Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies etsii naista ja tytärtään - nimi unohtunut?!

Vierailija
06.11.2014 |

http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-1288761128772.html?pos=ok-trm-perh

Espoolainen Pekka Jousisalo, 54, asui vuonna 1984 vuoden Kokkolassa. Tuolloin hän tapasi ihanan naisen, joka on kulkenut Pekan ajatuksissa tähän päivään saakka.

30 vuotta sitten Pekka oli viemässä ystävänsä muuttokuormaa Kokkolaan. Sille tielle hän jäi. Ystävä perusti pizzeria Angelon, jonne Pekka meni töihin pizzanpaistajaksi.

Erään kerran pizzerian lähellä sijaitsevassa liikkeessä järjestettiin muotinäytös, jonne Pekkaa pyydettiin auttamaan näytösasujen valitsemisen kanssa.

- Silloin tapasin hänet. Hän oli myyjänä liikkeessä ja aivan ihana nainen, Pekka muistelee.

Syttyi lyhyt suhde. Vuoden Kokkolassa asuttuaan Pekalle tarjottiin töitä maanmittaajana Raumalta. Matka jatkui, suhde päättyi – ja ihanan naisen nimi unohtui.

Pekka tapasi naisen vuonna 1997 Tampereella yökerho Ilveksessä.

- Tervehdimme, mutta silloin seurassa ollut ystävättäreni nosti mekkalan, ja daami lähti karkuun, Pekka sanoo murheellisena.

2000-luvun korvilla Pekan sisko oli matkatoimistossa töissä ja tapasi naisen. Nainen oli kertonut opiskeluajoistaan Kokkolassa, suhteestaan erääseen Pekkaan ja saaneensa tälle tyttären, mutta menettäneensä yhteyden tähän.

- Tuntomerkit ja vuodet täsmäsivät. Olin hyvin liikuttunut kuullessani asiasta. Minulla on tytär siellä jossain, Pekka sanoo ääni särkyen.

Pekan murheeksi hänen siskonsa ei muistanut naisen nimeä, mutta tiesi tämän olevan myös matkailualalla töissä ja asuvan Tampereella.

Pekka toivoo, että hän löytäisi naisen ja nyt noin 30-vuotiaan tyttärensä.  IS haluaa auttaa Pekkaa ja saada tarinalle onnellisen lopun.

---

Mikä ihme sen naisen nimi on, kun on mies unohtanut sen ja miehen siskokin unohti sen? Miehellä on kuitenkin ollut suhde sen naisen kanssa. Oli sitten miten lyhyt niin luulisi, että joku nyt muistaisi sen nimen.

Vielä enemmän ihmettelen sitä, ettei sisko saanut suutansa auki, kun jutteli tuolle naiselle! "Joo, mun veli on varmaan kaipaillu sun perään tässä jo vuoden päivät."

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lyhyt suhden erään miehen kanssa reilut 20v sitten, muistan miltä hän näytti, tuoksui yms, mutta en muista hänen nimeään :O Ehkä Pasi, mutta sukunimestä ei hajuakaan ja olen häntä aina toisinaan paljonkin ajatellut.

Vierailija
22/31 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyköhän nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon että moni entisistä virityksistäni ei muista nimeäni. Tai etunimen ehkä, mutta luulen ettei heillä koskaan ole jäänyt sukunimi mieleenkään, eivät ole kaikki edes tajunneet kysyä. Mistäpä ne sitten olisi sen hoksanneet, jos minä olen aina käynyt siellä, joten ei vaikkapa postejani tule vastaan tms. vaikka olisi vuosi tapailtu.

Tai sitten se hyvin paljolti kertoo siitä miten olen ollut vain joku ei-vakava pano.

Eivätpä löydä enää kun puhelinnumero on vaihtunut, sitä ennen soittelivat aika ajoin.

Vierailija
24/31 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tää on selvinny?

Vierailija
25/31 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
26/31 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen unohtanut kyllä täysin luokkakavereiden nimiä, opiskeluaikaisten tovereiden nimiä, entisten työtovereiden nimiä. Vain ne, joiden kanssa oli tosi paljon tekemisissä, muistaa. Juuri kertoi veli, että eräs "Teemu" on kuollut. Minä olin että häh, kuka ihme. Kuulemma oli mun luokalla. Sitten vasta kun luokkakuvasta katsoin, muistin että tuo on Teemu. En olisi muistanut Teemun sukunimeä vielä sittenkään, jos veli ei olisi sitä sanonut. Miksei kumppanin nimeä voi samalla tavalla unohtaa. "Teemun" kanssa olin kuitenkin kolme vuotta samalla luokalla, yläasteella.  

Vierailija
27/31 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONKO TÄÄ KEISSI SELVINNYT?. 

Vierailija
28/31 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
29/31 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
30/31 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei nimiä muista, ei sitten millään. Hyvä jos mun ja lasten nykyään. ;)

Mä muistan paremmin sen entisten tyttöystävienkin nimet, jos tulee joskus puhetta tai kylillä vastaan. Ei se niitä kaikkia naamastakaan muista, ihmettelee vaan, että kukas toi oli.. Mä sitten kerron.

Sama naapurien kanssa jne. Kaikille ei jää nimet ja kasvot mieleen, toisille sitten liiankin kanssa.

Toivottavasti Pekka löytää etsimänsä. On tässä tarinassa jotain hellusta kuitenkin, vaikka meniskin suteen.

Vierailija
31/31 |
30.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up