Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset varastotyöntekijöinä

Vierailija
06.11.2014 |

Näin Lidlissä eilen kun nainen veivasi varastolavan kanssa Lidlissä, jaksavatko hennot naiset tällaista työtä? Ei ollut mikään amatsoni tai rekkalesbo. Olisin kuvitellut, ettei naisista ole tähänkään helppoon työhön. T. mies.

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihan helvetin säälittävä ja naurettava aloitus. Kai sä ap ymmärrät, että on erilaisia miehiä ja naisia? On naisia, jotka ovat erittäin fyysisessä kunnossa ja fyysisemmässä kuin valtaosa miehistä. Sitten on fyysisessä kunnossa olevia miehiä. Mies ei automaattisesti ole fyysisempi kuin nainen. Varsinkin nykyään jo armeijassa nähdään se, millaista pullamössöporukkaa nää nykyajan "miehet" on. Kaukana fyysisestä miehestä. Naisetkin pärjää jo paremmin.

Vierailija
82/92 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kolmella varastolla töissä opiskelujen ohessa ja miehiä ja naisia aikalailla 50/50 aina noilla varastoilla. En ole huomannut mitään miesylivoimaa koskaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele varastotyöntekijä?

Vierailija
84/92 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin varastotyöt ihan muiden juttujen ku fyysisyyden takia. Kauheeta p a s k a ahan se on. Huhhuh :D

Nykyään opiskelen yliopistossa. Duunarit hoitakoon ne duunit.

N25

Vierailija
85/92 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on lääkäreinä, ekonomeina ja juristeina. Eivät he ole varastolla kun korkeintaan opiskeluaikana :)

Vierailija
86/92 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen hoitaja enkä kyllä todellakaan laiminlyö ergonomiaa koskaan ikinä. En IKINÄ nosta painavia potilaita ilman apuvälineitä eikä kukaan muukaan meidän työpaikalla niin tee. Ihmettelen suuresti miksi jotkut niin tekevät? Miksi pilaatte oman kroppanne? Meillä ainakaan ei edes saa tehdä moista.

Vierailija
87/92 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 12:37"]

Voi olla, että naisetkin pystyvät tekemään raskaita varastotöitä ja jotkut varmaan tekevätkin. Olin melkein kymmenen vuotta töissä viidessä eri varastossa, ja kaikkialla miehet tekivät kaikki raskaimmat työt aina ja poikkeuksetta. Jopa talon ulkopuoliset rekkakuskinaiset saivat talon duunarimiehiltä lastausapua, kun omat voimat eivät riittäneet. Mieskuskit eivät koskaan. Av:lla toki näitä 50-kiloisia voimanpesiä riittää, kuinkas muutenkaan.

Hahaha, kuljetusalalla yli 25v enkä ole koskaan törmännyt naiseen joka ei jaksa. Hyvä yritys kuitenkin!

No mä olen ajanut rekkaa kohta 15 vuotta ja voin ihan suoraan myöntää että en todellakaan jaksa ihan kaikkea, eli voimat ei riitä. Enkä ole edes mikään pienikokoinen nainen. Mutta apua voi aina pyytää ja ihan samalla lailla olen itse auttanut mieskollegoita, jos tarvii. Ei ne kaikki miehetkään nimittäin ole mitään mörssäreitä. 

En minä häpeä sitä, jos ei kaikkeen voimat riitä.

Vierailija
88/92 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 12:37"]

Voi olla, että naisetkin pystyvät tekemään raskaita varastotöitä ja jotkut varmaan tekevätkin. Olin melkein kymmenen vuotta töissä viidessä eri varastossa, ja kaikkialla miehet tekivät kaikki raskaimmat työt aina ja poikkeuksetta. Jopa talon ulkopuoliset rekkakuskinaiset saivat talon duunarimiehiltä lastausapua, kun omat voimat eivät riittäneet. Mieskuskit eivät koskaan. Av:lla toki näitä 50-kiloisia voimanpesiä riittää, kuinkas muutenkaan.

Hahaha, kuljetusalalla yli 25v enkä ole koskaan törmännyt naiseen joka ei jaksa. Hyvä yritys kuitenkin!

Mä olen. Itseni. Enkä ole edes mikään pienikokoinen nainen. Mutta ei se mikään häpeä ole, on niitä miehiäkin joilla tulee seinä eteen syystä tai toisesta. Eikä avun pyytämisessä ole mitään pahaa, pääasia että hommat tulee hoidettua. Ja olen myös auttanut itse miehiä jos ne on tarvinneet apua.

Rekkakuski

Kappas, kirjoitit näköjään ihan saman mitä minäkin =D

nro 88

Vierailija
89/92 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yleensä varastolla siirtelee jotain tyynylaatikoita 😂

Vierailija
90/92 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 10:46"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 10:02"]

Kuule, olen töissä logistiikkakeskuksessa ja voin sanoa, että naiset on parhaita työntekijöitä keräilijöinäkin, kun ovat huomattavasti tarkempia kuin suuripiirteiset miehet. Ja keräilijöiden toimenkuvaan kyllä kuuluu siirrellä painaviakin lavoja, sehän on tekniikkakysymys eikä voima.

Minäkin olen ollut Suomen suurimmassa logistiikkakeskuksessa Espoon Kilossa töissä keräilijänä. Voin kyllä kertoa, että naisille jaettiin järjestelmällisesti ne helpoimmat listat, koska eivät jaksaisi nostaa 1,5 tonnia lavalta toiselle joka päivä.

Jos tämä oli miehille ok, niin mikäs siinä. Toisaalta haluan nähdä sen miehen joka nostaa sen 1,5 tonnia lavalta toiselle =D

Siellä niitä on varastolla satoja. Tosin se 1,5 tonnia nostetaan pienissä erissä.

Tiedätkö millaisia kuormia me kassatädit puretaan kaupoissa? ;) 1,5t ei ole vielä mitään :D se on pieni purku.

Olin tulossa nauramaan samaa. Oikein 1,5t 😂 Sehän on pieni täyttö😂 t. Toinen kassatäti

Vierailija
91/92 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastossa käytetään trukkia tai pumppukärryjä joten kyllä naiset pärjää oikein hyvin 👍 Useammin varastolla on laiha risupartainen mies.

Vierailija
92/92 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee. Naiset nostelee ja kanniskelee 10-15 kg:n lapsia päivät pitkät. Hentosia ovat joo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi