En jaksa enää ihmisiä
Olen jotenkin erakoitunut ja lisäksi mt-ongelmainen. Puolisoa ja lapsia siedän, mutta kaikki muut ihmiset ovat yhdentekeviä tai rasittavia. Ei kiinnosta yhtään heidän mielipiteensä mistään eikä mitä ovat tehneet tai aikovat tehdä. Kyläilyt ovat pakkopullaa. Ahdistaa jo ajatus sellaisesta. Sanomattakin on selvää, etten ole kovin pidetty ihminen enkä edes halua olla. Oikeastaan on aivan sama mitä minusta ajatellaan ja puhutaan. Olenkohan ainoa näin omituinen eläjä.
Kommentit (24)
En minäkään. Ei minua ole ikinä jaksanut kiinnostaa mikään tyhjänpäiväinen jutustelu arjesta, mutta olen välillä onnistunut pakottamaan itseni leikkimään kiinnostunutta muiden asioista. Nyt, kun olen saanut olla etätöissä ja kaikki kissanristiäiset on ollut peruttu, en enää jaksaisi millään motivoida itseäni esittämään kiinnostunutta ties kenen leipäostoksista, lasten hassunhauskoista kommelluksista ja mielipiteistä tämän vuoden Big Brother -kilpailijoista. Tietyllä tapaa ihmisten ajatukset kiinnostavat, mutta ei se sosiaalinen teatteri, jota vähintään 95% kanssakäymisestä on. Haluaisin erakoitua metsämökkiin ja kuulla muista ihmisistä lähinnä kirjojen sivuilta.
Et kuulosta kovinkaan erakoituneelta, jos käyt vieraisilla niin usein, että se on mainitsemisen arvoista.
Olet masentunut! Voit suoran sanoa et nyt halua vieraita ,etkä itse vierailulle. Koko korona aika olet ollut kenties poikki puhki kaikeen?Jos olet paljon somessa,sekin masentaa.Vertaat koko ajan muden elämää omaasi.Luulet ne some jutut totta ja kuva, ne useimiten on kuva muokaukset.Mee puhuu vaikka lääkärille asiasi.Pääset varmaan sitä kautta jolekin puhu ongelmasi ja väsymyksesi?Kuin halutomutesi kaikeen.
Siis sinä ilkeilet kommentillasi vai tulkitsetko tuon otsikon ilkeilystä?
Aapee kuulostaa väsähtäneeltä.
En minäkään jaksa paljoa enempää kuin työssäni joudun ihmisiä kohtaamaan. Se on aika rankkaa. Tulee sosiaalinen kiintiö täyteen jo työstä, vaikka ei saa yhtään varsinaista henkilökohtaista kontaktia vaan ovat työhön liittyviä.
Aapee. Ala huolehtimaan itsestäsi. Metsäkävelyt ja mikä kiinnostaa.
Ei tarvitse olla huono omatunto siitä, että tarvitsee henkistä tilaa.