Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On toi Harlinien ikäero kyllä ihan järkyttävävä kun järjellä ajattelee.

Vierailija
21.09.2021 |

Kumpaakohan viedää kun litran mittaa nuorikkoa vai vanhikkoa.

Kommentit (793)

Vierailija
61/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä huolisi Rennyä, vaikka olen 58-vuotias. On minusta kamalan näköinen. Lisäksi pukeutumistyyli on karsea. En jaksaisi enää tässä iässä tuollaista showta.  Miten Renny jaksaa tai mitä kumpikaan tuosta saa?

Lol 🤣 kerro nyt millaisiin komistuksiin sulla olisi saumaa niin voidaan verrata tohon reinoon.

Mulla on jo mies eli en tarvitse  uutta. 

Vierailija
62/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä huolisi Rennyä, vaikka olen 58-vuotias. On minusta kamalan näköinen. Lisäksi pukeutumistyyli on karsea. En jaksaisi enää tässä iässä tuollaista showta.  Miten Renny jaksaa tai mitä kumpikaan tuosta saa?

Lol 🤣 kerro nyt millaisiin komistuksiin sulla olisi saumaa niin voidaan verrata tohon reinoon.

Eri, mutta onko tuo ( lol 🤣 ) se yli viisikymppinen hannu, tai mikä lie ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon puhutaan siitä, kuina Renny vanhenee ja mitä tekee. Kyllähän Johannakin tuossa koko ajan vanehnee. Kannattaa varmaan takoa niin kaun kuin rauta on vielä kuumaa. Ei ehkä enää 35+vuotiaana ole enää niin haluttua tavaraa. Riippuu tietysti, millaista elämää viettää eli miten kuluttaa fyysisesti.

Vierailija
64/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en luullakseni oikesti haluaisi juuri enää ketään. Katsoisin vain kuvia lehdistä (lol)

Vierailija
65/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole pukeutumiseen kiinittänyt huomiota, mitä nyt paljain jaloin vuosisadan seurapiirihäissään tansitti morsmaikkuaan jossain verannalla. Mun silmään on pistänyt ne sen sormukset🙈

Sormukset ovat kyllä kauheita. On kyllä aika hoikka eli ihan sen vuoksi käy nuoremmastakin, mutta jotekin iho on jotenkin  oudon värinen.

Rennyllä on punapigmenttiä aika paljon. Ei tee aurinko hyvää. Näyttää vähän samalta kuin britit aurinkorannoilla.

Vierailija
66/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka vidun hannu?

T lol🤣

Vierailija
67/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole pukeutumiseen kiinittänyt huomiota, mitä nyt paljain jaloin vuosisadan seurapiirihäissään tansitti morsmaikkuaan jossain verannalla. Mun silmään on pistänyt ne sen sormukset🙈

Sormukset ovat kyllä kauheita. On kyllä aika hoikka eli ihan sen vuoksi käy nuoremmastakin, mutta jotekin iho on jotenkin  oudon värinen.

Rennyllä on punapigmenttiä aika paljon. Ei tee aurinko hyvää. Näyttää vähän samalta kuin britit aurinkorannoilla.

Rennyllä voi olla ruusufinni.

Vierailija
68/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Hannua ottaa pannuun.

Vierailija
69/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

danny sai vielä nuorempaa, ähäkutti.

Vierailija
70/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat kohta vaipanvaihtoiässä, sekä ränny että denny, ellei jo ole.

Vierailija
71/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu lompakko keventää aina mukavasti sitä ikäeroa.

Vierailija
72/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se. Hannua ottaa pannuun.

Hannua ottaa pannuun, kun ei saa Johannaa

Vierailija
73/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 15v vanhempi mies. On erittäin nuorekas, häntä luullaan 10 vuotta nuoremmaksi. Itse olen ollut aina vanha sielu, joten ikäero ei ole paljon haitannut. Mutta nyt kun ikää on tullut lisää, niin alkaa tuntumaan...

Vierailija
74/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksu lompakko keventää aina mukavasti sitä ikäeroa.

Tämä on totta. Varsinkin aikasemmin otettiin aina vanhempi mies, jolla oli varallisuutta. Näin perheen toimeentulo ja lasten kasvatus oli taattu.

Vierailija
75/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli kyllä erittäin mautonta Rennyltä laittaa IG:n kuva vaimon takapuolesta. Eiköhän tuossa tullut selväksi Rennyn motiivit avioliittoon....

Vierailija
76/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat saa mitä haluaa. Ei Vikmaniakaan moni tuntenut ennen Dannya, nyt tuntee. Puhumattakaan siinä Dannyn nykyisestä kukaan ollut kuullutkaan. Nyt kaikki tietää ja saa suhteillaan jonkun pestin.

Vierailija
77/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat saa mitä haluaa. Ei Vikmaniakaan moni tuntenut ennen Dannya, nyt tuntee. Puhumattakaan siinä Dannyn nykyisestä kukaan ollut kuullutkaan. Nyt kaikki tietää ja saa suhteillaan jonkun pestin.

Danny on melkein 20 vuotta  vielä Rennyä vanhempi. Niin, että kyllä tuo Johanna vielä ainakin 20 vuotta saa katsella Rennyä. 

Vierailija
78/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, Renny ohjannut Hollywoodissa leffoja jo ennenkuin vaimonsa edes syntynyt..

Vierailija
79/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reino Hartikainen, Riihimäeltä. 

Renny Lauri Mauritz Harjola, Riihimäeltä. Harlin on Wikipedian mukaan isänsä alkuperäinen sukunimi.

Vierailija
80/793 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, Renny ohjannut Hollywoodissa leffoja jo ennenkuin vaimonsa edes syntynyt..

Niin se aika kuluu....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän