Kallein ostamasi käsilaukku?
Spinoffina tästä topikista: http://www.vauva.fi/keskustelu/4311703/ketju/ps_i_love_fashion_linda_osti_pariisista_3900_euron_laukun
Mikä on kallein ostamasi käsilaukku? Hinta? Valmistaja? Materiaali?
Kallein ostamani laukku oli Tiger of Swedenin messenger-mallinen nahkalaukku josta maksoin 110 euroa, ovh 200 euroa. Hinta vähän kirpaisi ostettaessa (opiskelija kun oli), mutta laukku oli kivan näköinen ja ajattelin, että sitä tulee sitten varmaan käytettyä useampi vuosi. No ei tullut, jokusen kerran käytin ja se jäi roikkumaan eteiseen. Myin sen sitten eteenpäin.
Kommentit (80)
Miu Miun Bow Bag maksoi muistaakseni noin 890e, nykyään huomattavasti kalliimpi. En ole hetkeäkään katunut ostosta. :)
10e alennuksessa, mun ainoa laukku tällä hetkellä. t. teini
Lumi-laukku nahkaa, reilut 200 e, käytettynä ostettu Vuitton 300 e.
169 e. Melkein nolotti pistää noinkin paljon laukkuun, mutta ei näköjään olisi tarvinnut nolostella kun näitä viestejä lukee. :P
[quote author="Vierailija" time="05.11.2014 klo 22:23"]10e alennuksessa, mun ainoa laukku tällä hetkellä. t. teini
[/quote]
Ja hyvin on kestänyt 7v jo :) Isosiskolta minulle, vasta nytten pari viikkoa sitten repesi vähän takaa. Käytetty niin koulu, treeni, kuin kirjalaukkuna, vaikkei ole mikään yberiso.
0 euroa. En ole koskaan ostanut käsilaukkua.
Tästä ketjusta saan apua pulmaan, joka on seuraavanlainen; mistä tunnistaa aidon Jimmy Choo- laukun?
300 euroa, Ralph Laurenin Newbury Tote.
280€ Armanin nahkalaukku, jonka ovh. Oli 430€.
270€ taisin maksaa tulleineen jenkeistä tilatusta käytetystä isosta michael Korsin laukusta.
20 euroa taisi olla laukku Citymarketista. Yleensä olen tehnyt laukkulöytöni kirppareilta, hintaa ylimmillään 5 euroa. Hyvin ovat ajateen asiansa.
n.40 euroa.t.viiskymppinen nainen.En tajua mitä miljonäärejä täällä pyörii.Noilkla rahoillahan elää puoli vuotta.
Mulla on aiemmin ollut kallein 10€ laukku jonka ostin kirppikseltä uudenveroisena. Se oli pari vuotta ainoa laukkuni ja on yhä ihan hyvä. Mutta joku aika sitten tuli vastaan kirppiksellä Guessin todella kaunis laukku, se maksoi 20€. Ostin sen koska se oli juuri minulle sopiva ja näytti olevan täysin käyttämätön. Mitä tuollainen Guess maksaa uutena, oliko kauppa huono? Vieläkin hirvittää että maksoin noin paljon, viikon ruokarahat :/ On kyllä hienoin laukkuni ikinä. t. Köyhä opiskelija
Tonnin kassi ja 400 euron lompakko. Lompakossa yleensä vähemmän rahaabkuin mitä se maksoi.
Varmaan jotain 30 €. Hienoimmat laukkuni olen ostanut kirppiksiltä.
Mulberry 600€ käytettynä. 2 vuotta myöhemmin tosin selvisi, että se on feikki, joten myin pois paljon halvemmalla.
Lumin yhden laukun ostin 350€. Siihen tosin kyllästyin pian ja myin senkin pois.
Kallein on markka aikana ostettu Jouni merkin käsilaukku. Hinta varmaan lähellä 500 mk, eli nykyrahassa jotain 80-90 euron väliltä. Laukkua on käyttänyt siskoni ja äitinikin, eli käyttöä sille on ollut. Eikä näytä tippaakaan kuluneelta, kuin uutta vastaava. Suosittelen ostamaan tuon merkkisiä, jos niitä vielä myydään.
865e, Louis Vuittonin Neverfull + sen mukana tullut pikkulaukku