Menisitkö peniksen suurennus leikkaukseen, jos riskejä ei olisi?
Vastaa rehellisesti, mies.
PS. Mulle kelpaa vain iso.
T. Kuuma tyttö
Kommentit (36)
En, koska ei tuolle käyttöö ois muutenkaan.
No hinnastahan se riippuisi, sillä tuskin tuota ilman tehtäisiin. 16cm on nykyinen
Mulla on luonnostaan sen kokoinen ettei pysy pystyssä, se huojuu ja kaatuu eteenpäin, joudun piteleen
Mulla kaveri meni ja sen kalu meni kuolioon, sellasta vihertävää möhjää valui, ja jouduttiin laittaa sille operoimaan sellainen jäykistin mutta pahat arvet ja tunto pois
Toinen kaveri otti sellaisen XXXL kokoa tekopeniksen joita leikataan sodassa elimen nenettäneille sotilaille, se näyttää järkyttävän isolta eikä se voi mennä saunaan kun himput kattoo sitä
Kolmas kaveri leikkautti ison kanssa mutta se ei ole toimintakunnossa, kun ei se nouse, mutta iso on
maksoi 25000 euroo italiassa
Mulla ei ole riskejä koska olen muutenkin liikuntavammainen ei kädet toimi eikä jalat niin ei ole menetettävää vaikka suurennusleikkaus johtaisi amputaatioon
Kyllä menisin, jos saisin kuumaa pientä reikää sen jälkeen.
naiset ei diggaa isosta mutta miehet diggaa
leikkauttaisin toillaista käsivarren mittaa
En menisi koska aina on joku toinen jolla on isompi
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole riskejä koska olen muutenkin liikuntavammainen ei kädet toimi eikä jalat niin ei ole menetettävää vaikka suurennusleikkaus johtaisi amputaatioon
Kyllä se kusemista varmaan vaikeuttaisi.
En tiiä koska Bamby rahastaa ekstraa isosta koosta, ei ooo varaa
Mun äiti nauraisi saunassa, en voi mennä
Vierailija kirjoitti:
Todellakin menisin.
Näinhän se on.
En. Yli 100 naiselleni kenellekkään ei ole ollut merkitystä onko mulla 10cm vai 20cm. Koskaan ei ole jäänyt saamatta koon takia.
Mulla on toi keskimittainen eli 14 cm vaan seisokissa, ei ole naiset valittaneet koskaan vielä
nim casanova rules skills
Ei ole tarvetta kun pumppaan ja lypsän.
Tallinnassa sanoi ettei ole riskejä ja leikkasivat isomman, mutta se meni kuolioon ja ei ole kun tyhjä roikko siinä jolla kusta
Menee tunto kokonaan mulla on muutenkin menny jo tunto
mun äiti kysyy mikä sun äidin nimi on, mun on Janika
Tekisin itsestäni kävelevän jortikan, eli poistaisin kädet ja pään - no, kyllä teillä mielikuvitus nyt sen verran laukkaa, että voitte kuvitella, mitä ajan takaa...