilla on 17 v. Nainen nyt 57, mies 74. Ovat olleet yhdessä 22 v. eivät ole naimisissa, eikä lapsia.
Eikö Turnerin mies luovuttanut hänelle jopa jonkun sisäelimensä? Munuaisen vissiin. Näin muistaisin Oprahin haastattelusta.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Nanna Karalahden ja Rennyn välillä joku suhteenpoikanen joskus, vai oliko se vaan jotain höpölehtien roskaa ?
Nannan siskon kanssa mukamas mutta epäilen että se on ollut tyyliin silmänisku Rennyn osalta.
Hyvin söpii ryttyinen Renny ja piukea Johanna yhteen. Kaunista ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää mies on liikunnallinen ja tupakoimaton kuten minäkin, ei läheskään niin ryppyinen kuin Renny ja muutenkin ikäisekseen komea. Mutta pakko sanoa että romanttiset kuvitelmani kärsivät siitä, että vanhuuden merkit näkyvät hyväkuntoisessakin yli kuusikymppisessä. Niin paljon kuin tästä miehestä pidänkin, tiedän että nämä vanhuuden merkit alkaisivat ärsyttää minua jos viettäisin hänen kanssaan jatkuvasti aikaa.Ihaninkaan ihminen ei ole kuolematon ja ikääntyminen tekee tehtävänsä jokaisessa. Nuorta naista varmasti imartelee vanhukselta saamansa palvonta mutta ennen pitkää nuori nätti energinen nainen tulee kyllästymään vanhukseen. Ellei jaksa odottaa perintöä.
Unohdit mainita, että jos hän olisi julkisuuden henkilö ja varakas, jättäisit nykyisen kumppanisi välittömästi ja alkaisit seurustella tämän vanhemman miehen kanssa.
Ei ole kyse siitä. Hän on sitä paitsi varakkaampi kuin me. Pienellä kylällä on tietyt sosiaaliset normit joita noudatan. Enkä haluaisi että minulla olisi 18 vuotta vanhempi vanhus hoidettavana kun itse pääsen eläkkeelle. Enhän voisi häntä hylätäkään. Ystävinä siis jatketaan.
Mitäs siitä. Oli Chaplineillakin ikäeroa ja hyvin meni.
Vierailija kirjoitti:
Johanna ottaa nyt kontaktit ja julkisuudessa ja jatkaa 10 v kuluttua nuorempaan ja rikkaanpaan
Hyvin kuvasit sen millaisia naiset ovat. Nainen ei osaa rakastaa kuten mies. Pyyteettömästi.
Paksu lompakko nuorentaa ja komistaa vanhankin miehen.
Mitä hitto sä niillä miljoonilla teet kun vieressä on ryppyinen, pahoinvoiva, tekopirteä elokuvamaailmassa alaspäin putoava persoona? Ja ehkä egoistinen taikka jopa narsistinen tyypi? Ei sillä rahalla ole mitään väliä. Ja ja ole ymmärtnyt että tyyppi olis Holliw edes pidetty kunnollisena ohjaajana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on rikkaanpi?
Köyhenpin vastakohta
Ei sillä mitään rahaa ole, asustellutkin halpamaissa, nyt meinaa lontoota, on kuitenkin niin kallis kaupunki, että tuskimpa.