Miksi jotkut keskustelee Tinderissä viikkoja ennen tapaamista?
Kommentit (56)
Täällä kanta-hämeessä on niin kamalia peräkammarinpoikia, eikä kauempana asuvat halua tavata, joten tinder sai jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan katsoa onko mies ylipäätänsä keskustelutaitoinen ja jaksaako keskustella. Jos ei osaa keskustella tai haluaa heti panna niin ei kiitos. Tinder on ainakin minulle muuta kuin pelkkä panosovellus - sen kautta voi löytää myös oikean rakkauden.
Keskustelutaitoiset miehet Tinderissä on erittäin harvassa. Jos juttu jatkuu yli viikon niin olen jo vakuuttunut miehestä ja saatan ehkä vähän myös ihastua pelkästään tähän ominaisuuteen:D
Mä keskustelen juuri tällä hetkellä yhden kiinnostavan ja hauskan miehen kanssa ja ollaan viestitelty jo pari viikkoa. Täytyy myöntää, että koen pientä ihastumisen tunnetta vaikka en ole koko ihmistä siis vielä tavannut. Vähän tässä odottelen jo, että kutsuisi ulos....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan katsoa onko mies ylipäätänsä keskustelutaitoinen ja jaksaako keskustella. Jos ei osaa keskustella tai haluaa heti panna niin ei kiitos. Tinder on ainakin minulle muuta kuin pelkkä panosovellus - sen kautta voi löytää myös oikean rakkauden.
Keskustelutaitoiset miehet Tinderissä on erittäin harvassa. Jos juttu jatkuu yli viikon niin olen jo vakuuttunut miehestä ja saatan ehkä vähän myös ihastua pelkästään tähän ominaisuuteen:D
Mä keskustelen juuri tällä hetkellä yhden kiinnostavan ja hauskan miehen kanssa ja ollaan viestitelty jo pari viikkoa. Täytyy myöntää, että koen pientä ihastumisen tunnetta vaikka en ole koko ihmistä siis vielä tavannut. Vähän tässä odottelen jo, että kutsuisi ulos....
Lähettää sulle kuiteski kihta dickpicin ja sit on meisseli poikittain Kabulissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turhaan ihastut. Se on todennäköisesti ihan erilainen livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavalla ja hauskalla miehellä on todennäköisesti kymmeniä tai satoja matcheja ja naisia ketä on tälläkin hetkellä panemassa. Sä oot sille vain nainen muiden joukossa.
Mulla menee heti fiilis, jos mies kysyy heti alkuun jo milloin nähdään 😑
En vaan halua nähdä ketään täysin outoa ihmistä.
Se tuntuu liian omituiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis noita on Tinderissä ehkä 0.1% miehistä! Sellaisia, jotka osaavat sekä jaksavat keskustella. Peräkammarin pojat ei osaa ja pelimiehet ei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavalla ja hauskalla miehellä on todennäköisesti kymmeniä tai satoja matcheja ja naisia ketä on tälläkin hetkellä panemassa. Sä oot sille vain nainen muiden joukossa.
Olen jutellut kymmenien miesten kanssa tinderissä ja melkein väittäisin heidän olevan vähän tavallista komeampia.
Lähes jokainen on sanonut, että ei naiset halua tavata, eikä jutella, eikä tinderissä siksi enää jaksa edes käydä.
En ole koskaan ollut Tinderissä tai muissakaan nettideittialustoilla, mutta jos olisin, haluaisin tavata mahdollisimman pian. En keksi mitään järjettömämpää ajanhaaskausta kuin juttelu viikko- tai jopa kuukausikaupalla ihmiselle, joka välttämättä livenä ei sitten sytytä ollenkaan. Koska niin siinä tosiaan voi käydä. Toinen voi olla ns. paperilla aivan täydellinen, mutta naamatusten ei vaan pikkuhousut tipahda.
En jaksaisi viikkoa pidempään jutella tinderissä. En keksi juteltavaa, mieluummin tapaan ja näen millainen ihminen oikeasti on. Yhden miehen kanssa juteltiin varmaan 3 viikkoa välimatkan takia ja ehdin ihastumaan jollain tasolla, mutta tavatessa tuli ulkoinen pettymys.
Vankilasta vapautuu kaiken maailman hulluja (lyhyiden tuomioiden ja jotkut jopa vain hyvän käytöksen vuoksi) ja muutenkin kaiken maailma sekopäitä on liikkeellä, niin ei kannata olla tyhmä, vaan on parempi ottaa kunnolla selvää millainen tyyppi siellä toisessa päässä viestittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis noita on Tinderissä ehkä 0.1% miehistä! Sellaisia, jotka osaavat sekä jaksavat keskustella. Peräkammarin pojat ei osaa ja pelimiehet ei jaksa.
Suurin osa niin ruokottoman näköisinäkin siellä, että miten kehtaa niin epäedustavilla kuvilla siellä etsiä kumppania 😖
Silloin nuorena sinkkunaisena tuli juteltua niin monen miehen kanssa netissä ja tinderissä, ettei ois voinu mitenkään tavata kaikkia heti. Eikä muutenkaan voinu tavata kaikkia, joten keskustelemalla piti selvittää, kenet edes halusi tavata.
Vierailija kirjoitti:
Vankilasta vapautuu kaiken maailman hulluja (lyhyiden tuomioiden ja jotkut jopa vain hyvän käytöksen vuoksi) ja muutenkin kaiken maailma sekopäitä on liikkeellä, niin ei kannata olla tyhmä, vaan on parempi ottaa kunnolla selvää millainen tyyppi siellä toisessa päässä viestittelee.
Meinaatko että se sekopää kertoo olevansa sekopää, kun muutaman viikon jutustelun jälkeen sitä häneltä kysyt? :D
Aloituspostaajan on oltava trolli, koska oikeasti mitään keskusteluja ei muodostu, kukaan nainen ei tinderissä vastaa viestiin ja jos vastaakin, ghostaa hän viimeistään kun ehdottaa treffejä
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi viikkoa pidempään jutella tinderissä. En keksi juteltavaa, mieluummin tapaan ja näen millainen ihminen oikeasti on. Yhden miehen kanssa juteltiin varmaan 3 viikkoa välimatkan takia ja ehdin ihastumaan jollain tasolla, mutta tavatessa tuli ulkoinen pettymys.
Siis miten voi olla ulkoinen pettymys jos oot kuvat nähny? Ja jos oot ihastunut persoonaan niin onko sitten tuolla ulkoisella puolella enää tuossa vaiheessa niin paljon väliä (tuskin mies niin erilaisen näköinen on kuin kuvissa)
Vierailija kirjoitti:
Aloituspostaajan on oltava trolli, koska oikeasti mitään keskusteluja ei muodostu, kukaan nainen ei tinderissä vastaa viestiin ja jos vastaakin, ghostaa hän viimeistään kun ehdottaa treffejä
Jaa, mulle ne vastaa melkein joka kerta
Nainen voi osoittaa keskustelussa että hänet kannattaa tavata. Kaikkia ei kannata.
Miksei naiset koskaan sano haluavansa tavata.
On niin sääli, että miehet ovar tosiaan niin hätäisiä.
Pari kertaa on käynyt niin, että ulkoinen viehätys on löytynyt ja juttu luistanut, mutta kyllä on harvinaista tämä.