Pelottaa, mies avasi viinipullo. Heittääkö mut sitten seinään?
Oltiin sienessl ja oli ihan kivaa, mut kun tulimme hänen luokse, niin viinipullo aukesi. Mies teki pitsaa ja joi viiniä. Kysyi enkö ota. Omen täällä olohuoneessa yksin, vetäydyn, pelottaa.
Apua mitä voin tehdä, laitoin kengät kassiin jos tulee väkivaltaa.
Kommentit (27)
Ootteko mun kanssa? Olen täällä miehen luona ja hän on juonut viiniä. Istun olkkarin sohvalla ihan paniikissa. Mies kävi katsomassa uutisia ja kysyi enkö todellakaan halua viiniä. Se sanoi et teki pitsaa ja pakasti sienet. Kohta pitäis syödä. En pysty, ahdistaa ja pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehellä ollut tapana paiskoa sua päin seiniä?
Ei tällä miehellä, ollaan vasta tavattu. Mutta miehet yleensä hakkaa jos juovat alkoa.
Siis mulla ei ole kokemusta miehistä, koska pelkään, mutta näinhän se menee: mies juo ja lyö.
Naisystävä muuttuu pirulliseksi riidanhaastajaksi juotuaan noin pullon viiniä, haluan ymmärtää häntä vaikka itse olen pöhnässä miellyttävä ja leppoisa. Me ei sovita toisillemme, taidan lopettaa suhteen koska hän ei pysty lopettamaan juomistaan.
Kyl on taas niin puhdasta skeidaa, ettei millään tahtoisi jaksaa.
Miksi mua ei pelota vaikka tässä on ”hyvät eväät” jäätävään dramaan! Vai onko sittenkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehellä ollut tapana paiskoa sua päin seiniä?
Ei tällä miehellä, ollaan vasta tavattu. Mutta miehet yleensä hakkaa jos juovat alkoa.
Siis mulla ei ole kokemusta miehistä, koska pelkään, mutta näinhän se menee: mies juo ja lyö.
Höpö höpö. Minä olen jo kohta eläkkeikäinen, enkä tunne yhtään miestä, joka viiniä juotuaan löisi. Rauhoitu nyt hyvä ihminen! Jos olet noin säikky, miten olet edes uskaltanut miehen mukaan lähteä? Vai onko tää aloitus olevinaan joku vitsi?
Kylläpä olet aarteen löytänyt. Hohhoojaa.
Heitä minut seinään sinä ihan villi sonni lauloi jo Jemmica Laamanenkin aikoinaan ja tiesi mistä lauloi. Kyllä se vaan suomalaisen naisen mielestä jänskämies on ainut oikea mies, vaikka aina välillä turpaan tuleekin.