Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten liikkuminen paikasta toiseen tuntuu olevan suorastaan synti.

Vierailija
2/7 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten pitää laittaa etätyöverokin niille joiden ei tarvi mennä toimistolle töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi Orpolla jo kilahtavan.

Vierailija
4/7 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nähdä, että Turun uusi kokoomuslainen pormestari pistää tuulemaan.

Vierailija
5/7 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuossahan on kyse siitä, että halutessaan voi jättää pyörän vartioituun parkkiin josta pyörää ei varasteta ja tottakai sellaisesta pitää maksaa. Jos mulla ois kallis pyörä, niin ihan ilomielin maksaisin sellaisesta parkista, josta tietäisin että pyörä ois turvassa. Hyvä idea! Yhä edelleen voit jättää pyöräsi ihan ilmaiseksi pyörätelineeseen, mutta turha sitten itkeä kun joku nistijone sen pöllii sillä aikaa, kun itse olet muualla.

Vierailija
6/7 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä että saa kalliin pyörän suojaan varkailta ja lumisateelta. Ihan tervetullutta, noita oli ennen muistaakseni Pasilan asemalla.

Vierailija
7/7 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuossahan on kyse siitä, että halutessaan voi jättää pyörän vartioituun parkkiin josta pyörää ei varasteta ja tottakai sellaisesta pitää maksaa. Jos mulla ois kallis pyörä, niin ihan ilomielin maksaisin sellaisesta parkista, josta tietäisin että pyörä ois turvassa. Hyvä idea! Yhä edelleen voit jättää pyöräsi ihan ilmaiseksi pyörätelineeseen, mutta turha sitten itkeä kun joku nistijone sen pöllii sillä aikaa, kun itse olet muualla.

Saako itkeä jos paikat on jo varattu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä