Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkien tulisi kokea?

Vierailija
06.11.2014 |

Eli mitä kaikkien tulisi kokea/tehdä elämässään?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 01:49"]

Ei mitään. Toivoisin, että kaikki pääsisivät niin vähällä kuin mahdollista. Ja toisaalta saisivat kokea vain sen, mitä itse haluavat kokea.

[/quote]

Sinulta on jäänyt elämän idea ymmärtämättä. Emme ole puudeleita, tarvitsemme ne vastoinkäymiset tullaksemme ihmisiksi.

Vierailija
22/48 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan noinhan sinä sen kirjoitit, että pitää kokea useampi kuin yksi suhde. Kusipäät ja petturit on lopulta aika helppo tunnistaa, mutta jaksan silti ihmetellä miten naiset ei sellaisia tunnista vaan aina sotkeutuvat heihin ja satuttavat samalla itseään. Kai se kusipäiden itsevarmuus kiinnostaa sitten niin paljon teitä. Terveisin P21

No, ei niitä kuule aina tunnista. Moni muukin nainen mennyt saman miehen pauloihin. Ja sinä kuulostat itse kusipäältä... Tunnistatko itsekin kaikki idiootit, petturit, rahan ja seksin perässä olevat naiset noin vaan?

Väitän tunnistavani millainen ihminen on jo melkein heti kun näen hänet. Onneksi minun ei tarvitse olla tuollaisten naisten kanssa missään tekemisissä.

Terveisin P21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:01"]

Vetää vittu päähän. Maailma näyttää sen jälkeen erilaiselta.

[/quote]

Useimmat meistä ovat aloittaneet tuosta, mutta näyttääkö se niin erilaiselta, en tiedä. Kysy joltain sektiolapselta.

Vierailija
24/48 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:38"]

No ihan noinhan sinä sen kirjoitit, että pitää kokea useampi kuin yksi suhde. Kusipäät ja petturit on lopulta aika helppo tunnistaa, mutta jaksan silti ihmetellä miten naiset ei sellaisia tunnista vaan aina sotkeutuvat heihin ja satuttavat samalla itseään. Kai se kusipäiden itsevarmuus kiinnostaa sitten niin paljon teitä. Terveisin P21

No, ei niitä kuule aina tunnista. Moni muukin nainen mennyt saman miehen pauloihin. Ja sinä kuulostat itse kusipäältä... Tunnistatko itsekin kaikki idiootit, petturit, rahan ja seksin perässä olevat naiset noin vaan?

Väitän tunnistavani millainen ihminen on jo melkein heti kun näen hänet. Onneksi minun ei tarvitse olla tuollaisten naisten kanssa missään tekemisissä.

Terveisin P21

Haluaisin myös kokea selvännäkijätaitosi ;) mutta sehän on kiva, kun olet noinkin täydellinen poika (vai mies?). T: 19 v

Vierailija
25/48 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
26/48 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän tunnistavani millainen ihminen on jo melkein heti kun näen hänet. Onneksi minun ei tarvitse olla tuollaisten naisten kanssa missään tekemisissä. Terveisin P21

Haluaisin myös kokea selvännäkijätaitosi ;) mutta sehän on kiva, kun olet noinkin täydellinen poika (vai mies?). T: 19 v

Katsele ympärillesi ja paina mieleen miten kusipää käyttäytyy ja pukeutuu. Ne pukeutuu ja käyttäytyy ihan samalla tavalla kaikki.

En ole täydellinen, ja olen poika koska poikuus on tallella ja tulee pysymäänkin.

Terveisin P21

Vierailija
27/48 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/48 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:57"]

Väitän tunnistavani millainen ihminen on jo melkein heti kun näen hänet. Onneksi minun ei tarvitse olla tuollaisten naisten kanssa missään tekemisissä. Terveisin P21

Katsele ympärillesi ja paina mieleen miten kusipää käyttäytyy ja pukeutuu. Ne pukeutuu ja käyttäytyy ihan samalla tavalla kaikki.

En ole täydellinen, ja olen poika koska poikuus on tallella ja tulee pysymäänkin.

Terveisin P21

No hyvä.. Saat pysyäkin parikymmentä vuotta siellä neljän seinän sisällä 40 v ja neitsyt. Ei tarvitse tulla senkään jälkeen anelemaan pillua, kun olet jo elämäsi juonut. Ei vaimoa, ei lapsia, vain yksinäistä elämää. Olen puhunut :)

Vierailija
29/48 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
30/48 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Toivoisin, että kaikki pääsisivät niin vähällä kuin mahdollista. Ja toisaalta saisivat kokea vain sen, mitä itse haluavat kokea.

[/quote]

Sinulta on jäänyt elämän idea ymmärtämättä. Emme ole puudeleita, tarvitsemme ne vastoinkäymiset tullaksemme ihmisiksi.

[/quote]

Itseltäsi on, mutta jos kerta kärsimylsestä tykkäät, niin toivottavasti saat sitä yllin kyllin. Turha sitten tulla itkemään ja ruikuttamaan apua, jos tuntuu, että muserrut vastoinkäymisten alle.

Vierailija
31/48 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla asumista. 

Vierailija
32/48 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
33/48 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:57"]

Terveisin P21

Oletpas sinä idiootti! T: rouva 54 v

Vierailija
34/48 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/48 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 03:09"]

[/quote]

[/quote]

Itseltäsi on, mutta jos kerta kärsimylsestä tykkäät, niin toivottavasti saat sitä yllin kyllin. Turha sitten tulla itkemään ja ruikuttamaan apua, jos tuntuu, että muserrut vastoinkäymisten alle.

[/quote]

väy väy vuh räyh

Vierailija
36/48 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:33"]Käpy peräaukossa. Ammattikouluaikoina kokeiltiin. oli kivaa
[/quote]
Mmm... Kerro lisää... Kuusen- vai männynkäpy?

Vierailija
37/48 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 03:08"][quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 02:57"]

Terveisin P21

No hyvä.. Saat pysyäkin parikymmentä vuotta siellä neljän seinän sisällä 40 v ja neitsyt. Ei tarvitse tulla senkään jälkeen anelemaan pillua, kun olet jo elämäsi juonut. Ei vaimoa, ei lapsia, vain yksinäistä elämää. Olen puhunut :)

Kummasti aika moni ketju pyörii tämän tietyn ihmisen seksuaalisuuden ympärillä. Odotin tämän ketjun perusteella runsaasti hehkeitä elämänohjeita, mutta ei... Painu helvettiin jankuttamasta; asia tuli selväksi jo ajat sitten. Miksi olet täällä lorttojen kotiäitien seassa muutenkaan? Miten olisi Ylilauta, Demi tai vaikka Suomi24:n nuorisopalsta?

Toivottaa äkäinen vakitrolli

Ps. Jankutus sulkee pois sympatian. Tunsin sitä sinua kohtaan kyllä, mutta liiat aiheenvierestä viestittelyt ja jankutus tappoivat sen nopeasti.

Vierailija
38/48 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/48 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuku ei toimi taas mobiilissa nii pitää tunkea kakkosia, näköjää muillaki sama ongelma, olen pahoillani

Vierailija
40/48 |
06.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan