On toi Harlinien ikäero kyllä ihan järkyttävävä kun järjellä ajattelee.
Kumpaakohan viedää kun litran mittaa nuorikkoa vai vanhikkoa.
Kommentit (793)
No paljonko sillä Rennyllä nyt on sitä rahaa? Siitähän tässä on kysymys.
Kyllä siellä varmasti on avioehto tehty, poika perii suurimman osan isältään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka koitan äärellä että rakkaus ei katso ikää, niin tuossa mietin kuitenkin että heillä on melkein sama ikäero kuin lapsellani ja papallaan.
No Rennyllä on itsellä 24-vuotias poika eli ei hän ihan papaksi sovi Johannalle.
Mutta voisi olla ikänsä puolesta.
vaikka no, ehkä kuitenkin nykymaailmassa lähinnä vähän vanhempi isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka koitan äärellä että rakkaus ei katso ikää, niin tuossa mietin kuitenkin että heillä on melkein sama ikäero kuin lapsellani ja papallaan.
No Rennyllä on itsellä 24-vuotias poika eli ei hän ihan papaksi sovi Johannalle.
On muuten komea poika! Näin siitä häissä otetun kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset pallomahat taas vonkuu kun toinen nainen saanut saalin...Säälittävää
Kuka naisista haluasi olla Harlinin kanssa? Käsi ylös!
Itse en kättäni nosta.
Ikäerosta on vuoden sisään jäljellä pelkkä ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta on aika harvinaista tänä päivänä, että miehet hankkiva lapsia alle 30-vuotiaina, vaikka onhan noita. Tilastokeskuksen mukaan miehen tulevat isiksi ensimmäistä kertaa non 33-vuotiaana. Entistä vähemmän on pappoja 60-vuotiaissa. Tänä päivänä sopii paremmin Johannan isäski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta on aika harvinaista tänä päivänä, että miehet hankkiva lapsia alle 30-vuotiaina, vaikka onhan noita. Tilastokeskuksen mukaan miehen tulevat isiksi ensimmäistä kertaa non 33-vuotiaana. Entistä vähemmän on pappoja 60-vuotiaissa. Tänä päivänä sopii paremmin Johannan isäski.
Joo, näin hetki sitten tuonne vähän samaa kirjoitinkin.
Vierailija kirjoitti:
No ikäero nyt vielä menee, mutta tää show sen ympärillä on mautonta.
Siis just nimenomaan tää show. Katsoin IG-päivityksiä ja voi että. Minusta tuntuu, että nykyään tyylikästä ja kiehtovaa on se, kun paljastaa asioita mahdollisimman vähän - tämä tarkoittaa paljasta pintaa sekä yleensäkin oman siviilielämän paljastamista. Moni henkilö, oli sitten julkkis tai ei pysyy paljon mielenkiintoisempana, jos ei tiedä heistä ihan kaikkea.
Yleisesti maailmanmenosta:
1. Minua ei kiinnosta kenenkään persposket tai hinkit.
2. Rahalla ei saa kaikkea eikä pelkästään raha ja materia tee onnelliseksi, eikä minua kiinnosta toisten luxuselämä. Oikeasti omistaminen, varsinkin niiden miljoonien omistaminen tuo vastuuta ja suurin osa niistä feikkirikkaista, jotka IG:ssä patsastelee eivät kuuluu minkäänlaiseen miljoonakerhoon, edes päiväkahviseuralaisiksi.
3. Moni elää siinä uskossa, että oma elämä on jotenkin TOSI mielenkiintoista ja poikkeuksellista muiden mielestä. Ongelmaksi muodostuu se, ettei some suodata niitä pois, jotka saattavat joskus katua julkaisujaan tai, jotka ei vaan jostakin syystä käsitä mauttomuuden rajaa.
Nämä vaan ihan yleisesti. Olen vähentänyt somen käyttämistä hurjasti ja siitä jääneen ajan olen käyttänyt oikeiden ihmisten kanssa olemiseen, harrastamiseen ja elämästäni nauttimiseen ja itseni kehittämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän Johannallakaan ole vielä lasta ja on jo 27, täyttää tammikuusa 28. Vuosi siitä, kun lapsi syntyy ja on 29. Jos sitten Johannan lapsi hankkii lapsen samanikäisenä eli 29-vuotiaana tulee johanna MUMMOKSI 58-vuotiaana.
Lol 🤣 Ei rennille kelvannut joku keski ikäinen räväkkä lihava av mamma ja nyt mamma-ketut ovat niin happamia pihlajanmarjoista.
Vierailija kirjoitti:
Meidän pressapari. Yli 7-kymppisellä vauva.
Meidän pressapari on älykäs ja fiksu. Käyttäytyvät arvokkaasti, eivätkä tunge itseään lööppeihin. Toista on Rennyn ja Johannan kohdalla.
En kyllä huolisi Rennyä, vaikka olen 58-vuotias. On minusta kamalan näköinen. Lisäksi pukeutumistyyli on karsea. En jaksaisi enää tässä iässä tuollaista showta. Miten Renny jaksaa tai mitä kumpikaan tuosta saa?
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset pallomahat taas vonkuu kun toinen nainen saanut saalin...Säälittävää
Nämä sinun kommenttisi ovat säälittäviä. Saalistatko sinä miehiä?
Minun on tunnustettava, että en ole koskaan ymmärtänyt tuota mouhoamista pariskuntien ikäeroista, tuloeroista, suhteen motiiveista tms.
Jos kaksi täysivaltaista ihmistä haluaa olla yhdessä, suhteeseen aletaan vapaaehtoisesti, ja se tapahtuu yhteisymmärryksessä, suhteen luonne ja "ehdot" ovat molemmilla hallussa, mitä ihmettä se kenenkään muun napaa kutittaa, minkä ikäisiä he ovat (pidetään tässä nyt kuitenkin maltti siinä mielessä, että tarkoitan todellakin laillisessa iässä olevia ihmisiä), millainen varallisuus kullakin osapuolella on tai mikä on suhteen motiivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän pressapari. Yli 7-kymppisellä vauva.
Meidän pressapari on älykäs ja fiksu. Käyttäytyvät arvokkaasti, eivätkä tunge itseään lööppeihin. Toista on Rennyn ja Johannan kohdalla.
Lehdistö kohtelee heitä arvokkaasti asemansa takia mutta fiksuksi en heitä lähtisi kehumaan.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä huolisi Rennyä, vaikka olen 58-vuotias. On minusta kamalan näköinen. Lisäksi pukeutumistyyli on karsea. En jaksaisi enää tässä iässä tuollaista showta. Miten Renny jaksaa tai mitä kumpikaan tuosta saa?
No sittenhän on ihan hyvä juttu, ettei kukaan ole sinua pakottamassa yhteen hänen kanssaan, vai mitä? Ja kaikki muu lienee Rennyn ja hänen vaimonsa asia, ei meidän.
Tavallaan tällainen ihmisen/ihmisten iän korostaminen on tietynlaista ikäsryjintää/ikärasismia. On totta, että tuossa on kyllä ihan liian paljon ikäeroa, mutta valinta on tämän parin ja he kantavat siitä koituvat hyödyt ja ongelmat. Sitä saa, mitä tilaa. Tavallaan on myös kummallekin aika raskas tuo ikäero. Silti kumpikin voi rikastuttaa toisen elämää joillakin tavoin. Sen kanssa on sitten elettävä, jos ottaa vanhemman tai paljon nuoremman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän on ihan hyvä juttu, ettei kukaan ole sinua pakottamassa yhteen hänen kanssaan, vai mitä? Ja kaikki muu lienee Rennyn ja hänen vaimonsa asia, ei meidän.
Olen samaa meltä. Mua ei kukaan pakota olemaan hänen kanssa, eikä hänkään minua huolisi.
Mä olin jo ihan unohtanut koko Rennyn kunnes koronan myötä palas suomeen sekoileen. Aikanaan luulin maailmanmieheksi mutta nyt ihan pelle meininki.