Kuppilat kuntoon 2021 OFFICAL
Kommentit (135)
Miten tuonne Hefeen edes löytää kukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme naamanvääntelijä tuo nainen. Ei kai tuo Välimäki väkisin sinne tunkenut auttamaan?
Samaa mietin, miksi on haettu ohjelmaan, jos koetaan, että osataan kaikki? Ei hyvää mainosta paikasta.
Nimenomaan ei ole haettu mukaan, Hesarissa oli juuri vähän aikaa sitten juttua. Kuvausryhmä itse ottaa yhteyttä ravintoloihin ja kysyy pääsisivätkö millään kuvaamaan sarjaa eli tarjoamaan uutta menua ja pientä halpaa uudelleensisustusta.
Ei tainnut Hefen uudistus onnistua, 3 viikkoa näkyivät käyttäneen lautasmallia ja palasivat buffettiin (minkä ymmärrän kyllä, ihmiset usein tykkää annostella itse)
Mistä nää hefeläiset on? Romaniasta? Sama kuin itse oisin keittiössä. Ei osanneet edes riisiä keittää. Ei mitään ravintolaosaamista.
Siisti paikka tuo Hefe. Jos, olisi oman työpaikan vieressä niin tulisi varmaan käytyä kerran-pari viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä nää hefeläiset on? Romaniasta? Sama kuin itse oisin keittiössä. Ei osanneet edes riisiä keittää. Ei mitään ravintolaosaamista.
Keittiöön palkattiin kokki.
Mulla menee maku kun eivät käytä annoksia rakentaessa hanskpja.RUOKAA KÄSITELLÄÄN AINA kertakäyttöhanskat käsissä.Hyi.
Mulla menee maku kun eivät käytä annoksia rakentaessa hanskpja.RUOKAA KÄSITELLÄÄN AINA kertakäyttöhanskat käsissä.Hyi.
Minäkin näen kirjoitti:
No eikä käsitellä :D Luuletko, että ravintolakokit tekee annokset hanskat kädessä? Hanskat on sitäpaitsi monesti epähygieenisemmät kuin puhtaat, pestyt kädet
Vierailija kirjoitti:
Lukiko noissa kiuruvesi-jakson lopputeksteissä Kristan muistolle tms. näkikö joku tarkemmin?
Kuka hän on? Miksi luki tämä muuten lopputeksteissä?
Eikö ole olemassa kuin kausi 6, missä edelliset ?
Tämä pyörii aina uudestaan 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiko noissa kiuruvesi-jakson lopputeksteissä Kristan muistolle tms. näkikö joku tarkemmin?
Kuka hän on? Miksi luki tämä muuten lopputeksteissä?
Mihin menehtyi? Miksi?
Tulee uusintana tämä Kiuruvesi jakso. Melkoisia hahmoja nuo rouvat tuolla ravintolassa :D Ihan uskomatonta käytöstä
Los pollos jakso oli kyllä mukava piristys, ettei joka paikassa ollakaan ihan epäpäteviä. Ja olivat pärjänneet taloudellisestikin jotenkuten, vaikka korona.