Aika rankat J-perheet Meidän perheessä!!
Juu, olen niin järkyttynyt. Mutta oikeesti, sisarukset:
Jami, Janni, Janna, Jenny & Jinna.
Julia, Julian & Julias.
Wtf???
Kommentit (12)
Noin nimetään koiranpentuja. Ensin kennelnimi ikään kuin sukunimenä ja sitten yksi pentue kerrallaan, esim. a-pentue, b-pentue... a-pentueen pennut alkavat a:lla, b pentueen b:llä ja sitä rataa.
Osaan niin kuvitella tuon äidin kutsumassa lapsiaan. "Jani, Jamma, Jinny, mikä sä nyt oot!"
Oliko toisessa perheessä oikeati JuliAs???
Miksi vanhemmat noin vihaa lapsiaan?
Ei tuossa ole ongelmana J-kirjain vaan se, että nimistä on väännetty samankaltaisia ihan väkisin.
Tuttavaperheessä lapset ovat Jonatan, Jeremias ja Julianna ja minusta nimet ovat oikein kauniita.
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:58"]
Osaan niin kuvitella tuon äidin kutsumassa lapsiaan. "Jani, Jamma, Jinny, mikä sä nyt oot!"
Oliko toisessa perheessä oikeati JuliAs???
[/quote]
Kyllä, ainakin tekstissä useamman kerran kirjoitettu juurikin aalla... Mietin kans kirjoitusvirheeksi, tuskin. ap
Janna, Jannina, Janet, Janika, Jan
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 21:59"]
Ei tuossa ole ongelmana J-kirjain vaan se, että nimistä on väännetty samankaltaisia ihan väkisin.
Tuttavaperheessä lapset ovat Jonatan, Jeremias ja Julianna ja minusta nimet ovat oikein kauniita.
[/quote]
No ei sinänsä, mutta mun mielestä, kun puhutaan J-nimistä, tarkoitetaan just Jannaa, Jinnaa, Junnaa ja Jönnää. Siksi moinen otsikointi. Tuttavaperheesi lasten nimet ovat aivan kivoja.
Tiedän sisarukset jotka on Tiina, Tiia, Tinka ja Tinja. Lisäksi toiset nimet ovat keskenään saman kaltaisia, tyyliin Kaarina, Katriina jne..
Toisen perheen vanhemmat on Heidi ja Harri Huupponen :)
Äitini sukulaisperheessä kaikki 9 lasta alkoivat r-kirjaimella. En muista nyt kuin Raunin ja Riston.
Ei jumalauta. Itse tulen mielikuvituksettomasta J-perheestä ja veetutti siinä määrin että lähdin heti hakemaan uutta nimeä kun ikää riitti, ja se olikin suurin loukkaus vanhempiani kohtaan kun keskimmäinen lapsi rikkoi kaavan. Ei olla puhuttu sen jälkeen. :'D