Mistä tunnistaa kaappihomon?
Eli miehen, joka ei vielä ole ymmärtänyt olevansa homoseksuaali?
Kommentit (12)
Ei mistään. Se reppana joutuu olemaan siellä kaapissa, kunnes yhteiskunta on suvaitsevampi.
En osaa sanoa, ainakaan mua ei kukaan tunnistanut.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 12:17"]En osaa sanoa, ainakaan mua ei kukaan tunnistanut.
[/quote]
Mistä tiesit itse? Yrititkö harrastaa seksiä naisten kanssa? Onnistuiko se?
Olen ollut monenkin naisen kanssa, ja ihan hyvin onnistui. Ei se vaan ollut sitä mitä halusin. Tajusin vasta kun rakastuin kaveriini.
No jos se homostelee siellä kaapissa eikä esim sängyssä?
Kaapista kuuluu balettimusiikkia ja tulee kasvisruoan tuoksua. Apua! Siellä on pakko olla homo!
Se näyttää tältä: http://thenextfamily.com/wp-content/uploads/2012/09/coming-out-of-the-closet-300x133.jpg
Tämä homo kuuntelee thrashia ja ahmii läskisoosia.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 12:23"]Olen ollut monenkin naisen kanssa, ja ihan hyvin onnistui. Ei se vaan ollut sitä mitä halusin. Tajusin vasta kun rakastuin kaveriini.
[/quote]
Kumpi määrittää mielestäsi enemmän ihmisen seksuaalisen suuntautumisen, rakastumisen vai seksuaalisen himon kohde? Voiko homomies olla rakastunut naiseen, henkisellä tasolla, vaikkei seksistä niin piittaakkaan?
Rakastuminen, ilman muuta. En pystyisi rakastumaan naiseen, vaikka panemaan pystyinkin. Nyt en kyllä sitäkään enää tekisi.
Puhuu ruotsia.kuuntelee musikaaleja ja on turusta tai tammisaaresta kotoisin.