Luitko koululäksyjä?
Itsellä ne meni vähän ohi ja se kyllä näkyy todistuksissa ja kokeisiin sama juttu. Hyvin vähän luin.
Kommentit (6)
En varsinaisesti lukenut. Jos oli tehtäviä, niin ne tein, koska minun kouluaikanani opettajat ne tarkistivat vielä.
Joskus satunnaisesti luin kokeisiin koko koealueen.
Olisi ehkä kannattanut opetella jonkinlainen opiskelutekniikka. Peruskoulun päättötodistuksen ka oli 9,7.
Kirjoitin 9,4 keskiarvolla ylioppilaaksi, sain yhden L ja jokusen M:n. Pääsin korkeakouluun haluamalleni alalle ja olen ollut töissä viimeiset 30 vuotta, kohtalaisen hyvin palkattuna (etenkin kun vertaa siihen, kuinka vähän panostan työssä suoriutumiseen), en missään ylimmässä persentiilissä, mutta tulen toimeen.
En koskaan. Kokeisiin yritin, mutta teksti ei pysynyt silmissä, eikä päässä. Vasta vanhempana selvisi, että minulla on keskittymishäiriö.
Aika vähän panostin koko kouluun, lukiossakin luin vain mikä oli pakko.
No on täällä fiksuja, jotka muka tuosta vain saivat yli 9 keskiarvoksi! Kuka uskoo? Minä olen aina tehnyt läksyt, millä seirauksella kokeisiin ei paljoakaan tarvinnut lukea. Saman tavan opetin lapsilleni. Hyvin on elämä mieltä kaikilta mennyt.
Taidatte olla aika nuorta porukkaa!
Harvemmin. Sitten piti lukea kokeisiin enemmän. Onneksi olen pärjännyt työelämässä paljon paremmin kuin koulussa ikinä.