Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mieheni vaatii minua alkamaan piiaksi!

Vierailija
06.11.2014 |

Mieheni vaatii että erottaisimme siivoojamme joka käy 2 kertaa viikossa koska minulla kuulemma olisi aikaa päivällä kun lapset ovat koulussa. Sanoin että älä unta näe. Aamulla kun olen lapset saanut kouluun haluan viettää laatuaikaa ja kulkea ostoksilla ja salilla. Onko muilla samaa ongelmaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et käy töissä, niin ymmärrän hyvin että miestä vituttaa. Kouluikäiset lapset eivät tarvitse enää kotiäitiä.

Vierailija
2/10 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä muakin ärsyttäis. kotityöt on niin ala-arvoista puuhaa! etkö voisi jotekin kiemurrella pois tuosta ja maksaa mieheltä salaa vaikka jollekin mamulle pimeesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan noin hyvässä taloudellisessa asemassa oleva ei puhu erottamisesta vaan irtisanomisesta. Ei mulla muuta.

Vierailija
4/10 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tulisin hulluksi jos meillä kävisi siivooja kun ei sitä aina jaksa käydä salilla ja shoppaamassa.

Oikein mielelläni kuuraan ja puunaan nurkkia täällä kotona kun on kiva koti ja aikaa on enkä ole liian laiska tai "hieno" siivoushommiin.

Vierailija
5/10 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 12:09"]

Mieheni vaatii että erottaisimme siivoojamme joka käy 2 kertaa viikossa koska minulla kuulemma olisi aikaa päivällä kun lapset ovat koulussa. Sanoin että älä unta näe. Aamulla kun olen lapset saanut kouluun haluan viettää laatuaikaa ja kulkea ostoksilla ja salilla. Onko muilla samaa ongelmaa?

[/quote]

nonni,nyt se kone kiinni perkele!!!rätti kouraan ja töihin saatanan laiskamato!!!vai vielä laatuaikaa?!?!?!

Vierailija
6/10 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos alat mielummin vaikka Miiaksi?

Vierailija
7/10 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, ottaisin mieluusti meille siivoojan. Tykkään siisteydestä, mutta itse siivoaminen ei kiinnosta. Suostuiskohan joku vaikkapa parin euron tuntipalkalla?
T. Opiskelija + osa-aikatyöläinen

Vierailija
8/10 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oikeasti riippuu ihan siitä, mitä on sovittu. Jos on alunperin sovittu, että ap on ns. edustusvaimo ja huolehtii ulkonäöstään, sivistyksestään ja vaatteistaan yms. on ihan kohtuullista, että hän keskittyy ensisijaisesti niihin. Ottaen huomioon, että ulkonäön ylläpitäminen huipussaan vaatii vuosi vuodelta enemmän. 

Jos taas mies ei oleta ap:n olevan huippuunsa viritelty edustusvaimo, vaan tavallinen kotirouva, on ihan kohtuullista että ap hoitaa oman osansa kodista miehen ollessa töissä.

Vierailija
9/10 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 12:13"]

Kukaan noin hyvässä taloudellisessa asemassa oleva ei puhu erottamisesta vaan irtisanomisesta. Ei mulla muuta.

[/quote]

Niin tai siis puhuu vielä tarkemmin sopimuksen irtisanomisesta. Harvalla on suoraan palkattuna siivooja.

t. Yksi, jonka kotona käy siivooja

Vierailija
10/10 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 13:06"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 12:13"]

[/quote]

Niin tai siis puhuu vielä tarkemmin sopimuksen irtisanomisesta. Harvalla on suoraan palkattuna siivooja.

t. Yksi, jonka kotona käy siivooja

[/quote]

Meillä on palkattuna siivooja eli kyseessä on työsuhde ja on tehty työsopimus.