Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

47v ja työttömäksi ilmoittautuminen

Vierailija
06.11.2014 |

Olen ollut "kotona töissä" yli 10v ja nyt ajattelin ilmoittautua työttömäksi työnhakijaksi kun en ole onnistunut muutenkaan työllistämään itseäni kodin ulkopuolella. En ole koskaan ollut nk työttömänä joten mikä minua odottanee työvoimatoimistossa???  Laittaako ne  minut jonnekin kurssille tai muuta, mitä? Kertokaa kokeneemmat, kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnhaku lähtee käyntiin heti kun ilmoittaudut työkkäriin. Sen jälkeen olet vasta oikeutettu tukiin. Ei kannata odottaa ikuisesti. Muistaakseni nykyisin voi täyttää netin kautta. Löytyy mol.fi ja asioi verkossa. Joudut käymään toimistossa viikon sisällä.

Vierailija
2/3 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan ilmottaudut työttömäksi työnhakijaksi vaikka netissä. Sitten tulee varmaan henkilökohtainen käynti työkkäriin missä tarkemmin virkailijan kanssa kartoitetaan sun osaamiset ja lisäkoulutus tarpeet ym. Ja parin päivän työnhakukurssi oli ainakin ennen mutta en tiedä vieläkö niitä järjestetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 13:05"]

Ja parin päivän työnhakukurssi oli ainakin ennen mutta en tiedä vieläkö niitä järjestetään.

[/quote]

Ei ainakaan mulle ole ollut mitään sen jälkeen, kun työttömäksi ilmoittauduin vuosi sitten. Soittoaika oli merkitty kesälle, mutta kun kävin työkkärissä kyselemässä sen perään, se siirrettiin tammikuulle. Ei kun yksi työtarjous tuli, johon laitoin hakemuksen. Ei kutsuttu haastatteluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme