Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkien tulisi kokea?

Vierailija
06.11.2014 |

Eli mitä kaikkien tulisi kokea/tehdä elämässään?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne kun rakastaa jotakuta ja saa tältä vastarakkautta :)

Vierailija
42/48 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaa yksin vieraaseen kaupunkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:56"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:40"]

Parisuhde

Iso ja suonikas kulli!

Minulla on "iso" ja suonikas kulli, mutta parisuhdetta en saa.

Kampaa naamas ja käyttäydy fiksusti, niin saattais auttaa asiaan kummasti.

Vierailija
44/48 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinrakkaus/Isänrakkaus omaan lapseensa.

Vierailija
45/48 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne, kun tietty ihminen vain hipaisee sinua ohimennen ja saat siitä lähes orgasmin.

Se tunne, kun koko asunto on putipuhdas ja siisti, eikä illalla ole tulossa ketään vieraita.

Se tunne, kun alat hallita jotain aivan uuttaa taitoa.

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:56"]

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:40"]

Parisuhde

Iso ja suonikas kulli!

Minulla on "iso" ja suonikas kulli, mutta parisuhdetta en saa.

Vierailija
46/48 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:38"]

No ihan noinhan sinä sen kirjoitit, että pitää kokea useampi kuin yksi suhde. Kusipäät ja petturit on lopulta aika helppo tunnistaa, mutta jaksan silti ihmetellä miten naiset ei sellaisia tunnista vaan aina sotkeutuvat heihin ja satuttavat samalla itseään. Kai se kusipäiden itsevarmuus kiinnostaa sitten niin paljon teitä. Terveisin P21

No, ei niitä kuule aina tunnista. Moni muukin nainen mennyt saman miehen pauloihin. Ja sinä kuulostat itse kusipäältä... Tunnistatko itsekin kaikki idiootit, petturit, rahan ja seksin perässä olevat naiset noin vaan?

Väitän tunnistavani millainen ihminen on jo melkein heti kun näen hänet. Onneksi minun ei tarvitse olla tuollaisten naisten kanssa missään tekemisissä.

Terveisin P21

Sähän voit väittää vaikka tuntevas kaikki naiset, mut totuushan nyt on vaan se ettet sä pysty sanoo ihmisestä kovin paljoa ensinäkemällä.

Et varsinkaan noita väittämiäsi asioita. Ihmettelet miks naiset rakastuu kusipäihin, niinpä..

Vierailija
47/48 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/48 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 03:56"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 03:08"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:57"]

Väitän tunnistavani millainen ihminen on jo melkein heti kun näen hänet. Onneksi minun ei tarvitse olla tuollaisten naisten kanssa missään tekemisissä. Terveisin P21

Haluaisin myös kokea selvännäkijätaitosi ;) mutta sehän on kiva, kun olet noinkin täydellinen poika (vai mies?). T: 19 v

Katsele ympärillesi ja paina mieleen miten kusipää käyttäytyy ja pukeutuu. Ne pukeutuu ja käyttäytyy ihan samalla tavalla kaikki.

En ole täydellinen, ja olen poika koska poikuus on tallella ja tulee pysymäänkin.

Terveisin P21

No hyvä.. Saat pysyäkin parikymmentä vuotta siellä neljän seinän sisällä 40 v ja neitsyt. Ei tarvitse tulla senkään jälkeen anelemaan pillua, kun olet jo elämäsi juonut. Ei vaimoa, ei lapsia, vain yksinäistä elämää. Olen puhunut :)

Kummasti aika moni ketju pyörii tämän tietyn ihmisen seksuaalisuuden ympärillä. Odotin tämän ketjun perusteella runsaasti hehkeitä elämänohjeita, mutta ei... Painu helvettiin jankuttamasta; asia tuli selväksi jo ajat sitten. Miksi olet täällä lorttojen kotiäitien seassa muutenkaan? Miten olisi Ylilauta, Demi tai vaikka Suomi24:n nuorisopalsta?

Toivottaa äkäinen vakitrolli

Ps. Jankutus sulkee pois sympatian. Tunsin sitä sinua kohtaan kyllä, mutta liiat aiheenvierestä viestittelyt ja jankutus tappoivat sen nopeasti.

Hmm.. Tämä on kyllä ainut "seksuaalisuusketju" mihin olen kommentoinut. Ja mikä jankutus? Mielestäni ihminen saa vapaasti puolustaa itseään ja laittaa toiselle "luun kurkkuun" jos niin haluaa :D t: 19 v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi