Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut keskustelee Tinderissä viikkoja ennen tapaamista?

Vierailija
20.09.2021 |

?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan katsoa onko mies ylipäätänsä keskustelutaitoinen ja jaksaako keskustella. Jos ei osaa keskustella tai haluaa heti panna niin ei kiitos. Tinder on ainakin minulle muuta kuin pelkkä panosovellus - sen kautta voi löytää myös oikean rakkauden.

Keskustelutaitoiset miehet Tinderissä on erittäin harvassa. Jos juttu jatkuu yli viikon niin olen jo vakuuttunut miehestä ja saatan ehkä vähän myös ihastua pelkästään tähän ominaisuuteen:D

On niin sääli, että miehet ovar tosiaan niin hätäisiä.

Pari kertaa on käynyt niin, että ulkoinen viehätys on löytynyt ja juttu luistanut, mutta kyllä on harvinaista tämä.

Vierailija
22/56 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanta-hämeessä on niin kamalia peräkammarinpoikia, eikä kauempana asuvat halua tavata, joten tinder sai jäädä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan katsoa onko mies ylipäätänsä keskustelutaitoinen ja jaksaako keskustella. Jos ei osaa keskustella tai haluaa heti panna niin ei kiitos. Tinder on ainakin minulle muuta kuin pelkkä panosovellus - sen kautta voi löytää myös oikean rakkauden.

Keskustelutaitoiset miehet Tinderissä on erittäin harvassa. Jos juttu jatkuu yli viikon niin olen jo vakuuttunut miehestä ja saatan ehkä vähän myös ihastua pelkästään tähän ominaisuuteen:D

Mä keskustelen juuri tällä hetkellä yhden kiinnostavan ja hauskan miehen kanssa ja ollaan viestitelty jo pari viikkoa. Täytyy myöntää, että koen pientä ihastumisen tunnetta vaikka en ole koko ihmistä siis vielä tavannut. Vähän tässä odottelen jo, että kutsuisi ulos....

Vierailija
24/56 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä keskustelen juuri tällä hetkellä yhden kiinnostavan ja hauskan miehen kanssa ja ollaan viestitelty jo pari viikkoa. Täytyy myöntää, että koen pientä ihastumisen tunnetta vaikka en ole koko ihmistä siis vielä tavannut. Vähän tässä odottelen jo, että kutsuisi ulos....

Lähettää sulle kuiteski kihta dickpicin ja sit on meisseli poikittain Kabulissa.

Vierailija
25/56 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan ihastut. Se on todennäköisesti ihan erilainen livenä.

Vierailija
26/56 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostavalla ja hauskalla miehellä on todennäköisesti kymmeniä tai satoja matcheja ja naisia ketä on tälläkin hetkellä panemassa. Sä oot sille vain nainen muiden joukossa.

Vierailija
27/56 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee heti fiilis, jos mies kysyy heti alkuun jo milloin nähdään 😑

En vaan halua nähdä ketään täysin outoa ihmistä.

Se tuntuu liian omituiselta.

Vierailija
28/56 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis noita on Tinderissä ehkä 0.1% miehistä! Sellaisia, jotka osaavat sekä jaksavat keskustella. Peräkammarin pojat ei osaa ja pelimiehet ei jaksa. 

Vierailija
29/56 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostavalla ja hauskalla miehellä on todennäköisesti kymmeniä tai satoja matcheja ja naisia ketä on tälläkin hetkellä panemassa. Sä oot sille vain nainen muiden joukossa.

Olen jutellut kymmenien miesten kanssa tinderissä ja melkein väittäisin heidän olevan vähän tavallista komeampia.

Lähes jokainen on sanonut, että ei naiset halua tavata, eikä jutella, eikä tinderissä siksi enää jaksa edes käydä.

Vierailija
30/56 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut Tinderissä tai muissakaan nettideittialustoilla, mutta jos olisin, haluaisin tavata mahdollisimman pian. En keksi mitään järjettömämpää ajanhaaskausta kuin juttelu viikko- tai jopa kuukausikaupalla ihmiselle, joka välttämättä livenä ei sitten sytytä ollenkaan. Koska niin siinä tosiaan voi käydä. Toinen voi olla ns. paperilla aivan täydellinen, mutta naamatusten ei vaan pikkuhousut tipahda. 

Vierailija
31/56 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi viikkoa pidempään jutella tinderissä. En keksi juteltavaa, mieluummin tapaan ja näen millainen ihminen oikeasti on. Yhden miehen kanssa juteltiin varmaan 3 viikkoa välimatkan takia ja ehdin ihastumaan jollain tasolla, mutta tavatessa tuli ulkoinen pettymys.

Vierailija
32/56 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankilasta vapautuu kaiken maailman hulluja (lyhyiden tuomioiden ja jotkut jopa vain hyvän käytöksen vuoksi) ja muutenkin kaiken maailma sekopäitä on liikkeellä, niin ei kannata olla tyhmä, vaan on parempi ottaa kunnolla selvää millainen tyyppi siellä toisessa päässä viestittelee. 

Vierailija
33/56 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis noita on Tinderissä ehkä 0.1% miehistä! Sellaisia, jotka osaavat sekä jaksavat keskustella. Peräkammarin pojat ei osaa ja pelimiehet ei jaksa. 

Suurin osa niin ruokottoman näköisinäkin siellä, että miten kehtaa niin epäedustavilla kuvilla siellä etsiä kumppania 😖

Vierailija
34/56 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin nuorena sinkkunaisena tuli juteltua niin monen miehen kanssa netissä ja tinderissä, ettei ois voinu mitenkään tavata kaikkia heti. Eikä muutenkaan voinu tavata kaikkia, joten keskustelemalla piti selvittää, kenet edes halusi tavata.

Vierailija
35/56 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vankilasta vapautuu kaiken maailman hulluja (lyhyiden tuomioiden ja jotkut jopa vain hyvän käytöksen vuoksi) ja muutenkin kaiken maailma sekopäitä on liikkeellä, niin ei kannata olla tyhmä, vaan on parempi ottaa kunnolla selvää millainen tyyppi siellä toisessa päässä viestittelee. 

Meinaatko että se sekopää kertoo olevansa sekopää, kun muutaman viikon jutustelun jälkeen sitä häneltä kysyt? :D

Vierailija
36/56 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituspostaajan on oltava trolli, koska oikeasti mitään keskusteluja ei muodostu, kukaan nainen ei tinderissä vastaa viestiin ja jos vastaakin, ghostaa hän viimeistään kun ehdottaa treffejä

Vierailija
37/56 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi viikkoa pidempään jutella tinderissä. En keksi juteltavaa, mieluummin tapaan ja näen millainen ihminen oikeasti on. Yhden miehen kanssa juteltiin varmaan 3 viikkoa välimatkan takia ja ehdin ihastumaan jollain tasolla, mutta tavatessa tuli ulkoinen pettymys.

Siis miten voi olla ulkoinen pettymys jos oot kuvat nähny? Ja jos oot ihastunut persoonaan niin onko sitten tuolla ulkoisella puolella enää tuossa vaiheessa niin paljon väliä (tuskin mies niin erilaisen näköinen on kuin kuvissa)

Vierailija
38/56 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituspostaajan on oltava trolli, koska oikeasti mitään keskusteluja ei muodostu, kukaan nainen ei tinderissä vastaa viestiin ja jos vastaakin, ghostaa hän viimeistään kun ehdottaa treffejä

Jaa, mulle ne vastaa melkein joka kerta

Vierailija
39/56 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi osoittaa keskustelussa että hänet kannattaa tavata. Kaikkia ei kannata.

Vierailija
40/56 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei naiset koskaan sano haluavansa tavata.